Wasbenzine in speed?

darksoul001

Experimenterende gebruiker
Hey DF'ers ik heb een vraagje.
Ik heb gisteren 4 grammetjes speed gekocht, een keer van een ander "merk" aangezien ik er veel goeds over heb gehoord.

Nu heb ik gisteren 2x 2 g gekocht, maar hij rook vrij goed eigenlijk.
Hij was semi-droog dus heb ik direct een lijntje droog gekapt en opgesnoven
maar deze smaakte zo vies, naar wasbenzine precies.
Had er niets van effect van (wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan)
Nu heb ik hem goed laten uitdrogen, maar zit de geur en de smaak er nog altijd in.
ook is hij in tegenstelling tot de vorige eerder korreliger dan gewoon poederachtig.

Heb er toch wel vrij veel van nodig om het te voelen, maar het is wel een goed en sterk concentratie gevoel, dus ideaal voor nu tijdens de examens.

Iemand ervaring, ideëen, ...?

greetz

Karhu

Wijs gebruiker
darksoul001 zei:
wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan

Neem aan je longen? Hoe kan het nou via je neus in je maag komen als je het opsnuift!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Xeloc zei:
darksoul001 zei:
wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan

Neem aan je longen? Hoe kan het nou via je neus in je maag komen als je het opsnuift!
Je neus bevochtigd het poeder, en dan druipt het via je neus naar je mond. De wel bekende na-druip. Je slikt het in en komt in je maag en wordt daar opgenomen.

Drientje

DF-koning
Xeloc zei:
darksoul001 zei:

Ow, Einstein in da house. :grin: :grin: (No offense, je bent grappig)

Inderdaad met aceton even wassen, waarschijnlijk hou je niet veel over. Maar dat is risico van het vak...

darksoul001

Ik heb me al te pletter gezocht achter droge aceton :tongueout:
Natuurlijk een drogist heb je het direct
enkel dat de drogisten hier bij ons in België aan het uitsterven zijn xD

Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden

Theupsetter

Bewuste gebruiker
darksoul001 zei:

Het is inderdaad wel nog wat "afval" dat erin zit, maar voor zo goed gevuld te zijn mag het wel vind ik, de smaak is nog te harden
Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten.

darksoul001

Theupsetter zei:
darksoul001 zei:

Volgens mij is Tendo's Aceton zo goed als watervrij, bij mij verdampt het ook vrij snel en ik zie geen restanten.

En waar heb je het gevonden?

Shizzah

ach het kon ook droge shit zijn versneden zijn met water en vervolgens verkocht als 'verse pep'
zoals hier in Apeldoorn nog wel eens het geval wil zijn :tearsofjoy:

clockcable

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Ik zou een beetje acetone over je amfetamine kappen (net genoeg tot het oplost) en dan gewoon even laten opdrogen. Dan zijn alle vieze restantjes weg en heb je je puur product :)

Cheers!
Dit klopt niet he :wink: Je moet de speed in een koffiefilter en dan aceton eroverheen gieten. Je moet de cafeine er namelijk uit spoelen.

Beanhead

Badass junkie
clockcable zei:
Beanhead zei:
Ik zou een beetje acetone over je amfetamine kappen (net genoeg tot het oplost) en dan gewoon even laten opdrogen. Dan zijn alle vieze restantjes weg en heb je je puur product :)

Cheers!
Dit klopt niet he :wink: Je moet de speed in een koffiefilter en dan aceton eroverheen gieten. Je moet de cafeine er namelijk uit spoelen.
:rock:

ghettotech lab equipment, hup met een fles en een stofzuiger :grin:

je hebt gelijk.

Scralemonkey

darksoul001 zei:
Theupsetter zei:
darksoul001 zei:

En waar heb je het gevonden?

Jij al iets gevonden in België ? Ik las laatst een post dat ze het gewoon in Kruidvat hebben.

Bovenaan