wat is het ongezondste ?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Verschilt van persoon tot persoon denk ik. Met heroine kun je bijvoorbeeld oud worden mits je schone spullen etc. altijd hebt.
Coke/speed/datura denk ik dat een van de slechtere drugs is.(In mijn ervaring en van anderen om me heen) En met die JWH series heb ik ook ernstige twijfels over veiligheid.
Meth zal ook vast slopend zijn voor je lichaam :P

Doe mij maar gewoon me wietje,biertje en me tripje :hearteyes:

burnevil92

Belezen gebruiker
Mathijs zei:
Verschilt van persoon tot persoon denk ik. Met heroine kun je bijvoorbeeld oud worden mits je schone spullen etc. altijd hebt.
Coke/speed/datura denk ik dat een van de slechtere drugs is.(In mijn ervaring en van anderen om me heen) En met die JWH series heb ik ook ernstige twijfels over veiligheid.
Meth zal ook vast slopend zijn voor je lichaam :P

Doe mij maar gewoon me wietje,biertje en me tripje :hearteyes:

you'r my body :wink: i love the same drugs :grin:

wat is jwh ?

iSmokex

Bewuste gebruiker
Dat is afhankelijk van de persoon, voor de ene persoon kan speed bijvoorbeeld het schadelijkst zijn en voor een ander weer coke of blowen of w/e. Ligt eraan waar aan de persoon het snelst geneigd is verslaafd aan te raken.

knolselderij

Wijs gebruiker
niet alleen drugs, maar ook de levensstijl hier omheen maakt het zo slecht voor je (weinig slapen, slecht eten enz enz)

Dopezilla

Badass junkie
Voor mij persoonlijk is roken toch wel het meest ongezond. Vooral 's ochtends merk ik het.

Ik denk dat er wel enkelen zijn die met me mee kunnen praten hierover.

Olle

Oom Klaas

Badass junkie
Dopezilla zei:
Voor mij persoonlijk is roken toch wel het meest ongezond. Vooral 's ochtends merk ik het.

Ik denk dat er wel enkelen zijn die met me mee kunnen praten hierover.

Olle

Jep.

Tabak, verkankerder kan het niet.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ik vind alcohol voor mij echt de slechtste en ongezondste drugs. En roken ook want het is nutteloos.

MissieNH

Newbie
In 2009 heeft een groep experts drugs beoordeelt op schadelijkheid. Daaruit kwam de volgende rangschikking.

1. Crack
2. Heroïne
3. Tabak
4. Alcohol
5. Cocaïne
6. Metamfetamine
7. Amfetamine
8. GHB
9. Benzodiazepinen ( slaap- en kalmeringsmiddelen)
10. Cannabis
11. Ketamine
12. XTC
13. Khat
14. LSD
15. Paddo's.

De drugs werden beoordeeld op de volgende aspecten:

- Acute toxiciteit (Giftigheid, overdoisis)
- Chronische toxiciteit (lichamelijke ziekten)
- Verslaving
- Sociale schade op gebruikersnivo
- Sociale Schade op de gehele bevolking.

Een drug kan een verwoestend effect op individueel nivo maar als die drug nauwelijks gebruikt wordt zal het nivo op het nivo van de gehele bevolking meevallen.

Agustin

Experimenterende gebruiker
MissieNH zei:
In 2009 heeft een groep experts drugs beoordeelt op schadelijkheid. Daaruit kwam de volgende rangschikking.

1. Crack
2. Heroïne
3. Tabak
4. Alcohol
5. Cocaïne
6. Metamfetamine
7. Amfetamine
8. GHB
9. Benzodiazepinen ( slaap- en kalmeringsmiddelen)
10. Cannabis
11. Ketamine
12. XTC
13. Khat
14. LSD
15. Paddo's.

De drugs werden beoordeeld op de volgende aspecten:

- Acute toxiciteit (Giftigheid, overdoisis)
- Chronische toxiciteit (lichamelijke ziekten)
- Verslaving
- Sociale schade op gebruikersnivo
- Sociale Schade op de gehele bevolking.

Een drug kan een verwoestend effect op individueel nivo maar als die drug nauwelijks gebruikt wordt zal het nivo op het nivo van de gehele bevolking meevallen.

Hmm, http://health.howstuffworks.com/health- ... anking.htm zegt dat herione bovenaan staat, maar goed, die test komt uit 2007.

Bovenaan