Wallen plus veroudering

Mindless1985

Badass junkie
Ik ben iemand die dagelijks blowt, af en toe wat tript, en verder geen andere drugs gebruik. Aangezien ik thuis niet blow zit ik vrij vaak in de coffeeshop, en dan vraag ik me best vaak af..:

Zouden die wallen en die gezichtsveroudering nou alleen maar door dat vele blowen komen?

Bij iedereen bij wie ik me dat afvraag blijkt dat ze vroeger speed snoven. Andere mensen die ik ken die vroeger alleen veel pillen slikten, of aan de paddo's zaten zien er veel minder 'gehavend' uit.

Het lijkt me dus vrij duidelijk dat het door de speed komt...

Merken jullie daar ook wel eens iets van?

Moon

Bewuste gebruiker
ik heb ook wallen onder mijn ogen, van die donkere, of dat door de drugs komt weet ik niet daar hou ik me niet zo mee bezig. aan mijn vriend zie je duidelijk dat ie blowt die heeft echt een blowkoppie.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
Moon zei:
die heeft echt een blowkoppie.

hehe...ken ook een gast die echt elke dag wel 4 of 5 joints rookte als t niet meer was maar om nou te zeggen dat ie een blowkoppie had...nee, vond ik niet. Ligt misschien ook aan je uitrusting of je al moe bent als je gaat blowen

A

Anonymous

Gast
Mijn wallen zijn zo goed als weg nu :grin: Mijn ogen mooi helder en open.
Mijn gezicht lijkt wel wat strakker te staan, en ik ben niet meer hyper als ik niet geblowd heb. Ik zit nu ook gewoon lekker in me vel :)

Jelle Snel

Belezen gebruiker
zo goed als weg, komt dat dan alleen door het stoppen met blowen of heb je gewoon niets meer gebruikt en goed geslapen ofzo?? Ik heb het idee dat je best wat kunt doen aan echt ernstig donekere wallen maar dat je toch om de een of andere reden altijd dat donkere ondere je ogen houdt...

JewCookie

Wijs gebruiker
als je verder gezond leeft, genoeg sport en niet al te veel rookt ligt het vast ook niet aan het blowen, gewoon ietsje eerder de uiterlijke kenmerken van een ouder iemand.. :)

Moon

Bewuste gebruiker
Jelle Snel zei:
Moon zei:
die heeft echt een blowkoppie.

hehe...ken ook een gast die echt elke dag wel 4 of 5 joints rookte als t niet meer was maar om nou te zeggen dat ie een blowkoppie had...nee, vond ik niet. Ligt misschien ook aan je uitrusting of je al moe bent als je gaat blowen

Ik denk dat het blowen niet bij iedereen een blowkoppie veroorzaakt. Ik blow ook elke dag zo´n 8 joints maar heb geen blowkoppie.

The SpinDoctor

Experimenterende gebruiker
Denk dat het meer door levensstijl komt.
Vaak leven mensen die veel gebruiken ongezond,
maar als je goed voor jezelf zorgt valt het reuze mee.
Mijn ervaring is dat als ik veel blow ik er juist slecht uit ga zien.
Bleke huid, wallen, duffe uitstraling en zombie-achtige blik,
bij pep juist niet. Energieke en heldere uitstraling.
Zorg ook altijd dat ik genoeg eet en slaap.

Lilii

Experimenterende gebruiker
Ik blow owk elke dag, af en toe paar bommetjes.. Zoals gisteren heb ik 3 bommetjes gehad, kheb nu al beginnende wallen weer onder men ogen zitten :angry: :P

A

Anonymous

Gast
Ik ben de drugs af :tongueout:
Alleen nog af en toe sos, maar dat is niet zo erg...

Deranged

Badass junkie
BobG zei:
Alleen nog af en toe sos, maar dat is niet zo erg...
Pijnlijk, ik had al veel gezien maar deze slaat echt alles. Ik ga er verder niet op in. Coke, ''niet zo erg'' En dan nog op een drugsforum zitten ook, heb er geen woorden voor verder.

A

Anonymous

Gast
Ik zie mijn gebruik niet als slecht, is dat op zichzelf slecht? :openmouth:

Deranged

Badass junkie
Als je je gebruik bedoelde dan bied ik je bij deze mijn welgemeende excuses aan, want helaas moet ik bekennen door gemakzuchtigheid en voorbarigheid incorrectt e hebben geconludeerd dat het over de drug cocaine in zijn algemeenheid ging.

A

Anonymous

Gast
Ik zie trouwens geen een drug als slecht. Alleen slecht of ingeinformeerd gebruik is slecht, of schadelijk.

Jeller

Badass junkie
mja heb je wel beetje gelijk in, maar de lust naar een drug kan je gezodn verstand snel overheersen

A

Anonymous

Gast
Dan heb je het niet in de hand, dus ligt de schuld bij de dicipline van het desbetreffende persoon.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Ik zie trouwens geen een drug als slecht. Alleen slecht of ingeinformeerd gebruik is slecht, of schadelijk.
Ik zie drugs wel als slecht voor je lichaam,maar er is idd een verschil tussen verantwoorde en niet verantwoorde gebruikers.
Vooral pep is niet zo goed voor je lichaam...

JewCookie

Wijs gebruiker
wausie91 zei:
BobG zei:
Trip Unit zei:

Waarom gebruiken zoveel mensen het dan? Maakt de prijs het zo aantrekkelijk?
lijkt me wel je word er goed vaag van en het kost hier 6 euro per gram
en een ponypack 20/25 euro halve gram dus tja :rolleyes:

nog een keer, pep is pas veel slechter als andere drugs als je het misbruikt.

bij pep kan je heel veel schade beperken, en dan doet het niks onder voor veel andere drugs.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Trip Unit zei:

Waarom gebruiken zoveel mensen het dan? Maakt de prijs het zo aantrekkelijk?
Pep is niet het minst verslavend,pep is superlekker,maar het blijft tyfusbende voor je lichaam,en niet alleen na lang gebruiken.Ook van enkele keren kun je de nadelen van het goedje duidelijk zien.

Bovenaan