Wat is gruis?

pxmzy

Newbie
Een beetje een stomme vraag misschien. Ik weet dat gruis het laatste uit een zak/bak is, dat niet meer verkocht kan worden, maar betekent dit dat het gewoon allemaal random soorten wiet door elkaar zijn?

Jowdy37

Belezen gebruiker
naar mijn weten wel.

Misschien mixen ze de soorten niet, maar je zal iig nooit weten welke soort je koopt.

Smokin046

Experimenterende gebruiker
vaak is de gruis een mix van verschillende soorten, die na het verkopen over zijn gebleve en dan vaak door elkaar gegooit .
uit 1 gram gruis draai je dus ook rond de 5 joints

soms is gruis of meestal (naar mijn weten) ...naam coffieshop-mix genoemt
een mix van resten van een deel verschillende wietsoorten.

ik zelf kocht vroeger af en toe zo van die mixen, ze zijn (meestal) niet slecht... de coffieshops waar ik ze haalde vondk ze best meevalle, als je veel blowt, raak je ook niet aan de mix gewoon.
de prijs is ook niet zo hoog, maar wel iets mindere kwaliteit als duurdere wiet.

meestal kocht ik 5-15gr van 1 goeie soort en na enkele dage werd ik er minder begaaid van. , dat nadeel heb je mt gruis niet/minder.

cropp

Badass junkie
gruis is vanalles wat, wat je wel zeker weet is dat het al poeder is en dat er meestal niet veel soeps tussen zit...

het is goedkoop, maar smaakt vaak niet echt lekker, je zult er wel stoned van worden, maar niet zo stoned als een white widow of amnesia, maar daar betaal je ook niet voor...

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Ik haal mijn gruis altijd bij indian dylan of new wave (eindhoven) Altijd tevreden van de gruis!
20eurie voor 4 gram in indian & 27.50 eurie voor 5g in new wave. En nog mooie knopjes ook.

Ik kwam trouwens op dit topic terecht omdat ik me ook af vroeg van waar gruis nu net vandaan komt. Ik smoke mijn gruis trouwens graag in een shisha , word ik echt knetter van! :hearteyes:

prijs/effect voor mij 8.5/10

Sorry trouwens voor de massive topic kick

Bovenaan