Wat luister je nu?

-spaceman-

Badass junkie
The Crystal Method - London

Djo

Badass junkie
Nice Nice, gaat Dennis ook zo draaien? Vraag es aan Karel of hij Dennis bedoelde die hij mee wil nemen op mijn tuinparty om ook te draaien?
:beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De keihard en schelle pieptoon van ons brandalarm, omdat Tyler pannenkoeken aan het bakken is. :openmouth:

Dit is zo'n kutgeluid en je kan het niet afzetten!!! Aaaaargh!!!!

Djo

Badass junkie
Marla Singer zei:
De keihard en schelle pieptoon van ons brandalarm, omdat Tyler pannenkoeken aan het bakken is. :openmouth:

Dit is zo'n kutgeluid en je kan het niet afzetten!!! Aaaaargh!!!!

Hahahahaha! Ik zie het al helemaal voor me. Lekker 'genietend' van piepgeluiden die ook nogal goed zijn voor je oren! :rolleyes:

Pannekoeken wil ik straks ook gaan maken, voor de kleine pannekoekenjunkies! Hun lusten er altijd meer als mij!

Ik ben aan luisteren naar mijn gedachten, die maar woest rondmalen om het feit, dat ze mijn loon omgezet hebben van een keer in de week naar om de 4 weken en dat ze dat een paar dagen van te voren zeggen. Nu heb ik fucking 4 wachtweken. Stomme eikels! :(

Deranged

Badass junkie

Wederom dit geniale album van Sir Bob Geldof waarin op enkele nummers op briljante wijze het gevoel van de pracht van de kleine dingen in het leven zoals ik die ervaar wordt verwoord.

dfssdfde

Badass junkie
Deranged zei:

Wederom dit geniale album van Sir Bob Geldof waarin op enkele nummers op briljante wijze het gevoel van de pracht van de kleine dingen in het leven zoals ik die ervaar wordt verwoord.
Search results for geldof (3 torrents)

The hell? ^^
Deranged, geen zin om die cd even te zippen en te uploaden ergens voor je Belgische vriend? :tongueout:

Bovenaan