Ik kan er heelijk van ontspannen, ik heb vaak verkrampte spieren enzo.
Hier werk ik wel aan doormiddel van sport en masasge, maar bijkomend effeckt van de Benzo's is dat het lekker de druk er wat van af neemt.
De hoofdrede dat ik ze nam in het begin was, sliep gewoon super slecht, via de psyg wat gekregen, zo een jaar lang, dan weer afbouwen, dan ging het weer mis weer half jaar weer afbouwen etc.
Tot dat er bij mij op de afdeling destijds (soort paaz open, voor tijdelijke inzinkingen etc, of diganoses stellen, gecombineerd met therapie) die verlsaafd waren aan benzo's.
Daar vernam ik van dat er makkelijk aan te komen was enzo, dat is dus ook zo, toen ben ik bijgaan bestellen via internet.
Nu neem het omdat voel me lekker loom en relaxt voel er door ef geen druktes in me hoofd, vaak erg lekker in combinatie met een jointje.
Me ergste verslaving is over gelukig maar zon 2 keer per maand gaat er wel is een stip of wat doorheen in het weekend aleen.
Als ik ze heb gaan ze op
Ik heb wel hulp hierbij enzo, wil langzaam toe naar een keer maand, dan de dosis omlaag, dan is kijken of ik helemaal zonder kan.
Afkick verschijnselen heb ik niet meer(die trouwens heftig zijn/waren voor me)
Ik voel me er gewoon lekker bij geen gezeik in me hoofd , weinig zelfkritiek, het gevoel alles aan te kunnen,(ik blijf binneshuis bij gebruik, in verband met overmoedigheid en keertje autogereden zwaar onder invloed,das een ander verhaal)
Goed kunnen slapen ervan.
Pijn klachten nemen af.
Ik blijf meestal bij Oxazepam of Diazepametjes lieft van Roche, hoewel ik vermoed dat er veel namaak op de mark is, weet het wel zeker, blisters en doosjes lijken perfeckt, maar de werking is net ef wat minder. deels tolerantie maar ik heb wel is gehad dat ik anderhalve strip ophad van 10mg en tog nog 3 uur wakker kon blijven zonder al te veel moeite.
Oxazepam 50 mg originele vindt ik ook erg lekker.
Deze 2 kom ik het makkelijkst aan ook, en bijna altijd goede kwalitiet, hoewel er soms een doosje tussen zit waarvan ik denk dat ze fake zijn.
Stilnock/Zolpidemtartraat is ook wel lekker als vlugge inslaper, bij hoge dozeringen is het voorgekomen dat de muren gingen golven enzo erg vreemd.
Zoplclon heb ik gehad van de dokter, krijg je een bloed smaak van in je muil er vies, minder lekker ook.
en Tehmazepam zijn leuk voor kortwerkend en vlug inslapen als je er meerdere eet, na 4 uur ben je aleen weer klaarwakker, ik wel iig.
De sterkere soorten begin ik niet aan omdat ik net een beetje alles onder controle krijg en ik veels te bang ben dat ik ik die te lekker ga vinden.