wanneer teveel ?

it'sme

Belezen gebruiker
In mijn ogen is 1 keer in de maand op het randje, ik probeer het nu 1keer op de 2-3 maanden te houden, maar dat ligt dan ook weer aan eventuele feestjes :P
Maar als je werk/school te lijden krijgt, uiterlijk en/of je gedrag beduidend begint te veranderen wordt het tijd te minderen!

knolselderij

Wijs gebruiker
door de weeks

en ik heb met me zelf afgesproken dat ik het alleen nog maar op grote feesten doe. (dus niet feestjes in n discotheek maar alleen op grote festivals en dagen zoals Koninginnedag Nieuwjaar enz enz)

Aalpoepert

Badass junkie
Als je het eigenlijk om de week doet in het weekend, je onderhand toch al 4 weekenden na elkaar hebt gedaan, met de insteek dat je daarna een paar weken ervanaf blijft, maar dat je het 5e weekend toch pakt. En het 6e weekend. En het 7e weekend...

Daarom is het bij mij nu op en houd ik dat even zo.

Carlitos

Badass junkie
Teveel wanneer ik teveel negatief indicaties ontvang en je je even moet bedenken wat nou correct is voor jouzelf en je omstandigheden.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
als ik te veel aan het doen ben, dan raak ik het overzicht kwijt en maak ik niks af... :rolleyes:

Liesette

Bewuste gebruiker
te veel is als je je slecht voelt als het bijna op is ....
te veel is als je omgeving zegt dat je eruit ziet als een meth junk.
iedere dag pep kan wel is te weinig zijn voor sommige, ik neem het iedere dag ochtend.
Ik zie er dus ook uit als of ik teveel op vakantie ben geweest.

:hearteyes:

Liesette

Bewuste gebruiker
ik neem ook nooit meer ... dus het is nooit teveel !

bijpakken ist verboten !!

Dus het is teveel als je bij pakt !

Biertje

Bewuste gebruiker
Teveel... Ik denk dat je teveel hebt gehad als ze je proberen te reanimeren in de ambulance op weg naar het ziekenhuis met 120 km per uur.

Beanhead

Badass junkie
Enorme hartkloppingen & druk op je borstkas, hijgende & moeilijke ademhaling. (dat is ivm caffeine)

wanneer iedereen éffectief naar je staart. :(

Beanhead

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Als je weet-ik-veel-hoeveel uur stijf in je stoel zit omdat je bang bent dat je hart het begeeft als je meer beweegt.

Yep.

Eigenlijk is het dom om bij te nemen & waarom eigenlijk uiteindelijk bekom je op dat terwijl je met die eerste lijn of miss paar sleutelpuntjes evenveel pret hebt.

echt ik vind die drug zo raar

Bovenaan