Wat luister je nu?

Andrew

Badass junkie

Einstein

Badass junkie
Ik ken buiten Mirage eigenlijk helemaal niets van hem :( Best luguber eigenlijk, aangezien Mirage mijn op-één-na favoriete electronica-album is :hearteyes:

bier

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Bob Marley is toch wel goed?
Exceptional Insight zei:
Dertien in een dozijn shit. Alles klinkt hetzelfde.
.

Ik kan ernaar luisteren, maar ik vind het al snel saai.
Nah van Bob Marley kun je toch niet zeggen dat het dertien in een dozijn shit is? Ik vind zijn stijl altijd wel vrij afwisselend. Maarja niet iedereen houdt van dezelfde muziek natuurlijk. :P
Wat vind je dan van dubstep ofzo?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
bier zei:
Nah van Bob Marley kun je toch niet zeggen dat het dertien in een dozijn shit is? Ik vind zijn stijl altijd wel vrij afwisselend. Maarja niet iedereen houdt van dezelfde muziek natuurlijk. :P
Het blijft reggae. En dat blijf ik teveel van hetzelfde vinden.

bier zei:
Pfwhaha. Blader mijn posts in dit topic eens door en vertel me dan of het nodig is om die vraag te stellen.

pascal828 zei:
Weer iets om aan je EI dossier toe te voegen.
Haha, inderdaad.

alcoholist

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Het blijft reggae. En dat blijf ik teveel van hetzelfde vinden.

bier zei:
Pfwhaha. Blader mijn posts in dit topic eens door en vertel me dan of het nodig is om die vraag te stellen.

pascal828 zei:
Weer iets om aan je EI dossier toe te voegen.
Haha, inderdaad.
EI motje gewoon effe een paar goeie ouderwetse doo whop liedjes sturen,dan komen er vanzelf zonnetjes tevoorschijn

bier

Badass junkie
alcoholist zei:
EI motje gewoon effe een paar goeie ouderwetse doo whop liedjes sturen,dan komen er vanzelf zonnetjes tevoorschijn

Ja ei deze vind jij vast wel vet:

[youtube]7G8-awUtwlc[/youtube]

Bovenaan