darksoul001
Experimenterende gebruiker
Hey DF'ers ik heb een vraagje.
Ik heb gisteren 4 grammetjes speed gekocht, een keer van een ander "merk" aangezien ik er veel goeds over heb gehoord.
Nu heb ik gisteren 2x 2 g gekocht, maar hij rook vrij goed eigenlijk.
Hij was semi-droog dus heb ik direct een lijntje droog gekapt en opgesnoven
maar deze smaakte zo vies, naar wasbenzine precies.
Had er niets van effect van (wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan)
Nu heb ik hem goed laten uitdrogen, maar zit de geur en de smaak er nog altijd in.
ook is hij in tegenstelling tot de vorige eerder korreliger dan gewoon poederachtig.
Heb er toch wel vrij veel van nodig om het te voelen, maar het is wel een goed en sterk concentratie gevoel, dus ideaal voor nu tijdens de examens.
Iemand ervaring, ideëen, ...?
greetz
Ik heb gisteren 4 grammetjes speed gekocht, een keer van een ander "merk" aangezien ik er veel goeds over heb gehoord.
Nu heb ik gisteren 2x 2 g gekocht, maar hij rook vrij goed eigenlijk.
Hij was semi-droog dus heb ik direct een lijntje droog gekapt en opgesnoven
maar deze smaakte zo vies, naar wasbenzine precies.
Had er niets van effect van (wss omdat ik het te grof heb gedaan en alles gwn door mn neus naar mijn maag is gegaan)
Nu heb ik hem goed laten uitdrogen, maar zit de geur en de smaak er nog altijd in.
ook is hij in tegenstelling tot de vorige eerder korreliger dan gewoon poederachtig.
Heb er toch wel vrij veel van nodig om het te voelen, maar het is wel een goed en sterk concentratie gevoel, dus ideaal voor nu tijdens de examens.
Iemand ervaring, ideëen, ...?
greetz