Wat luister je nu?

Krs

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
mathijs zei:
Hmmm...nou ik moet zeggen....ik heb ook stukken liever Prince dan hardcore :grin:

ik vind het allebij niet echt :hearteyes:

soms is hardcore wel leuk om ff helemaal gek te doen maar snap nooit hoe mensen dat langer dan 30 minuten volhouden hehe

haha heb het smorgens om half 6 met me kranten al aanstaan:grin:

BUBBS

Experimenterende gebruiker
Tja Mac , van jouw hadden we nu wel verwacht dat je zo'n reactie ging geven . Trouwens het heeft nog lang geduurd!

Greetz Bubbs :wink:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Heb vanmiddag een cd van Explosions in the Sky gekocht, en daar luister ik nu naar.
cd heet: Those who tell the truth shall die, those who tell the truth shall live forever
Mooi he zo'n titel :mrgreen:
Enneuh op 15 november speelt deze band in Paradiso; komt allen zou ik zeggen :smoke: . De muziek is te vergelijken met Godspeed you black emperor, Mogwai enz.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
The Mars Volta mm ik heb nu bijna een hele cd geluisterd (mijn zusje had 'm liggen).. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervan vind! Nou ik moet er nog maar eens naar luisteren om een beter beeld te krijgen :smoke:

matthijs

Badass junkie
Hmm goed idee...ik ga die CD nog maar eens opzetten!
Iemand de nieuwe CD van Ry Cooder al gehoord?? Echt geweldig...ik luister hem echt de hele tijd. Het album gaat over een wijk in Los Angels, Chavez Ravine, die plaats moet maken voor het nieuwe dodgers stadion.

Mac...

Badass junkie
Heb ook nog wel een goeie voor de hardere mensen onder ons. Daarin is Di.fm een beetje zwakjes. Maar check eens op www.hardbase.net , daar vind je maar 2 zenders, hardstyle en hardcore.

Ben ik tevens nou ook aan het luisteren

Krs

Bewuste gebruiker
haha heb geen idee, nog nooit naar geluisterd want dat lukt op de 1 of andere reden niet bij mij

Chimera

Bewuste gebruiker
Atmosphere - The Arrival

spacekonijn

Badass junkie
nick tornetta - after life ( philoso.com)
wat is dat een tering relax nummer ik ben nuchter en space er keihard op . helaas kan ik met mijn download programmas nooit de goa vinden die ze draaien op die zender:(

als iemand m toevallig heeft pm ff :wink:

Bovenaan