Zeer spijtig ^^ Net nu het schoon weer is. Seffes toch eens ff naar hasselt gaan om kameraden snel ne bezoekske te geven en ewa paffen ^^MetaalKonijn zei:Haha, ze same zu you daaro in België!
Ik zou zeer graag even naar buiten willen om een dikken één te roken, maar de stash is momenteel even een heel triest begrip hier. :P
Je weet wel, een overvloed van zon en een blauwe heldere hemel met amper wolkjes. De warmte die op u straaltJadi zei:Warm weer?

Oh, da's vandaag dus blijkbaar! Dat festival, kwou er ook naartoe gaan maja, sparen voor DourMidway zei:Het is me nets iets te warm
maar straks ga ik zowiezo smoren, als het wat koeler is, en op dissonant festival![]()
Nee, tis dak teveel uitgeef aan wiet!Midway zei:tis dat dour zo duur is he![]()

Ik weet nie of ik nog eens zou werken. Mss in augustus gaan werken.Midway zei:wie gaat er nu naar werchter
en als ge te weinig geld hebt, vakantiewerk zoeken he
ik ga in juli werken zodat ik in augustus serieus wa kan opdoen![]()

MetaalKonijn zei:Ik zou zeer graag even naar buiten willen om een dikken één te roken, maar de stash is momenteel even een heel triest begrip hier. :P
Moge men genieten.
azgaza zei:Wellicht vanmiddag ook weer lekker buiten in de zon met een joint. Mooi weer vraagt er gewoon om. Dan moet je wel![]()
Johannes de Tripper zei:azgaza zei:Wellicht vanmiddag ook weer lekker buiten in de zon met een joint. Mooi weer vraagt er gewoon om. Dan moet je wel![]()
inderdaad in de vroege avond wanneer het licht begint af te koelen, de ultimiteit.
ZI09 zei:'s nachts blowen is gewoon ideaal.
Dan is die zon niet zo godsklere irritant.
En het weer is dragelijker en zachter.
+dat de wereld 's nachts mooier is. (functioneler veelal niet)
Meer blauw, zwart groen, en wit. Hele vage kleuren als je er op let.
Nacht is mooi.
Dag eigenlijk ook.
Ik loop weer slap te ouwehoeren eigenlijk.
in de vlakke zon
. Ma eerst effe ete Trippelicious zei:kga mij dadelijk tog wel ne dikke roke hier in het dorp op et voetbalveld. Lekker chill in het gras, in het zonneke. Ma eerst effe ete
![]()

Jeller zei:sjjj ik moet straks leren, maar heb hier nog 2 gr lekkere spoetnik liggen![]()
mattskovic zei:en ontopic: op moment is het te warm voor mij om in vlakke zon te smoren ik wacht wel tot de maan opkomt![]()
![]()
![]()