Wat luister je nu?

endor

Badass junkie
Qocaïne zei:
endor zei:
Qocaïne zei:
^ Nee wacht, geen enkele muziek is simpel.
Ook Hardstyle wordt met liefde gemaakt...

Moet je is hoooooren wat prachtig! :"D:grin:

LSD :hearteyes:

probeer eens naar goa te luisteren op acid :)
dat is zeer leuk
vooral die bass die u in elk object kan zuigen

Dankjewel kerel
Dat waardeer ik :grin:

Damn zoveel liefde!

*gaat GOA luisteren* :grin:

laat me zeker weten hoe je je erop voelt
bij mij heeft goa op zulke momenten echt voor wonderen gezorgt

bier

Badass junkie
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TIn2Ib-qk38&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TIn2Ib-qk38&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Qocaïne

Badass junkie
endor zei:
laat me zeker weten hoe je je erop voelt
bij mij heeft goa op zulke momenten echt voor wonderen gezorgt

zooow, weer een paar uurtjes verder... maar heb me er uiteraard weer erg goed op gevoeld! :wink:
Goa altijd iets magisch tijdens het trippen... brengt je in nog hogere sferen!

Andrew

Badass junkie

:rock:

Funky Monkey

Badass junkie
Juno Reactor - Guardian Angel via me nieuwe speaker systeempje wat ik van een maatje heb overgenomen sinds die ze auto in de prak gereden had en het niet in ze nieuwe auto wou :beer:

Alleen nog even een mooie kast voor maken :mrgreen:

Funky Monkey

Badass junkie
U2 - New Year's Day
Liquido - Narcotic
Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été (L'après Midi)
Scrum - One Day
The Roots - The Seed (2.0) (feat. Cody Chesnut)
U2 - Sunday Bloody Sunday
Pearl Jam - Alive

En dan weet ik het nog niet :beer:

Funky Monkey

Badass junkie
Yeah, al duurt het nog even :beer: Verder de OST van Fear and Loading in Las Vegas er maar achteraan gegooit :mrgreen: Misschien straks maar even heel asociaal HEEL HARD lekkere Drum 'n Bass, Tekno of Goa draaien :flushed:

endor

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Yeah, al duurt het nog even :beer: Verder de OST van Fear and Loading in Las Vegas er maar achteraan gegooit :mrgreen: Misschien straks maar even heel asociaal HEEL HARD lekkere Drum 'n Bass, Tekno of Goa draaien :flushed:

Yes dnb ! lekker !
Maar ik ga liever voor breakcore :)
Pendulum heeft de dnb scene verkloot

Funky Monkey

Badass junkie
^ Dat is bullshit... Je kan ook gewoon niet naar Pendulum luisteren. Verder als je naar een DnB feestje gaat waar geen mainstream DJ's komen heb je alsnog een super dope party! :mrgreen: Met breakcore is ook niks mis though! Plaatje Bong-Ra is ook wel lekker :9

Bovenaan