wanneer helemaal nuchter

nadje

Experimenterende gebruiker
weten jullie wanneer je helemaal nuchter bent?
want na 10 uur lig ik nog na te trillen en duizeligheid.. is dat wel normaal?

ik hoop snel reacties te krijgen. gr nadje.

nadje zei:
weten jullie wanneer je helemaal nuchter bent?
want na 10 uur lig ik nog na te trillen en duizeligheid.. is dat wel normaal?

ik hoop snel reacties te krijgen. gr nadje.
tuurlijk is dat normaal. eet ,drink, masturbeer, neem een aspirine C, wat zout, en vitamine's en ga 12 uur slapen.

nadje

ik heb net al geslapen... ik viel na een paar uurtjes spacen in slaap.

mar ik ga zo wel wat eten.

nadje

nou ik voel me nog steeds duizelig en daar wil ik wel vanaf komen.. nou ja duizelig, het gevoel dat je zweeft en niet naar 1 ding tegelijk kan kijken. het voelt niet alsof de pil uitgewerkt is.

nadje zei:
nou ik voel me nog steeds duizelig en daar wil ik wel vanaf komen.. nou ja duizelig, het gevoel dat je zweeft en niet naar 1 ding tegelijk kan kijken. het voelt niet alsof de pil uitgewerkt is.

bye bye goed gevoel
welkom afkick.

ohja eet ook wat fruit. Als ik afkick heb eet ik van alles een beetje :) (noten , fruit , melkproduct(ten) , eiwit , koolhydraten , soepje met veel zout , water , aspirine c , aquarius. Eer dat je dit binnen hebt ben je al beter :wink:. tenzij je 4 nachten hebt doorgesnoven.. :rolleyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Inderdaad. Slecht geslapen waarschijnlijk, dus vermoeid. Reserves die een beetje op zijn, misschien wat vitaminegebrek. Goed eten, vroeg naar bed, niks aan de hand.

trippelh

Bewuste gebruiker
En dat van een kwart pilletje Nadje???? :confused:

Ik heb nu 2 toppics van je gelezen en volgens mij weet jij niet zo heel goed wat er allemaal met xtc gebeurd en welke effecten het heeft .
Misschien een goede tip lees je eerst goed in (genoeg hier te vinden)
Zorg dat er iemand bij is met kennis zodat hij/zij je elke stap op weg kan helpen

nadje

wat te doen bij duizeligheid? ik heb die pil zo'n 18 uur geleden ingenomen en nu voel ik me na 18 uur duizelig... het gaat maar niet weg. moet ik iets eten of beter van niet?
ik heb al frisse lucht gehaald en water gedronken maar dat helpt niet.

nadje

dus ik moet nu veel eten zoals aardappelen, brood en fruit?
want ik weet wel dat als je flauw valt dat je dan duizelig word dus dan moet je veel suiker eten?

Tomaat

Bewuste gebruiker
Ga gewoon zo lang mogelijk gaan slapen en let de volgende dagen een beetje op je voeding. Simple as that.

luchtigtoetje

Badass junkie
kan me niet voorstellen dat deze symptomen komen van die kwart pil. Mijn gok is dat je gewoon slecht gegeten heb en te weinig geslapen en/of niet diep genoeg heb geslapen. rust uit en eet. :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
Had je eigenlijk wel écht xtc?? Ik vind die symptonen een beetje vaag van zo'n klein stukje pil eerlijkgezegd. Heb niet gelezen dat je een geteste pil had(?)
En dat duizelig zijn? Was je echt duizelig of had je een beetje zo'n "dronken-gevoel"? Je gaf zelf al een zweverig gevoel aan.

Je bent over 24-48 uur weer helemaal nuchter nadat je pil is uitgewerkt, of je nu wel of niet goed eet en drinkt en vitaminen slikt etc.

nadje

heej bedankt hier kan ik wat mee!

ik heb de pil getest en het was xtc maar ik heb inderdaad weinig geslapen op de dag dat ik het nam en die dag ervoor ook.
ik heb vandaag 13 uur geslapen en ik voel me nog steeds zo maar ja het zal wel overgaan.
ook het niet kunnen concentreren op 1ding gaat moeilijk.. als ik naar 1 ding kijk dan dwalen me ogen alweer af.
ik ga even tellen hoeveel uur nog te gaan..
en dan wat eten en slapen lekker rusten.

nadje

ja een beetje een dronken gevoel en af en toe heb ik het gevoel alsof ik met een duw weggeduwd word. het is 32 uur geleden sinds dat pilletje uitgewerkt is.

MIA-1985

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
Je hebt ze laten testen en er zat "xtc" in? Dan heb je of niet goed geluisterd naar wat ze zeiden, of je liegt.

ja ik vraag het me dus ook af hoor.....maargoed, het is natuurlijk het andere woord voor ....

Maar nadje zei: "ik heb de pil getest". Niet dat hij ze heeft laten testen :tongueout:
Vraag ik mij af hoe heb je hem zelf getest dan? :)

nadje

Daar ga ik niet op in, als ik het zeg, geloof je me toch niet. En als ik het niet zeg, geloof je me ook niet. Dusja... Maar goed het gaat erom dat ik nu iets heb en dat ik daar wat aan wil doen.

Leven in realiteit daar is geen drug die tegenop kan. <- dit heb ik wel beseft. En natuurlijk er zijn mensen die het super vinden om drugs te gebruiken. Naar mijn ervaring vind ik de werkelijkheid veeeel mooier. Die dingen zijn echt.

MIA-1985

Wijs gebruiker
nadje zei:
Daar ga ik niet op in, als ik het zeg, geloof je me toch niet. En als ik het niet zeg, geloof je me ook niet. Dusja... Maar goed het gaat erom dat ik nu iets heb en dat ik daar wat aan wil doen.

Hehe, wat is dat nou weer voor reactie? :) Het aantal mg. is namelijk behoorlijk van belang in dit geval...Kijk als je zegt 700mg, ja dan geloof ik je inderdaad niet nee.
Maar hoeveel waren ze?

nadje

175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart.

kun je me verder helpen hiermee...?

MIA-1985

Wijs gebruiker
nadje zei:
175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart.

kun je me verder helpen hiermee...?

Is dit je 1e keer geweest dat de pillen werkten? Want die witte dolfijntjes die je ooit hebt genomen werkte niet.
Zo, ja..dan zou het kunnen zijn dat je inderdaad wat merkt van +/- 45mg maar dat je daar 10uur lang wat van merkt..hmz da's eigenlijk uitgesloten. Daar is het gewoon teweinig voor.
Heb je toevallig geen amfetamine ofzo erbij genomen?

Enne, waarom zou ik je niet geloven dat je een pil had van 175mg? Daar is niets raars aan hoor. :)

nadje

haha je bekijkt m'n topics wel goed :)

nee ik heb er geen amfetamine bij genomen.
ja het werkte best wel goed..
nu heb ik nog steeds dat 'dronkengevoel' het gevoel dat je wegzakt, niet kan concentreren.
het is nu inmiddels 36 uur geleden dat dat spul was uitgewerkt. echt vreemd..
ben echt bang nu ookal klinkt dat gek.
zometeen kom ik er niet meer uit ofzo:$

MIA-1985

Wijs gebruiker
:) thnx

Maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nu je 1e "geslaagde" keer xtc gebruik is?
Als dat namelijk zo is, dan denk ik dat je gewoon nog steeds aan het "landen" bent en als je dat nog nooit meegemaakt hebt, ja dan weet je misschien niet goed hoe je dat moet beschrijven?
En dat is dus jouw "dronkengevoel" of gewoon de na-dip. Misschien ben je daar gewoon wat gevoelig voor. Ook al was het maar 45mg...een eerste keer komt altijd was steviger aan dan de keren daarop, maar nog steeds: 45mg is echt vet weinig :wink:

EDIT: overigens zijn er mensen die 3-4 dagen na gebruik nog steeds in de na-dip zitten.
Het gaat vanzelf wel weer over hoor :) Maak je niet druk.

nadje

Fresh zei:
:) thnx

Maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nu je 1e "geslaagde" keer xtc gebruik is?
Als dat namelijk zo is, dan denk ik dat je gewoon nog steeds aan het "landen" bent en als je dat nog nooit meegemaakt hebt, ja dan weet je misschien niet goed hoe je dat moet beschrijven?
En dat is dus jouw "dronkengevoel" of gewoon de na-dip. Misschien ben je daar gewoon wat gevoelig voor. Ook al was het maar 45mg...een eerste keer komt altijd was steviger aan dan de keren daarop, maar nog steeds: 45mg is echt vet weinig :wink:

EDIT: overigens zijn er mensen die 3-4 dagen na gebruik nog steeds in de na-dip zitten.
Het gaat vanzelf wel weer over hoor :) Maak je niet druk.

Ja sorry dat ik even zo boos reageerde. Ik ben heel de dag al best wel chagerijnig omdat ik me niet 100% nuchter voel. Een keertje lekker dronken stoned of wat dan ook zijn is leuk maar niet hele dagen lang.
Eh even denken... het was de 1e keer dat de xtc wel goed aansloeg ja. Of het een badtrip was of een goeie weet ik niet. Allebei wel, eerst bad en daarna wel goed. En ja nu, na dat alles is het gewoon een kutgevoel.
Ik denk dat ik er gewoon gevoelig voor ben. Nou ja, na-dip... zou je dat noemen als je de hele tijd het gevoel hebt dat je duizelig bent?

Ik hoop echt niet dat het zo lang gaat duren! :openmouth:

Bedankt voor je geruststelling.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Vooral dat chagerijnig zijn is wel een kenmerk van de na-dip hoor, of gewoon het nut niet zien in dingen etc.
Niet iedereen heeft er last van he? Zelf voel ik me eigenlijk nooit kut na gebruik, maarja.

Komt goed! Suc6 nog ff :)

Even van site Unitydrugs gehaald:

De kater
Redelijk wat mensen die XTC gebruiken tijdens het weekend, hebben tijdens de week een dip. Ze voelen zich depri, verdrietig, overgevoelig of slecht gehumeurd, lichtgeraakt en leeg. Deze dip is meestal op dinsdag het ergst. Sommige mensen hebben nooit last van een dip.

De dip na XTC gebruik wordt erger als je:

•hogere dosissen XTC neemt
•vaak XTC bijneemt gedurende de nacht
•combineert met andere drugs (vooral met speed en coke)
•niet voldoende water of fris drinkt
•XTC combineert met alcohol
•niet goed eet voor en na XTC
•niet uitgerust bent voor en na XTC
•niet goed in je vel zit

Of misschien ben je gewoon ziek aan het worden :) Dat kan ook nog hee!

nadje

oke maar die dip komt doordat ik duizelig ben of dronke gevoel heb ik kan moeilijk tegen me ouders zeggen; ja ik ben duizelig door xtc... ze vragen zich wel af wat er aan de hand is. en ik reageer natuurlijk superboos en verdrietig.

dank je :)

heb alles zo ff doorgelezen.

DarkBeatz

Ja ik vind het ook een beetje allemaal vaag wat er verteld word. 1 ding kan ik je wel vertellen, die symptonen wat je ondervind zijn zeker niet van de xtc comedown of kater. Symptonen als duizeligheid zijn al zowiezo geen symptonen van een xtc kater. Het slaapgebrek 2 dagen in een rij gecombineerd met misschien een slecht voedingspatroon (wat heb je gegeten de laatste dagen) zullen de oorzaak bij jou hebben en zeker niet een kwart pilletje. Ook kan je uiteraard ziek aan het worden zijn, je weerstand is wel wat minder na gebruik, wegens het aanspreken van je reserves bij het xtc gebruik, wat natuurlijk de kans wat groter maakt dat je ziek kan worden. Maar dat is geen direct gevolg van het effect van het pilletje op je lichaam. Lekker rusten en gezond eten en je bent zo weer beter. Leg aub niet de band met het kwart pilletje, want dit is in dit geval onzin.

Bovenaan