Waarvan geniet je het meest??

Wanneer vind je de trip het lekkerst?

• Wanneer dat je net wat voelt en alles begint net een beetje te bewegen.

Stemmen: 0 0,0%
  • Wanneer ik toch al de hele kamer zie bewegen en zo hier en daar een kleurtje.

Stemmen: 1 33,3%
  • Wanneer alles beweegt flink wat kleuren en af en toe een beetje de weg kwijt.

• Totale chaos in je hoofd, het einigste wat je nog kunt doen is je overgeven aan de trip.

• Totaal aantal stemmers
    3

Mac...

Badass junkie
Ikzelf heb de ervaring dat wanneer ik de lekkerste trip heb samen met andere mensen, er altijd mensen zijn die het niet gehandled krijgen. Sommige moeten overgeven en andere beginnen te huilen.
Ben ik de enigste hier die het gewoon waanzinnig lekker vind als ze helemaal de controle kwijt zijn en zich gewoon helemaal overgeven aan de trip?

Lode78Zer

Experimenterende gebruiker
Ik vind de visuals niet zo belangrijk. Heb ik wel altijd sterk, maar die vind ik tegenwoordig eerder hinderlijk, ik heb het wel gehad met visuals!!! Leuker vind ik het typische "Paddo-gevoel": de denkwijze en gedrag die zo typerend is met paddo's vind ik echt fijn, en dan op ontdekkingsreis in de omgeving en filosopheren etc.
Visuals zijn saai... :P

Mac...

Badass junkie
Ja het filosoferen vind ik ook altijd vet, maar dat gaat niet als je vol aan het trippen bent. Vind het wel altijd leuk om het na het zwaarste gedeelte te doen :P

Bovenaan