Wat is de hoogste dosering 3mmc?

None

Experimenterende gebruiker
Goede avond allemaal!
Had even een korte vraag voor de mensen die all eens 3mmc hebben gebruikt.
Wat is de hoogste dosering die je kunt nemen of die iemand all heeft genomen Ben vrij benieuwd of ik nu zelf gewoon veel te ver Ga of niet.

Ik hoor graag jullie verhalen over jullie ervaring met Hoge doseringen en hoe hoog ze waren en of er ook iets is fout gelopen want vind het zelf maar raar bevoorbeeld, Als ik snuif Kan ik blijven door gaan zonder problemen maar Al's ik bommetjes doe Moet ik all snell overgeven.

Avast bedankt!

None

Zo te zien heb je mijn vorige bericht ook gelezen en je hebt gelijk maar dit is well niet Echt een Antwoord op mijn vraag.
Maar toch bedankt voor de reminder.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Goede avond allemaal!
Had even een korte vraag voor de mensen die all eens 3mmc hebben gebruikt.
Wat is de hoogste dosering die je kunt nemen of die iemand all heeft genomen Ben vrij benieuwd of ik nu zelf gewoon veel te ver Ga of niet.

Ik hoor graag jullie verhalen over jullie ervaring met Hoge doseringen en hoe hoog ze waren en of er ook iets is fout gelopen want vind het zelf maar raar bevoorbeeld, Als ik snuif Kan ik blijven door gaan zonder problemen maar Al's ik bommetjes doe Moet ik all snell overgeven.

Avast bedankt!
Dit klinkt een beetje als een strikvraag.

Het probleem is verder dat er gewoon niet genoeg bekend is over 3-MMC om er iets zinnigs over te zeggen. We weten niet het relatieve risico van hogere doseringen, en we weten niet wat de gevaren zijn op de middellange of lange termijn. Volgens mij is het voor jou van belang dat je geen gezondheidsklachten krijgt door gebruik. Als dat je doel is, dan zou ik adviseren in ieder geval niet meer dan een gram in één gebruiksmoment te nemen. Dan kun je vijf keer een bommetje doen van 200 milligram. In mijn ervaring meer dan voldoende om de nacht door te komen. En nee, dat is nog steeds niet helemaal safe. Maar wel een stuk minder gevaarlijk dan wat je nu zegt te doen in je andere post.

Voor jou lijkt het me meer een kwestie van niet meer gebruiken. Want als je zo vaak en zo veel 3-MMC gebruikt, dan lukt het gewoon niet meer om te matigen. Sowieso is dat voor iedereen moeilijk. Want als je eenmaal aan de gang bent, MOET het op.

None

Ik wouw andere mensen hun ervaring horen met Hoge doseringen 3mmc bevoorbeeld: hoe hoog de dosering was ,
snuif of slikken en voorall gewoon hoe de ervaring was en Waar dat eigenlijk de limiet ligt.
eigenlijk gewoon de meest gekke 3mmc ervaringen zijn altijd welkom!

None

Dit klinkt een beetje als een strikvraag.

Het probleem is verder dat er gewoon niet genoeg bekend is over 3-MMC om er iets zinnigs over te zeggen. We weten niet het relatieve risico van hogere doseringen, en we weten niet wat de gevaren zijn op de middellange of lange termijn. Volgens mij is het voor jou van belang dat je geen gezondheidsklachten krijgt door gebruik. Als dat je doel is, dan zou ik adviseren in ieder geval niet meer dan een gram in één gebruiksmoment te nemen. Dan kun je vijf keer een bommetje doen van 200 milligram. In mijn ervaring meer dan voldoende om de nacht door te komen. En nee, dat is nog steeds niet helemaal safe. Maar wel een stuk minder gevaarlijk dan wat je nu zegt te doen in je andere post.

Voor jou lijkt het me meer een kwestie van niet meer gebruiken. Want als je zo vaak en zo veel 3-MMC gebruikt, dan lukt het gewoon niet meer om te matigen. Sowieso is dat voor iedereen moeilijk. Want als je eenmaal aan de gang bent, MOET het op.
Bedankt voor je bericht is zeer spijtig dat er na all die jaren nog steeds zo weinig informatie over is.
En je hebt Groot gelijk Kan er vanaf de eerste moment niet aff blijven en inderdaad Al's je begint dan stopt het pas Al's het op is .

Torchic

Badass junkie
Ik wouw andere mensen hun ervaring horen met Hoge doseringen 3mmc bevoorbeeld: hoe hoog de dosering was ,
snuif of slikken en voorall gewoon hoe de ervaring was en Waar dat eigenlijk de limiet ligt.
eigenlijk gewoon de meest gekke 3mmc ervaringen zijn altijd welkom!
En dan? Wat maakt het uit wat de dosering is van Jantje of Pietje en wat er toen is gebeurd?

Je zou je moeten bezig houden met jouw eigen situatie en gezondheid want die gaat snel achteruit op deze manier.

None

En dan? Wat maakt het uit wat de dosering is van Jantje of Pietje en wat er toen is gebeurd?

Je zou je moeten bezig houden met jouw eigen situatie en gezondheid want die gaat snel achteruit op deze manier.
Al's ik andere mensen hun verhaal hoor Kan dit mij Meer info geven en ik Ben er gewoon benieuwd naar Niemand is verplicht mensen die hun verhaal Willen delen kunnen dat doen ik hoor het graag mss dat mensen dezelfde dingen hebben mee gemaakt ofz.

MR_CHIP

Badass junkie
niet als advies bedoeld maar ik heb ooit toen ik best wel in gebruik zat van 3m

4x 180 mg capsules in 1x ingenomen
mijn god wat een brain overload kreeg ik toen doe dit niet zomaar na want het is echt overweldigend en potentieel gevaarlijk door de bijwerkingen (hoge hartslag e.d )

None

niet als advies bedoeld maar ik heb ooit toen ik best wel in gebruik zat van 3m

4x 180 mg capsules in 1x ingenomen
mijn god wat een brain overload kreeg ik toen doe dit niet zomaar na want het is echt overweldigend en potentieel gevaarlijk door de bijwerkingen (hoge hartslag e.d )
bedankt voor de reactie Ben blij dat ik niet de enige Ben die zo e'en dosis heeft genomen en die effecten heeft gehad weet ook well dat er mensen zijn die warschijnlijk nog veel verder zijn gegaan.

Dacht eerst dat er weinig gevaar aan was wist well dat er altijd een risico is maar na iemand 12g op 5uurtjes zien gebruiken Ging ik er ook gewoon op los.

Iemand op het forum vertellde me dat mensen zelfs all eens 1g in een keer ik hebben gebruikt well met flauwvallen Enzo maar zijn niet dood.

En na een dosering van een 0.7 - 0.8 had ik exact hetzelfde het was bij mij voorall ook heel wazig zicht en iets daarna was het all snell allemaal zwart en naar de wc lopen🤮

het is geen chill gevoel het Kan voelen alsof je dood gaat heb dit vaker gehad met 3m maar ook met bv, MDMA kristallen en voor de duidelijkheid ik weet nu hoe Dom en gevaarlijk dit is ik hoor de reacties all Komen over mijn gezondheid maar dat is niet nodig Ben hier gewoon om mijn hart wat te luchten, mensen hun verhalen te bekijken, goede gesprekken .

Neo-Shulginist

Badass junkie
Iemand op het forum vertellde me dat mensen zelfs all eens 1g in een keer ik hebben gebruikt well met flauwvallen Enzo maar zijn niet dood.
Doorgaans overlijden mensen niet door een overdosis aan oppeppende middelen, maar door complicaties die onstaan als gevolg van de effecten van de drug. Daardoor is het wat meer een kansberekening. Hogere dosissen geven wel meer kans op ernstige gezondheidsincidenten.

Ik wil maar zeggen: dat één iemand het overleeft betekent niet dat je het zonder blijvende problemen kan doen.

Tootje

Belezen gebruiker
Je moet drugs gebruiken en niet misbruiken, dat is een tip die ik heb gehad een keer hier en daar blijf ik ook bij. Waarom een randje opzoeken? Waarom maakt t uit wat anderen doen?
Blijf bij jezelf en werk aan jezelf, want als je dit interessant vind dan kan je concluderen dat er iets mis is.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Je moet drugs gebruiken en niet misbruiken, dat is een tip die ik heb gehad een keer hier en daar blijf ik ook bij. Waarom een randje opzoeken? Waarom maakt t uit wat anderen doen?
Blijf bij jezelf en werk aan jezelf, want als je dit interessant vind dan kan je concluderen dat er iets mis is.
Dit en mijn eigen rant (uit liefde);

30 minimum voor snel effect, 50 voor de onmiddelijke inslag. a100-120 voor de hoogdte euforie in de kortste tijd maar neem dan zeker 4-5 uur pauze voor je verder gaat of iets anders neemt (feitelijk heb je dan al genoeg). Jouw vendor zal proberen tot 300 te gaan wat gevaarlijk is. Je kan hersenschade oplopen of zelfs herseninfarct. Als je van plan bent veel te nemen verdeel dan 150 m’n over 3 uur verdeeld en geniet van de stijgende prikkels in je lichaam. dor a.u.b. niet dom door om confirmatie te zoeken van die ene persoon die hier toevallig voorbijsurft en een attitude heeft van ”oh yeah drugs is fun, no taboos here”.

nee. ieder die huer schrijft is Verantwoordelijk voor zijn boodschap en moet zijn research of studies gedaan hebben. I learned it the hardest way so you should not. doe het a.u.b. niet! Knuffels en kusjes

Citaat

Bovenaan