wanneer helemaal nuchter

k00k

Bewuste gebruiker
nadje zei:
duizeligheid is een symptoom van ziek zijn wou je zeggen??
nou ja goed...

Nja van een kwart pilletje met zo weinig MDMA kan jou niet dagen erna nog een duizelig en raar gevoel geven. Natuurlijk reageert iedereen anders op MDMA maar dit zou ik erg raar vinden.

Zoals hierboven; je bent misschien ziek aan het worden.

DarkBeatz

Experimenterende gebruiker
nadje zei:
ik niet dus.. en heel de dag door duizelig zijn klopt ook niet echt he..

Waarom kom je hier eigenlijk om advies vragen als je alle advies en raad toch in de wind slaat? Als jij wilt blijven denken dat je duizelig bent van je pilletje, of dat nu een kwart, een half of een heel is doe je dat toch lekker. Maar kom dan hier niet lopen om advies vragen. Duizeligheid is geen symptoon van een xtc kater, wel bij vele ziektes of een slecht voedingspatroon. :wave:

trippelh

Bewuste gebruiker
DarkBeatz zei:
nadje zei:
ik niet dus.. en heel de dag door duizelig zijn klopt ook niet echt he..

Waarom kom je hier eigenlijk om advies vragen als je alle advies en raad toch in de wind slaat? Als jij wilt blijven denken dat je duizelig bent van je pilletje, of dat nu een kwart, een half of een heel is doe je dat toch lekker. Maar kom dan hier niet lopen om advies vragen. Duizeligheid is geen symptoon van een xtc kater, wel bij vele ziektes of een slecht voedingspatroon. :wave:

Jij hebt helemaal gelijk ik heb het ook al met 3 reacties netjes geprobeerd maar hij leest wat hij wil lezen .
Gevalletje hopeloos of een ongelooflijke faker

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Heb ik ook gehad. Maar dat was echt puur door mezelf ( alcohol erbij, om 7 uur gaan slapen en om 8-9u opstaan om te werken bij de verhuis :kots: ). Dan heb je inderdaad zo'n soort vieze duizeligheid en misselijkheid dat pas overgaat als je eens goed geslapen hebt, goed gegeten enz. Dus kortom: verwen je lichaam en vooral: slaap

nadje

Experimenterende gebruiker
Hahah ik zie mezelf al als een jongetje:P

Nou ik wil heus wel advies, ik waardeer dat, maar ik probeer mee te denken en zeg waarom het wel of niet zou kunnen.

DDeeJay

Belezen gebruiker
nee dat doe je niet...

je zegt bv: duizelig kan niet van het ziek zijn het is van dat pilletjes

terwijl je er duidelijk niets van af weet

Bovenaan