Oom Klaas zei:Andrew, begrijp het nu eens.
Doordachte goede muziek kan haar brein niet aan.
Andrew zei:bieeeeer luister nou eens goede muziek en geen kankerherriealsjeblieft
niet het is de kankerherrie van de artiesten! of luister je je eigen muziek?bier zei:Andrew zei:bieeeeer luister nou eens goede muziek en geen kankerherriealsjeblieft
Jij hoeft er niet naar te luisteren als je dat niet wilt. Het is wel mìjn kankerherrie he![]()
Andrew zei:niet het is de kankerherrie van de artiesten! of luister je je eigen muziek?bier zei:Andrew zei:bieeeeer luister nou eens goede muziek en geen kankerherriealsjeblieft
Jij hoeft er niet naar te luisteren als je dat niet wilt. Het is wel mìjn kankerherrie he![]()
bier zei:Nee, ik luister gewoon de muziek die ik goed vind, en daar hoef jij niet naar te luisteren. Als jij een nummer luistert die ik niet mooi vind lever ik daar toch ook geen commentaar op? Ik vind dat iedereen gewoon mag luisteren wat hij/zij mooi vindt. Iedereen heeft zijn eigen smaak en daar heb ik niks dan respect voor.
Andrew zei:bier zei:Nee, ik luister gewoon de muziek die ik goed vind, en daar hoef jij niet naar te luisteren. Als jij een nummer luistert die ik niet mooi vind lever ik daar toch ook geen commentaar op? Ik vind dat iedereen gewoon mag luisteren wat hij/zij mooi vindt. Iedereen heeft zijn eigen smaak en daar heb ik niks dan respect voor.
Hoooooooohohohoho wacht even! Waar zeg ik dat jij je muziek niet mag luisteren? Nergens hè? En ik lever toevallig wel commentaar op jou en je muzieksmaak, dat is denk ik waar wij verschillen als persoon.
Pink Floyd - Shine on, you crazy diamond
Andrew zei:bieeeeer luister nou eens goede muziek en geen kankerherriealsjeblieft
bier zei:Andrew zei:niet het is de kankerherrie van de artiesten! of luister je je eigen muziek?bier zei:Jij hoeft er niet naar te luisteren als je dat niet wilt. Het is wel mìjn kankerherrie he![]()
Nee, ik luister gewoon de muziek die ik goed vind, en daar hoef jij niet naar te luisteren. Als jij een nummer luistert die ik niet mooi vind lever ik daar toch ook geen commentaar op? Ik vind dat iedereen gewoon mag luisteren wat hij/zij mooi vindt. Iedereen heeft zijn eigen smaak en daar heb ik niks dan respect voor.
OT: *geen muziek*
Ja en je punt is? Ik zeg toch niet: BIER JE MAG NIET MEER DIE MUZIEK LUISTEREN! dat is verbieden.bier zei:Andrew zei:bier zei:Nee, ik luister gewoon de muziek die ik goed vind, en daar hoef jij niet naar te luisteren. Als jij een nummer luistert die ik niet mooi vind lever ik daar toch ook geen commentaar op? Ik vind dat iedereen gewoon mag luisteren wat hij/zij mooi vindt. Iedereen heeft zijn eigen smaak en daar heb ik niks dan respect voor.
Hoooooooohohohoho wacht even! Waar zeg ik dat jij je muziek niet mag luisteren? Nergens hè? En ik lever toevallig wel commentaar op jou en je muzieksmaak, dat is denk ik waar wij verschillen als persoon.
Pink Floyd - Shine on, you crazy diamond
OT: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/lLN7SEiBMcY&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/lLN7SEiBMcY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
![]()
Chris Pontius zei:
Ik had het album laatst ook gedownload, ik vind Hard Sun toch het beste, Into the Wild is echt de beste film die ik ken.Rabbithole zei:Eddie Vedder - Society
Into the Wild OST!![]()
Rabbithole zei:![]()
Dit album heeft mijn leven veranderd, toen ik 14 was ofzo.

Oom Klaas zei:Rabbithole zei:![]()
Dit album heeft mijn leven veranderd, toen ik 14 was ofzo.
Dat is 't betere werk, dit album heeft Opeth ook veranderd![]()
Oom Klaas zei:'t Was ook echt een best toffe wending in hun stijl, maar zeer positief![]()
Alhoewel ik al hun werk tof vind!
Opeth maakt zeker fijne muziek maar ik vraag me af waarom ze rockers (oke metalheads) van dat vieze lange haar moeten hebben. Mannen met lang haar....Rabbithole zei:Oom Klaas zei:'t Was ook echt een best toffe wending in hun stijl, maar zeer positief![]()
Alhoewel ik al hun werk tof vind!
Me too, het zijn helden!! En live ook erg goed.
Ik heb m'n hand niet meer gewassen sinds Michael Akerfeldt 'm heeft aangeraakt.![]()