Haha, als ik het zou nemen zou ik wat lachgas erbij doen, of wiet/hasj is wat vaak fijn word ervaren door sommigen of GHB maar doe wat jou het meest voor de hand ligt. Veel plezier volgende keer, wees voorzichtig met combi's altijd zeg ik voor de zekerheid!SpeedyGonzalis zei:Nog meer speed![]()
SpeedyGonzalis zei:Pas geleden voor het eerst gaan stappen met speed, eerst wat gedronken, toen wat gesnoven, toen tijdens het stappen nog wat gedronken, en het was echt relaxed, toen we thuis kwamen nog door gesnoven. Geweldige nacht gehad! Dus voor mij word het, Speed met Alcohol
NocturnalJohnny zei:Alcohol zonder twijfel.
Svali zei:NocturnalJohnny zei:Alcohol zonder twijfel.
+1
{(PeP-Lord)} zei:SpeedyGonzalis zei:Pas geleden voor het eerst gaan stappen met speed, eerst wat gedronken, toen wat gesnoven, toen tijdens het stappen nog wat gedronken, en het was echt relaxed, toen we thuis kwamen nog door gesnoven. Geweldige nacht gehad! Dus voor mij word het, Speed met Alcohol
hiermee zou ik alleen wel oppassen aangezien zowel speed als alcohol een uitdrogende werking heeft. daarbij komt dat sommige mensen niet tegen de combi van alcohol en speed kunnen en dit kan zich dan gaan uiten in aggresie e.d.
en het andere gevaar is dat je niet voelt wanneer je dronken bent omdat de speed dit onderdukt, en hierdoor denk je snel (was in mijn geval zo) ik kan makkelijk nog veel meer drinken! maar de dag later, merk je opeens dat je toch niet veel meer kon drinken, en met een beetje pech heb je dan zowel een alcohol kater als een Speed kater. das nie fijn. Alcohol en speed kunnen goed samengaan, doe het zelf ook regelmatig, maar ken je grenzen. omdat je je niet aangeschoten/dronken voelt betekent dat niet dat er geen alcohol in je bloed zit.
SpeedyGonzalis zei:Is er toevallig iemand die ervaring heeft met de combi speed en ketamine..?
Alle combi met speed zijn zalig behalve sos....... Vergeet hier alleen bij niet dat je ook je LEVER en je NIEREN hierbij een 2 keer zo harde klap krijgen. DEie hebben op zo'n moment echt wat te voorduren. Het is alleen zo lekker eeh![]()
Gstylo074 zei:Wat is beste combi met speed?![]()
![]()
ik vindt gwn 2goeie pilletjes

Gstylo074 zei:Wat is beste combi met speed?![]()
![]()
ik vindt gwn 2goeie pilletjes
jentee zei:It exclusively your opinion
walnootje zei:jentee zei:It exclusively your opinion
Ik zeg ook "voor mij", hoeft zeker niet voor iedereen zo te zijn!![]()
Ja opzich niet veel je gaat gewoon op de keta en als het uitwerkt ben je iets minder moe vondt het zelf we ok toen ik keta deed heb genoeg combi’s gedaanIs er toevallig iemand die ervaring heeft met de combi speed en ketamine..?
Ik vindt zelf speed en x chiller wiet voel ik toch niks van als ik goede x op hebSpeed (0,2- 0,5g) + XTC (1-2 stuks) + Wiet (2 gram) = Perfect Combination voor de hele avond voor mij!![]()
![]()
Geen verstand van Hero 4 verschillende kan nog wel weet alleen niet welke je deed heb zelf keer 5 gedaan op 1 dag/nacht de pcp ging als een wel bruut zonde van de rest die waaren allemaal uitgeschakeld dan weer keta en pep erop en de boel afmakenNu zal ik mijn lekkerste combinatie een uitschrijven doe dit niet zelf want het is spelen met de dood. Begin met wat valium en temazepams, dan gewoon goede kwaliteit pep die erinslaat en overheerst, daarna alcohol drinken om de benzo's te versterken, dan weer pep evt nog wat benzo's of een pijpje coke.. Vervolgens heroine roken en dan door de pammetjes en alcohol krijg je een hele intense euforie, door de speed blijf je wakker en energiek en kun je door blowen, drinken en pammetjes nemen. Dit heb ik een paar weken non stop gedaan en had ik het een maand langer gedaan dan was ik denk ik dood geweest. Het was wel een super ideale combinatie aangezien de pep veel nadelen vermindert van de drank dope en benzo's waardoor je doseringen kan nemen waar je echt een onbeschrijfelijk gelukzalig gevoel kan ervaren. Je loopt wel constant met de gedachte van ik kan zo dood neervallen met al die troep in mijn lijf. Heb periodes gehad wanneer het weekend was dat ik minimaal 4 verschillende soorten drugs door mijn lijf op het zelfde moment had stromen. Eigenlijk ook doordeweeks heb zelf een keer ghb pep oxazepam heroine en alcohol genomen was bijna dood ben niet out gegaan volgens mij maar wel een week lang moeten revalideren.
je bent aan het reageren op een topic waar sinds 2013 niet meer gepost is.....Alleen pcp never again gekke angst trip