Wat gebruikt in het weekend ??

Oom Klaas

Badass junkie
iSmokex zei:
cropp zei:
iSmokex zei:
Vrijdag alleen wiet geloof ik.
Zaterdag een lijntje speed, voelde er niet zo veel van. En alcohol en wiet.
Zondag 1 drankje en wiet. :grin:
Ging jij niet stoppen?
Ja, ik had me voorgenomen niet meer in mijn eentje te gaan blowen. In gezelschap 'mocht' het dan nog wel. Maar ik denk 1 á 2 weken nadat ik me dit had voorgenomen, kwamen de verslavingszorg en jeugdreclassering ermee dat ik beter alsnog naar de detox kan gaan, en sta nu om de wachtlijst. In augustus ben ik waarschijnlijk aan de beurt. Dan wil ik me er ook wel echt voor in zetten, maar moet bekennen dat ik nu niet echt goed voorbereidend werk daarvoor lever. Mijn doel is dat ik in ieder geval weer een normaler ritme krijg, en niet meer afhankelijk ben van blowen, en dit dus voor het nieuwe schooljaar weer begint. Ben er wel zeker van dat dit goed gaat komen.. :grin:

Hoe weet je of je je er dan wel voor in wil zetten als dat nu al niet lukt?
Ik ben precies dezelfde route langs gegaan, en ik wil natuurlijk niet zeggen dat jij zoals ik bent, en kijk hoe het er met mijn gebruik voor staat. Ook alleen een detox is eigenlijk niet genoeg, de kliniek erachteraan heeft pas echt succes.

ot:
wiet dus

iSmokex

Bewuste gebruiker
Alleen wiet en alcohol, misschien ook nog lachgas maar weet niet of dat vlak na of vlak voor het weekend was.. Welke dag is het eigenlijk?
Oh, ik zie dat het alweer zaterdag is..
Dit weekend tot nu toe ook alleen wiet, beetje bier, veel wijn :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Oom Klaas zei:
iSmokex zei:
Ja, ik had me voorgenomen niet meer in mijn eentje te gaan blowen. In gezelschap 'mocht' het dan nog wel. Maar ik denk 1 á 2 weken nadat ik me dit had voorgenomen, kwamen de verslavingszorg en jeugdreclassering ermee dat ik beter alsnog naar de detox kan gaan, en sta nu om de wachtlijst. In augustus ben ik waarschijnlijk aan de beurt. Dan wil ik me er ook wel echt voor in zetten, maar moet bekennen dat ik nu niet echt goed voorbereidend werk daarvoor lever. Mijn doel is dat ik in ieder geval weer een normaler ritme krijg, en niet meer afhankelijk ben van blowen, en dit dus voor het nieuwe schooljaar weer begint. Ben er wel zeker van dat dit goed gaat komen.. :grin:

Hoe weet je of je je er dan wel voor in wil zetten als dat nu al niet lukt?
Ik ben precies dezelfde route langs gegaan, en ik wil natuurlijk niet zeggen dat jij zoals ik bent, en kijk hoe het er met mijn gebruik voor staat. Ook alleen een detox is eigenlijk niet genoeg, de kliniek erachteraan heeft pas echt succes.

ot:
wiet dus
Wijze woorden Klaas. Als je je leven weer op de rails wilt krijgen moet je er vandaag mee beginnen en niet pas vanaf Augustus omdat er dan plek is. Dit zegt toch behoorlijk wat over je motivatie als ik dit goed zie..

Drientje

DF-koning
Petrovic zei:
Rabbithole zei:
122 ug LSD, lachgas, 5 mg diazepam.
Hoe was de trip? :) Vanwaar de Diazepam eigenlijk, te slapen, ging het niet goed of wat?
Konijn ging een beetje te hard en had een te ver gevoel van verwijderd zijn van de realiteit. Dus om heftige paniek en angst te voorkomen besloten we om een halfje dia te geven.

Erna ging het weer super goed en hebben we heerlijk getript en gepraat.

Elohtibbar

Badass junkie
Petrovic zei:
Rabbithole zei:
122 ug LSD, lachgas, 5 mg diazepam.
Hoe was de trip? :) Vanwaar de Diazepam eigenlijk, te slapen, ging het niet goed of wat?

Thanks for asking! Het was een hele vette en interessante ervaring, enorm mooie visuals gehad en ook een paar inzichten. :) Alleen op een gegeven moment ging ik wel érg hard, had ook een stuk meer genomen dan mijn eerste keer, en ik was een beetje richting een egodood aan het gaan. Ik ben niet in paniek geraakt en zou ook zeker niet zeggen dat ik fout ben gegaan, maar ik vond het wel een beetje eng en toen heb ik van Door 5 mg diazepam gehad om rustig te worden. Heb er niet echt bewust iets van gemerkt hoor, maar ik was al vrij snel gekalmeerd hoewel ik nog best lang erg hard ben gegaan.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Alcohol, speed, mephedrone, DMAA, diazepam, temazepam, morfine, tramadol. Wel verspreid over 3 dagen. Nu even helemaal niets.

MrEko

Bewuste gebruiker
Op het Sanctuary/ShiShu festival:
2-CB :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: (1st time)
LSD
beetje ketamine
beetje speed (om 's zondags terug wat energie te hebben om te dansen)

Bovenaan