• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Waarom men LSD gebruikt...

zommes

Badass junkie
Een "Live" Trip Reportje voor de liefhebbers.

Het is 2:00 's nachts op een dinsdagnacht. Maar als je wil trippen, kan je ook trippen, no shit.

Dus Platypus & ik waren zover. De microdots zijn genomen en het is tijd om te varen. De zee ligt voor ons en de golven zullen zacht en warm zijn. Wie gaat ons leiden? Wie zal het weten? Wie kan het wat verrotten? Mij in ieder geval niet...

Om het een beetje levendig te houden zullen we dit report om de zoveel tijd aanvullen met de op dat moment huidige stand van zaken. Wees dus voorbereid op ernstige miscommunicatie en verwantheden. Ik ben niet iemand die slecht uit zijn woorden kan komen, maar wel iemand wiens woorden slecht uit kunnen komen.

Het is nu 2:26, niet veel speezerie in de tent dus. We houden je op de hoogte. Blijf vooral bij ons, want voor je het weet gaat het mis...

02:29> De vraag die nu vooral door mijn hoofd spookt is hoe ik de old school Linux terminal krijg in die Kubuntu 6.06 die ik onlangs geinstalleerd heb...

zommes

Badass junkie
02:43

ZomMes: Drie kwartier later krijg ik toch alweer de nodige energie-vlagen en het vreemde "wat voor neus heb ik?" gevoel in mijn luchtwegen. Gezien de hoeveelheid Hertog Jan die ik voor deze aangelegenheid heb genuttigd, zal ik weldra ook een gisterig gevoel in mijn maag krijgen. Want daarvan treden nu al de eerste verschijnselen op...
platypus: Amen that, brother. Dat gistende gevoel hadden we al kunnen verwachten, maar nu de afgebrokkelde stukjes microdot (bestaat dat? wel degelijk) ook de bloedsomloop zijn gepenetreerd zullen we spoedig onze rubber boot moeten opblazen om deze heilige tocht te vervullen. Moge de voetbalgoden ons bij staan!
ZomMes:Om jullie even de warmte onder de voeten te verzorgen, we zullen deze report ook verzien van foto's. Zo lame als het zijt, zullen de effecten van de drugs niet te zien zijn op deze afbeeldingen.

zommes

Badass junkie
03:21

ZomMes & platypus: Het (live) fotoshoot idee gaat er echt effe keihard bij inschieten, lieve tripbuiskinderen. Het werkt dus echt helemaal niet om op een mobiele telefoon (hoe high-tech ook (:tongueout:latypus)) een foto van jezelf te maken, die op de computer te zetten, op een fokking lame inmeshag of hoe die shit ook heet te hosten en dan ook nog is op dit 10x zo lame forum te posten. Dus dat gaat ff niet lukken.

Wel jammer, het gaat jullie een hele scene aan pogingen tot het maken van de zo vet mogelijke foto van de zo meest uitgevettererde situatie van deze vette setting. Enzo. Je weet.

Vergeet niet, het is nu alweer de loop van het loopje aan het worden... Misschien ga ik zo wel lopen. Het zal mij in ieder geval niets verbazen.

Roken is vies, doe het niet man, denk aan je toemorkstmos.

zommes

Badass junkie
03:31

Het regent op dit moment tranen. Tranen, dames en heren. Tranen van geluk.

Wat misschien vanaf je beeldschermpje lijkt op een simpele weergave van een "leuk avondje" is in werkelijkheid een keiharde emotionele uitspatting met een bijna doodservaring tot gevolg. (discussie: is het nou dood<s>ervaring of gewoon doodervaring...?)

Ik zie werklijkwaar door de tranen het VGA niet meer (kennen jullie die uitdrukking?)

Hoe realistisch kan een tripreport zijn? Als er gewoon fokking live gehuild wordt? Allemaal voor jullie, lieve tripbuiskinderen, allemaal voor jullie.

De visuals beginnen langzaam een beetje hun werk te doen, de stemming wordt al een stuk uitgelatener en iedereen (ja IEDEREEN!) hier voelt zich op zijn gemak (ja de hele zaal ja).

Echt, de zomer en de warmte is gemaakt voor deze drugs. Dus mis geen feest, en trip als een beest.

zommes

Badass junkie
05:19

platypus: ik word een beetje para van al die tl-buizen, gelukkig heb je ze er zo uit (als je niet te laf bent om een beetje van die 220 V op je lichaam in te laten klappen). Buiten is in ieder geval iets beter dan binnen, want na ons avontuur buiten is het hier binnen op eens een hele andere zieke zooi geworden...

zommes

Badass junkie
zommes zei:
05:19

ZoMes: De manier waarop ik naarbuiten stapte is nu zo ontzettend verandernd, zowaar ik niet eens weet wat Danig zijn is. waar ik het uberhaupt over heb. Plat. word ook helemaal ziek van mijn getyp. Dat sowieso. En we zitten keihard te trippen op de VGA. YEAH!

platypus: ik word een beetje para van al die tl-buizen, gelukkig heb je ze er zo uit (als je niet te laf bent om een beetje van die 220 V op je lichaam in te laten klappen). Buiten is in ieder geval iets beter dan binnen, want na ons avontuur buiten is het hier binnen op eens een hele andere zieke zooi geworden...

zommes

Badass junkie
Heeeeel misschien. Als je heel vaak Ctrl en scrollup indrukt... snap ik waarom de makers van Drugsforum.nl voor deze ontzettende lame, saaie, stijlloze en smakeloze lay-out hebben gekozen...

Nu begin ik het wel te snappen.

spacekonijn

Badass junkie
stelletje leipos , nog speurtochten en verdwaalsporen gevolgd daar in het pand? :mrgreen:

dat ctrl-scroll up is trouwens handig he , weer wat geleerd :mrgreen: .
verder ben ik het met je eens dat de layout van drugsforum niet echt mooi is

zommes

Badass junkie
Yoow.. Wij trippen hier inderdaad nog steeds flink hard op de voorbijstrompelende tippelaarsters en zacht zoemen van de brakke ventilatie.

ctrl scrollup is inderdaad iets wat jij waarschijnlijk al eerder had moeten ontdekken :wink:

Ja, die lay-out gaan we later wel over verder.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
Yoow.. Wij trippen hier inderdaad nog steeds flink hard op de voorbijstrompelende tippelaarsters en zacht zoemen van de brakke ventilatie.

ctrl scrollup is inderdaad iets wat jij waarschijnlijk al eerder had moeten ontdekken :wink:

Ja, die lay-out gaan we later wel over verder.

Haha en ik maar werken hierzo :openmouth: :grin:

zommes

Badass junkie
Zo dan. Als je het terugleest is het wel weer ff net iets anders :tongueout: Ik zat op een gegeven moment ook vastberaden achter de pc om allemaal nieuwe posts te maken, maar op de een of andere manier was ik nogal afgeleidt...

Volgende live tripreport wordt begeleidt door een nuchtere typemiep :wink:

Ik heb nu eindelijk ff een paar uur geslapen... chilll..
Vanavond houden we het gewoon weer bij een biertje...

Treintrippers

Experimenterende gebruiker
Hehe, leuk om te lezen :)
De manier waarop ik naarbuiten stapte is nu zo ontzettend verandernd, zowaar ik niet eens weet wat Danig zijn is. waar ik het uberhaupt over heb. Plat. word ook helemaal ziek van mijn getyp. Dat sowieso.
Geniaal :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
Psychonaut1976 zei:
spacekonijn zei:
hehe slapen zal wel niet gebeuren :mrgreen: ik denk dat ze momenteel southpark aan het kijken zijn voor de para-factor

Heerlijk met dit weer lekker afterglowen.. :) ...

Sjah, lekker benauwd hier op mijn kamer, raak je wel van in coma zeg maar :grin:

Oja,das waar ook dat kan daar wel 50 graden worden ofzo ik moest altijd weg daar zomers anders ging ik idd in coma.

Maar iets warmer weer is wel lekker op acid,beter dan kou.. :grin:

platypus

Belezen gebruiker
Trip Unit zei:
En wat is het antwoord op de topic naam nou :mrgreen:

omdat men impulsief is, zeker op dat vlak

Maar iets warmer weer is wel lekker op acid,beter dan kou.. :grin:

nou, sommige vormen van warmte zijn echt niet fijn meer. zo benauwd als het in zommes zijn crib was, geen raam dat open kan...

Bovenaan