Wanneer onverstandig

Vanaf wanneer is het onverstandig tripmiddelen te gebruiken?

• Één schizofrene oom/tante/neven/nichten

Stemmen: 0 0,0%
  • 2 Schizofrene ooms/tantes/neven/nichten

• 3 of meer Schizofrene ooms/tantes/neven/nichten

• Één schizofrene grootouders

• Twee schizofrene grootouders

• Drie of meer schizofrene grootouders

• Niemand met ook maar één schizofreen in de familie moet trippen

• niemand met méér dan één schizofreen in de familie moet trippen

• Anders

• Totaal aantal stemmers
    0

inferno33

Bewuste gebruiker
iedereen heeft er wel een, een schizofreen familielid, soms is het je aangetrouwde achternicht, soms je kleine broertje, natuurlijk een grote hindernis in het leven.

Voor ons als gebruikers is er echter een tweede probleem, wanneer word het risico te groot. Ikzelf heb een schizofrene oom, aan mijn moeders kant van de familie. Maar ik zou graag binnenkort een tripje nuttigen..

De grote vraag: wanneer is het onverstandig tripmiddelen te gebruiken?

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat als schizofrenie in de familie zat je er vatbaarder voor was?

anders kan dit topic net zo goed weg he :flushed:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Je hoeft niet per se "gestoorde" familieleden te hebben om "gevaar" te lopen met tripmiddelen. Gewoon sterk in je geestelijke schoenen staan.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
als jezelf schizofreen bent moet je niets gebruiken, al is je hele familie het... , je hoeft het zelf niet te zijn. Je weet zelf wel of je er geschikt voor bent. bij twijvel eerst een portie paddo's proberen.

ik heb genoeg schizos in de familie, maar die beinvloeden mijn tripje niet hoor :wink:

inferno33

Bewuste gebruiker
Aan de ene kant jammer dat ik zo'n onnodig topic heb gemaakt.

Aan de andere kant: Hoezee, trippen zonder zorgen:grin:

PS hoezo zou je bij twijfel eerst paddo's moeten proberen? ik dacht dat er geen halve psychoses bestonden(maar ik voel me opeens een stuk minder goed geïnformeerd...)

Solidius

Badass junkie
inferno33 zei:
Ik dacht dat als schizofrenie in de familie zat je er vatbaarder voor was?

anders kan dit topic net zo goed weg he :flushed:
Dan zou het aangeboren zijn en niet van drugsexperimentjes, alhoewel sommige mensen juist schizofreen van drugs zijn geworden. Ik weet niet of dit laastste bij jouw oom ook het geval is, maar dan zou het natuurlijk sowieso niet erfelijk zijn.

Ik laat het topic open voor verdere discussie, tenzij je het liever gesloten wilt hebben.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
paddo's zijn de milde halucigeen, voordat je dmt, keta, lsd, ofzo probeert.

ik heb er in elk geval nooit zo vet op gertipt als op die andere... een trap van 50 hoger

inferno33

Bewuste gebruiker
Van mij mag het topic openblijven, discussie is altijd goed.

Tis ook een beetje scare-tactics van mijn moeder geweest, agz ik heb verteld dat ik blowde, en toen vertelde zij dat mijn oom dus een psychose had gehad, in een periode waarin hij ook blowde(woonde toen op zichzelf, niemand weet wat zijn eerste pychose heeft getriggerd)

En dat over die paddo's, zou idd wel kunnen ik heb alleen paddo's en LSA gedaan waarvanik de paddo's weer heftiger vond dus...

Northawke

Wijs gebruiker
Volgens mij heb je toch een behoorlijk verhoogd risico op een latente psychose als je een aantal familieleden hebt die ook echt schizofrenie hebben. Daar zijn, geloof ik, wel eens onderzoeken naar gedaan, maar dan moet ik een vriendin vragen die haar proefschrift gedaan heeft naar schizofrenie. Ze had toen ook een onderdeel over dit soort vraagstukken gedaan.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Northawke zei:
Volgens mij heb je toch een behoorlijk verhoogd risico op een latente psychose als je een aantal familieleden hebt die ook echt schizofrenie hebben. Daar zijn, geloof ik, wel eens onderzoeken naar gedaan, maar dan moet ik een vriendin vragen die haar proefschrift gedaan heeft naar schizofrenie. Ze had toen ook een onderdeel over dit soort vraagstukken gedaan.

+1

azgaza

Badass junkie
Ik heb zelf geen een schizofreen in mijn familie, sterker nog: helemaal niemand in mijn héle familie met ook maar een klein mentaal probleem. Ik ben best trots op mijn mentaal gezonde familie.

Verder is het niet makkelijk te zeggen of je meer risico loopt met schizofrenie in je familie, je kan de aanleg geërft hebben maar het hoeft niet zo te zijn, het is een risico dat gewoon iets groter is; of je dat risico wil nemen zal je eigen keus moeten zijn.

Bovenaan