BlackwaterCat
Newbie
Een vriend van mij liet mij laatst een klein flesje zien met een vloeistof (leek gwn water) en zei dat dit "pluto" heette. Hij zei dat je het in een vape doet. Het effect schijnt een beetje als wiet te zijn maar een stuk erger. Hij zei dat je er kapot stoned van wordt en kan van gaan trippen als je veel neemt. Verder had ik gehoord dat er zo'n 40% THC in zit (weet niet of dit waar is). Die vriend zei ook dat een vriend van hem teveel had genomen en dat hij een soort zombie werd (zei en deed niks meer) en lag een toen een paar uur in t ziekenhuis. Dit is alles wat ik erover weet, hoop dat het genoeg is.
Ik drink en blow soms maar verder doe ik geen drugs. Ik vind wiet echt tof (krijg vaak een lach kick en alles voelt dan een beetje als een droom en de tijd gaat heel snel, en dat vind ik echt lache) en dit schijnt dus nog een stukje erger te zijn. Dus ben opzich wel nieuwsgierig, maar ik ben altijd wel voorzichtig dus doe niks voor ik weet wat het is en wat de risico's zijn, het verhaal over die gast die naar het ziekenhuis moest heeft me wel laten schrikken.
Ik ben dus vooral benieuwd naar:
- Hoe het echt heet en wat het is
- De effecten (als je het een keer hebt gebruikt zou ik het tof vinden als je er wat over kon vertellen, als je dat wilt)
- Of het erg schadelijk en verslavend is
Ik drink en blow soms maar verder doe ik geen drugs. Ik vind wiet echt tof (krijg vaak een lach kick en alles voelt dan een beetje als een droom en de tijd gaat heel snel, en dat vind ik echt lache) en dit schijnt dus nog een stukje erger te zijn. Dus ben opzich wel nieuwsgierig, maar ik ben altijd wel voorzichtig dus doe niks voor ik weet wat het is en wat de risico's zijn, het verhaal over die gast die naar het ziekenhuis moest heeft me wel laten schrikken.
Ik ben dus vooral benieuwd naar:
- Hoe het echt heet en wat het is
- De effecten (als je het een keer hebt gebruikt zou ik het tof vinden als je er wat over kon vertellen, als je dat wilt)
- Of het erg schadelijk en verslavend is