Wat gebruikt in het weekend ??

Osi`

Bewuste gebruiker
Teveel speed, slecht gevoel aan overgehouden op't einde met gevolg dak 2x moest kotsen .. ahja. Life goes on.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een 4fluor-nog-wat-capsule (beetje vergeten hoe het precies heette :rolleyes: ), was wel een aardig ding verder.
Halve zegel, beetje pep, klein beetje mdma, klein beetje alcohol en lachgas. Het lijkt heel veel, maar ik had de juiste verhoudingen en een perfecte harmonie met mijzelf (ik had het ook eventje nodig...).

vdk

Bewuste gebruiker
Voor t eerst MDMA Kristallen!! nix meer gevoeld van de pil die k uren daarna had ingenomen :rolleyes: dooh zonde natuurlijk.. mjaa lekker weekendje gehad :grin:

Oja en ontzettend veel geblowt :stoned:

greetzz

chrzz

Belezen gebruiker
Alles wat ik kan krijgen tbh, elk weekend hetzelfde word snel saai. Maar speed is er wel bijna altijd bij, xtc ook :P En als ik via via nog aan iets anders zou kunnen geraken dan bestel ik daar soms ook wel wat van. Ben de laatste tijd hevig op zoek naar LSD, tot nu toe nog geen succes, 2x bijna maar toen ging het op het laatste moment niet door. Bummer.

jcutter

Badass junkie
JAAA!!! :mrgreen:
Ik voelde me net een soldaat die een berg omhoog klom terwijl hij 60 kilo aan spullen in zijn rugzak had! Maar ik ben weer terug :)

takala

Bewuste gebruiker
overigens wiet, hasj, biieeer, coke, mdma, klein lijntje keta, en een half tripje.
Twasj e leuwk ferjoardegsfeesje

henkie84

Bewuste gebruiker
Lekker rustig aan: wat biertjes, een klein jointjes en bijna geen peuken wegens keelpijn. Me so proud, me likey me. Ofzo.

982

Bewuste gebruiker
Vrijdag begonnen met LSD.. 1e keer.. bleek niet mijn ding te zijn.

Wel grappig hoor, maar ik voelde me er niet thuis.. dus toen maar een frisse neus gehaald (speed) en dat veranderde de stemming natuurlijk (in positive zin).. Uiteraard ook wel geblowd. En gedronken.

Bovenaan