Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Flugeltje zei:Iemand die verslaafd is aan alcohol zal meer problemen hebben om van zijn verslaving af te stappen
Sorry, hier moest ik even mee lachenBal0n zei:Dat is precies wat ik bedoel, het klopt toch niet dat iemand die een boek schrijft meteen gelijk heeft? Of denk je dat Hitler ook alleen maar feiten presenteerde in Mein Kampf

maiskorrel zei:Ik denk toch wiet doordat je er geen kater van krijgt en je toch nog wel je dagelijks leven kunt leiden. Maar een alcohol verslaving is imo veel erger. Een vriendin van mijn moeder is drank verslaafd en ik kan me niet voorstellen dat je zo erg als haar in de problemen kan komen door elke dag te gaan blowen.
De meesten wel denk ik. Ik blow een paar keer per week uit gewoonte, gewoon omdat ik het relaxed vind. Drinken doe ik nog niet eens 1 keer per week, soms is het een week lang 1 à 2 biertjes per dag in het park overdag, soms een maand geen drank. Maar drinken doe ik nauwelijks, blowen een stuk meer. Terwijl ik toch met een paar biertjes en 1 joint allebei ben begonnen.azgaza zei:Ik zou zeggen alcohol omdat het moeilijker vanaf te komen is en lichamelijk ook verslavender is, maar aan alcohol heb ik nog niet eens echt een sterke gewoonte en ik ben wel een hele erge gewoonte blower, dus ik vind wiet makkelijker een gewoonte drug worden voor mij persoonlijk. Weet niet of dat geldt voor iedereen.
lichamelijk is wiet ook verslavend zeker als je elke dag gebruiktcunt zei:\Frisko zei:idd...wiet is ckers verslavend!!!
mentaal ja. lichamelijk is nooit bewezen dacht ik.