nadje zei:duizeligheid is een symptoom van ziek zijn wou je zeggen??
nou ja goed...
nadje zei:duizeligheid is een symptoom van ziek zijn wou je zeggen??
nou ja goed...
nadje zei:ik niet dus.. en heel de dag door duizelig zijn klopt ook niet echt he..
DDeeJay zei:nadje zei:ik niet dus.. en heel de dag door duizelig zijn klopt ook niet echt he..
ik hoop echt dat je dit topic nog eens doorleest als je wat meer van drugs te weten komt![]()
nadje zei:ik niet dus.. en heel de dag door duizelig zijn klopt ook niet echt he..

DarkBeatz zei:nadje zei:ik niet dus.. en heel de dag door duizelig zijn klopt ook niet echt he..
Waarom kom je hier eigenlijk om advies vragen als je alle advies en raad toch in de wind slaat? Als jij wilt blijven denken dat je duizelig bent van je pilletje, of dat nu een kwart, een half of een heel is doe je dat toch lekker. Maar kom dan hier niet lopen om advies vragen. Duizeligheid is geen symptoon van een xtc kater, wel bij vele ziektes of een slecht voedingspatroon.![]()
Andyy zei:heb je geen suikerziekte ofzo?
). Dan heb je inderdaad zo'n soort vieze duizeligheid en misselijkheid dat pas overgaat als je eens goed geslapen hebt, goed gegeten enz. Dus kortom: verwen je lichaam en vooral: slaap