Wat is beste combi met speed?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SpeedyGonzalis zei:
Nog meer speed :rockband:
Haha, als ik het zou nemen zou ik wat lachgas erbij doen, of wiet/hasj is wat vaak fijn word ervaren door sommigen of GHB maar doe wat jou het meest voor de hand ligt. Veel plezier volgende keer, wees voorzichtig met combi's altijd zeg ik voor de zekerheid!

• Like
Waarderingen: Jeye

SpeedyGonzalis

Experimenterende gebruiker
Pas geleden voor het eerst gaan stappen met speed, eerst wat gedronken, toen wat gesnoven, toen tijdens het stappen nog wat gedronken, en het was echt relaxed, toen we thuis kwamen nog door gesnoven. Geweldige nacht gehad! Dus voor mij word het, Speed met Alcohol

SpeedyGonzalis zei:
Pas geleden voor het eerst gaan stappen met speed, eerst wat gedronken, toen wat gesnoven, toen tijdens het stappen nog wat gedronken, en het was echt relaxed, toen we thuis kwamen nog door gesnoven. Geweldige nacht gehad! Dus voor mij word het, Speed met Alcohol

hiermee zou ik alleen wel oppassen aangezien zowel speed als alcohol een uitdrogende werking heeft. daarbij komt dat sommige mensen niet tegen de combi van alcohol en speed kunnen en dit kan zich dan gaan uiten in aggresie e.d.

en het andere gevaar is dat je niet voelt wanneer je dronken bent omdat de speed dit onderdukt, en hierdoor denk je snel (was in mijn geval zo) ik kan makkelijk nog veel meer drinken! maar de dag later, merk je opeens dat je toch niet veel meer kon drinken, en met een beetje pech heb je dan zowel een alcohol kater als een Speed kater. das nie fijn. Alcohol en speed kunnen goed samengaan, doe het zelf ook regelmatig, maar ken je grenzen. omdat je je niet aangeschoten/dronken voelt betekent dat niet dat er geen alcohol in je bloed zit.

psych-out

Bewuste gebruiker
Ik combineer geen speed meer met andere harddrugs. Ik rook er enkel wiet bij, ik vindt dat zo lekker smaken dan maar het jammere is wel, je voelt natuurlijk een pak minder van je joint dan als je hem nuchter zou roken.
het geeft gewoon een lekker gevoel bij elk trekje dat je hijst, super die combi :hearteyes:

SpeedyGonzalis

{(PeP-Lord)} zei:
SpeedyGonzalis zei:

hiermee zou ik alleen wel oppassen aangezien zowel speed als alcohol een uitdrogende werking heeft. daarbij komt dat sommige mensen niet tegen de combi van alcohol en speed kunnen en dit kan zich dan gaan uiten in aggresie e.d.

en het andere gevaar is dat je niet voelt wanneer je dronken bent omdat de speed dit onderdukt, en hierdoor denk je snel (was in mijn geval zo) ik kan makkelijk nog veel meer drinken! maar de dag later, merk je opeens dat je toch niet veel meer kon drinken, en met een beetje pech heb je dan zowel een alcohol kater als een Speed kater. das nie fijn. Alcohol en speed kunnen goed samengaan, doe het zelf ook regelmatig, maar ken je grenzen. omdat je je niet aangeschoten/dronken voelt betekent dat niet dat er geen alcohol in je bloed zit.

Klopt, maar ik weet uit ervaring dat ik er heel gezellig word van deze combi. Heb ook nooit een kater eigenlijk :) Ik raad het ook alleen maar aan voor mensen die weten waar hun grenzen liggen.

Tigerwoods

Newbie
De allerbeste combi is magere of volle kaasyoghurt in zo een pot van 500g, lekker koud, romig en vooral lekker hoe die in je mond en keel smelt-glijd :) zeker eens proberen, ik raad de kaasyoghurt van lidl aan, goedkoop-kwaliteit en vooral heel lekker.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Kweet niet of het de beste combi is, maar heb de laatste keer coke met speed gebruikt.

Maakt je wel nog onoverwinnelijker... :openmouth:

urtinriZ

Belezen gebruiker
De 2 keer dat ik speed heb gecombineerd, was met ghb en wiet, en alcohol en wiet.

GHB wiet en speed was gewoon geweldig, voelde zowat als xtc! Was trouwens ook mijn eerste keer ghb dus mss dat het gewoon de ghb was die zo geweldig was, maar naar mijn ervaring zou speed + ghb een hele goede vervanger zijn voor xtc, al is het doseren natuurlijk wel lastiger :wink:

Alcohol wiet en speed was niet zo spannend, mss omdat ik het niet in een club of dergelijke heb gebruikt maar een uurtje voordat ik wou gaan slapen (lees goed, wou, want ik sliep pas na 4 uur :tearsofjoy:) Toen lag ik trouwens wel hemels in mijn bed hoor, daarom dat die combinatie me perfect lijkt als je met een chick in bed ligt ofzo, zeker als zij diezelfde combi heeft gebruikt :)

Maddog

Bewuste gebruiker
SpeedyGonzalis zei:
Is er toevallig iemand die ervaring heeft met de combi speed en ketamine..?

ruikt naar de mdma hallucinaties met het gevoel van coke. het word druk in je hoofd, maar je beweegt je langzamer daardoor( als je begrijpt wat ik bedoel)

koekwouzz

Newbie
Alle combi met speed zijn zalig behalve sos....... Vergeet hier alleen bij niet dat je ook je LEVER en je NIEREN hierbij een 2 keer zo harde klap krijgen. DEie hebben op zo'n moment echt wat te voorduren. Het is alleen zo lekker eeh :)

Gstylo074 zei:
Wat is beste combi met speed? :grin: :grin:
ik vindt gwn 2goeie pilletjes

JunkieKut

Newbie
Wat ik altijd lekker vind is om eerst aan de pep te gaan en flink wat alcohol te drinken, als je de biertjes of wat dan ook voelt zitten, dan beginnen met flink wat jointjes roken en ondertussen gewoon door te gaan met snuiven. Ik word hier altijd extreem rustig en relaxed van, als je flink wat neemt heb je geen idee meer wat er aan de hand is en je lichaam tintelt aan alle kanten. Je word wel behoorlijk vaag in je kop dus je moet er wel van houden.

walnootje

Belezen gebruiker
Speed (0,2- 0,5g) + XTC (1-2 stuks) + Wiet (2 gram) = Perfect Combination voor de hele avond voor mij! :openmouth: :hearteyes:

• Like

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Weet dat het onverantwoord klinkt, maar ik vind alcohol echt helemaal top in combinatie met speed (alleen op speciale gelegenheden soms :wink: )

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nu zal ik mijn lekkerste combinatie een uitschrijven doe dit niet zelf want het is spelen met de dood. Begin met wat valium en temazepams, dan gewoon goede kwaliteit pep die erinslaat en overheerst, daarna alcohol drinken om de benzo's te versterken, dan weer pep evt nog wat benzo's of een pijpje coke.. Vervolgens heroine roken en dan door de pammetjes en alcohol krijg je een hele intense euforie, door de speed blijf je wakker en energiek en kun je door blowen, drinken en pammetjes nemen. Dit heb ik een paar weken non stop gedaan en had ik het een maand langer gedaan dan was ik denk ik dood geweest. Het was wel een super ideale combinatie aangezien de pep veel nadelen vermindert van de drank dope en benzo's waardoor je doseringen kan nemen waar je echt een onbeschrijfelijk gelukzalig gevoel kan ervaren. Je loopt wel constant met de gedachte van ik kan zo dood neervallen met al die troep in mijn lijf. Heb periodes gehad wanneer het weekend was dat ik minimaal 4 verschillende soorten drugs door mijn lijf op het zelfde moment had stromen. Eigenlijk ook doordeweeks heb zelf een keer ghb pep oxazepam heroine en alcohol genomen was bijna dood ben niet out gegaan volgens mij maar wel een week lang moeten revalideren.

• Like

pjenis

Newbie
Ik zou ook zeggen speed + alcohol, prachtige combi. Ligt denk ik vooral aan de setting, tijdens het uitgaan is het veel praktischer dan de meeste combi's denk ik, het valt niet echt op en je loopt er niet bij als een halve gare.

Jeye

Het is wel Nice beide hebben geen invloed op elkaar vondt ik zelf keta breekt wel vies hard

Jeye

Nu zal ik mijn lekkerste combinatie een uitschrijven doe dit niet zelf want het is spelen met de dood. Begin met wat valium en temazepams, dan gewoon goede kwaliteit pep die erinslaat en overheerst, daarna alcohol drinken om de benzo's te versterken, dan weer pep evt nog wat benzo's of een pijpje coke.. Vervolgens heroine roken en dan door de pammetjes en alcohol krijg je een hele intense euforie, door de speed blijf je wakker en energiek en kun je door blowen, drinken en pammetjes nemen. Dit heb ik een paar weken non stop gedaan en had ik het een maand langer gedaan dan was ik denk ik dood geweest. Het was wel een super ideale combinatie aangezien de pep veel nadelen vermindert van de drank dope en benzo's waardoor je doseringen kan nemen waar je echt een onbeschrijfelijk gelukzalig gevoel kan ervaren. Je loopt wel constant met de gedachte van ik kan zo dood neervallen met al die troep in mijn lijf. Heb periodes gehad wanneer het weekend was dat ik minimaal 4 verschillende soorten drugs door mijn lijf op het zelfde moment had stromen. Eigenlijk ook doordeweeks heb zelf een keer ghb pep oxazepam heroine en alcohol genomen was bijna dood ben niet out gegaan volgens mij maar wel een week lang moeten revalideren.
Geen verstand van Hero 4 verschillende kan nog wel weet alleen niet welke je deed heb zelf keer 5 gedaan op 1 dag/nacht de pcp ging als een wel bruut zonde van de rest die waaren allemaal uitgeschakeld dan weer keta en pep erop en de boel afmaken

Bovenaan