Einstein zei:Klaus Schulze - Velvet Voyage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mirage, één van mijn favoriete albums. Prachtig kille maar serene electronic![]()
![]()
![]()

Dopezilla zei:Nica Group - Lounge
Geweldige nu-jazz/fusion met Dick Lövgren (bassist van Meshuggah).
Snoop Dogg? :PChris Pontius zei:Get my money, buy my medicine
Buy my medicine, buy my medicine
Get my money, buy my medicine
Buy my medicine, buy my medicine

Reggae? Dertien in een dozijn shit. Alles klinkt hetzelfde.bier zei:EI wat vindt jij van reggea?
Exceptional Insight zei:Reggae? Dertien in een dozijn shit. Alles klinkt hetzelfde.bier zei:EI wat vindt jij van reggea?
bier zei:Bob Marley is toch wel goed?
.Exceptional Insight zei:Dertien in een dozijn shit. Alles klinkt hetzelfde.
Exceptional Insight zei:Reggae? Dertien in een dozijn shit. Alles klinkt hetzelfde.bier zei:EI wat vindt jij van reggea?
Nah van Bob Marley kun je toch niet zeggen dat het dertien in een dozijn shit is? Ik vind zijn stijl altijd wel vrij afwisselend. Maarja niet iedereen houdt van dezelfde muziek natuurlijk. :PExceptional Insight zei:bier zei:Bob Marley is toch wel goed?.Exceptional Insight zei:Dertien in een dozijn shit. Alles klinkt hetzelfde.
Ik kan ernaar luisteren, maar ik vind het al snel saai.
Het blijft reggae. En dat blijf ik teveel van hetzelfde vinden.bier zei:Nah van Bob Marley kun je toch niet zeggen dat het dertien in een dozijn shit is? Ik vind zijn stijl altijd wel vrij afwisselend. Maarja niet iedereen houdt van dezelfde muziek natuurlijk. :P
Pfwhaha. Blader mijn posts in dit topic eens door en vertel me dan of het nodig is om die vraag te stellen.bier zei:Wat vind je dan van dubstep ofzo?
Haha, inderdaad.pascal828 zei:Weer iets om aan je EI dossier toe te voegen.
Exceptional Insight zei:Pfwhaha. Blader mijn posts in dit topic eens door en vertel me dan of het nodig is om die vraag te stellen.bier zei:Wat vind je dan van dubstep ofzo?
EI motje gewoon effe een paar goeie ouderwetse doo whop liedjes sturen,dan komen er vanzelf zonnetjes tevoorschijnExceptional Insight zei:Het blijft reggae. En dat blijf ik teveel van hetzelfde vinden.bier zei:Nah van Bob Marley kun je toch niet zeggen dat het dertien in een dozijn shit is? Ik vind zijn stijl altijd wel vrij afwisselend. Maarja niet iedereen houdt van dezelfde muziek natuurlijk. :P
Pfwhaha. Blader mijn posts in dit topic eens door en vertel me dan of het nodig is om die vraag te stellen.bier zei:Wat vind je dan van dubstep ofzo?
Haha, inderdaad.pascal828 zei:Weer iets om aan je EI dossier toe te voegen.
Dat deed ik.bier zei:Je had met dezelfde moeite mijn vraag kunnen beantwoorden...
Exceptional Insight zei:Dat deed ik.bier zei:Je had met dezelfde moeite mijn vraag kunnen beantwoorden...
Je kreeg gewoon niet het antwoord wat je wilde.bier zei:Nee, je geeft me een opdracht...
alcoholist zei:EI motje gewoon effe een paar goeie ouderwetse doo whop liedjes sturen,dan komen er vanzelf zonnetjes tevoorschijn
Waar baseer je dat op?bier zei:Ja ei deze vind jij vast wel vet:
OT:alcoholist zei:EI motje gewoon effe een paar goeie ouderwetse doo whop liedjes sturen,dan komen er vanzelf zonnetjes tevoorschijn
Exceptional Insight zei:Waar baseer je dat op?