waarom ik niet :(

Frank123

Wijs gebruiker
Stond vanochtend in de krant :

KIJKDUIN - Op de stranden van Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar en Katwijk zijn zaterdag een pakket cocaïne en pakken versnijdingsmiddelen gevonden.

Een wandelaar vond zaterdag een pakketje op het strand van Kijkduin en bracht het naar de reddingsbrigade, die het weer naar de politie bracht.

Drie korpsen hebben daarop zaterdag en zondagochtend de kustlijn afgezocht en vonden nog meer pakjes.

Volgens een politiewoordvoerder ging het om 2,3 kilo cocaïne.

Waar de pakketjes vandaan komen is niet bekend, maar volgens hem zou een mogelijkheid kunnen zijn dat smokkelaars de pakketjes onder hun vaartuig hadden hangen om ontdekking te voorkomen.

In de telegraaf staat ook nog : dat het om zuivere cocaine ging .

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Belgo zei:
DrippTone zei:
Belgo zei:
Nee naar de politie brengen,das lekker slim :wave:

Dat is inderdaad nog dommer, ik zeg toch verbranden. :)

En als het nou 2kg pep was ?

zelfde verhaal.

Kijk als het nou puur zuivere MDMA was, van de originele grondstoffen. Dan zou ik zeggen uitdelen.
Of als het acid was, uitdelen.

Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Andrew zei:
Ik zou het verkopen

Dat is echt het domste wat ik je tot nu toe heb zien posten.

Respect dat je het zelf zou verbranden ipv er een paar duizend euro voor vangen.. Maar zo'n domme opmerking vind ik het niet om te verkopen. Het is makkelijk/snel geld verdienen.

Ik wens ook niemand die zooi toe, maar de mensen die het kopen doen dat vrijwillig en vragen er zelfs om. Ik zou het dus ook verkopen.

Judas

Wijs gebruiker
Soon: DF-pirates enteren Columbiaanse vrachtschepen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ImmortalTech zei:
DrippTone zei:
Andrew zei:
Ik zou het verkopen

Dat is echt het domste wat ik je tot nu toe heb zien posten.

Respect dat je het zelf zou verbranden ipv er een paar duizend euro voor vangen.. Maar zo'n domme opmerking vind ik het niet om te verkopen. Het is makkelijk/snel geld verdienen.

Ik wens ook niemand die zooi toe, maar de mensen die het kopen doen dat vrijwillig en vragen er zelfs om. Ik zou het dus ook verkopen.

Dan ben je net zo dom. Zie je dan niet dat het slecht geld is? Ik zou echt wakker liggen van het feit dat ik een nieuwe auto heb gekocht van geld dat afkomstig is van mensen die zich kapot snuiven en hun leven vergallen dankzij mij. Die mensen doen dat niet vrijwillig, die zijn verslaafd. Hun ziel wil echt niet zo leven. Denk daar maar eens goed over na.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DrippTone zei:
Dan ben je net zo dom. Zie je dan niet dat het slecht geld is? Ik zou echt wakker liggen van het feit dat ik een nieuwe auto heb gekocht van geld dat afkomstig is van mensen die zich kapot snuiven en hun leven vergallen dankzij mij. Die mensen doen dat niet vrijwillig, die zijn verslaafd. Hun ziel wil echt niet zo leven. Denk daar maar eens goed over na.
Elke drugsgebruiker heeft een uitzichtloze verslaving? Ja?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
DrippTone zei:
Elke drugsgebruiker heeft een uitzichtloze verslaving? Ja?

Tuurlijk niet. Maar je kunt echt geen kilo's kwijt aan recreatieve gebruikers die het eens per maand doen. :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
DrippTone zei:
Tuurlijk niet. Maar je kunt echt geen kilo's kwijt aan recreatieve gebruikers die het eens per maand doen. :wink:
Als je klantenkring groot genoeg is.. geen probleem. En het hoeft niet binnen een week hè (:
Hehe, dat doe je heel geniepig. Maar mijn punt van dat ik het niemand gun blijft staan. :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Uiteraard. Ik heb er namelijk enorm veel persoonlijk gewin mee als iedereen goed voor zichzelf zorgt en zich niet van zijn oorsprong verwijdert en zijn ziel naar de kut helpt door coke te snuiven.

Ook ik ben mijn ego nog niet kwijt.

De_willy

Experimenterende gebruiker
DrippTone zei:
zelfde verhaal.

Kijk als het nou puur zuivere MDMA was, van de originele grondstoffen. Dan zou ik zeggen uitdelen.
Of als het acid was, uitdelen.

Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.

Mijn held! :hearteyes:

Bovenaan