Waarschuwing over 2C-E !

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
We thought it important to warn our members about the following:

On March 17th in Minneapolis and on May 7th in Oklahoma two groups of 19 people total were hospitalized and 3 people died after the ingestion of 2C-E.

2C-E has been used over 20 years without serious incidents. 2C-E its onset takes 2 hours, while the victims experienced effects after only one hour. This gives a serious indication that the 2C-E bought over the internet was tainted or mislabeled. We have just received news that this is indeed the case.

According to police the 2C-E involved in the death in Oklahoma was purchased from (deleted) The website is no longer active- and it is unclear if it was taken down voluntarily or by the authorities. It is very likely that the Chemicology was
supplied this 2C-E by a Chinese vendor. Chemicology was a US based vendor selling only 2C-E and 2C-I .

If you have bought product from this vendor then do NOT consume it nor let others consume it. If you have purchased any product from them recently please contact the staff.

The 2C-E causing the Minneapolis death and hospitalizations is said to be ordered online from a Chinese vendor. It is currently not known which Chinese vendor is involved, nor if this vendor supplied other research chemical vendors.
For this reason we urge you to avoid all 2C-E. Please spread the word.
More information is available here : http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... p?t=160088

kreeg ik per mail, leek me handig te delen voor wie het niet weten!
Wees veilig!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Doerak zei:
Je kunt meer lezen over deze incidenten op Erowid.org: https://www.erowid.org/chemicals/bromo_ ... eath.shtml

Er staat informatie op over enkele sterfgevallen in 2007 en enkele recente. Heb net zelf 2C-E besteld via het net, dus zal deze zeker eerst laten testen voor gebruik. Dood gaan is niet exact de trip die ik in gedachte heb.

Dank voor de link! En goed voorbeeld altijd testen, en niet met vuur spelen en later op de blaren moeten zitten :( Doodgaan is niet echt de trip die een normaal mens wilt, peace! Veel plezier vast als het allemaal oke blijkt te zijn!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik waag me zowizo niet aan deze middelen, er zullen later nog wel meer nare dingen bekent raken over RC's.

pammetje82

Bewuste gebruiker
Ik heb 2-ce zeker 10x gedaan.. in de dosis van 5mg tot 25mg
zeker een aanrader als je van een stevige trip houf

edblok2

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
ik waag me zowizo niet aan deze middelen, er zullen later nog wel meer nare dingen bekent raken over RC's.

ik denk dat je wel wat mist als je geen enkele RC probeert, sommigen zijn ZEER de moeite waard :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb al dingen meegemaakt waar geen rc aan kan tippen (denk ik dan)...het hoeft ook niet meer te zijn zelfs, speel jij maar lekker voor proefkonijn dan :wink:

maxdw1212

Belezen gebruiker
mandragora zei:
Heb al dingen meegemaakt waar geen rc aan kan tippen (denk ik dan)...het hoeft ook niet meer te zijn zelfs, speel jij maar lekker voor proefkonijn dan :wink:
ik denk dan 2-cp al jou ervaringen overtreffen. Zelf nog nooit geprobeerd maar er staat op dit forum wel een trip report over. Heftig spul :openmouth:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
maxdw1212 zei:
mandragora zei:
ik denk dan 2-cp al jou ervaringen overtreffen. Zelf nog nooit geprobeerd maar er staat op dit forum wel een trip report over. Heftig spul :openmouth:

En hoe weet jij wat mijn ervaringen zijn?
Een tripreport lezen is nog net wat anders dan het middel ervaren toch :wink:

Je bedoelt 2C-P, als het gaat over dit tripreport viewtopic.php?f=10&t=35123

Dan heb ik zelf me bedenkingen van wat een 'gezellige' trip is :rolleyes:

Ach ieder ze ding :) , doe mij maar cactussen/paddo's/salvia/etc.....

reverb

Bewuste gebruiker
Mag deze uit de sticky lijst?

De waarschuwing lijkt mij niet meer zo nieuwswaardig ... :wink: (Had ik deze toch eerst helemaal gelezen....)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
BelgianTrip zei:
Word 2c-e soms niet op blotterpapier gespoten en verkocht als LSD? Volgens mij wel...

Heb daar niets van vernomen verder, heb je het laten testen?

reverb zei:
Mag deze uit de sticky lijst?

De waarschuwing lijkt mij niet meer zo nieuwswaardig ... :wink: (Had ik deze toch eerst helemaal gelezen....)

Is inmiddels al een poosje terug.. en die batches zijn wel weg nu inderdaad.

/Unsticky

mandragora zei:

Sluit ik me helemaal bij aan, zijn niet voor niets research chemicals..

User81923

Experimenterende gebruiker
Nee 25tolife, ik kan mijn zegels niet testen... Maar ik heb na heel wat opzoeken wat reports gezien van mensen met zegels met deze stof er in... Ik kan dit niet bevestigen hoewel.

Bovenaan