Wat gebruikt in het weekend ??

trippelh

Bewuste gebruiker
vrijdag - een beetje wiet
Zaterdag - 2 1/2 xtc en heel veel wiet
zondag- 3 wiet jointjes en een borrel

Al met al een geweldig weekend

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Dragon's Dynamite uiteraard :grin:
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. :openmouth:

De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is. :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
funky_skunk_junky zei:
Dragon's Dynamite uiteraard :grin:
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. :openmouth:

De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is. :grin:

Die zijn leuk ! :grin: Ik heb die ook al eens gehad toen ik aan het trippen was op LSD, leuke visuals van gehad. :)

Ik hoop dat ze je deze keer wel goed bevallen. :wink:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Gaat vast goed komen :grin:.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in. :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
funky_skunk_junky zei:
Gaat vast goed komen :grin:.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in. :grin:

Gewoon rustig blijven, een bad trip hangt helemaal af van jezelf in de meeste situaties. :wink:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Of van een paranoïde vriend in mijn geval :grin: :P .
Ik ben er ook niet echt bang meer voor, want ik weet nu wat het is, en ik weet dat het weer over gaat. :P
Ik ga lekker slapen, welterusten :wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
funky_skunk_junky zei:
Of van een paranoïde vriend in mijn geval :grin: :P .
Ik ben er ook niet echt bang meer voor, want ik weet nu wat het is, en ik weet dat het weer over gaat. :P
Ik ga lekker slapen, welterusten :wave:

Veel plezier met je trip !

Welterusten.

Bovenaan