Waarde verschillende blotters

Bengt

Bewuste gebruiker
yo

Is er een bepaalde site die de (ongeveer) waarde (µg) weet van de verschillende trips die bestaan.

Ik weet ook wel dat je het altijd sterk kan verschillen en dat testen de enige juiste mogelijkhied is om het te weten.

Maar testen lukt voor mij nu eenmaal niet en ik zou graag de verschillende waarden willen weten.

Vooral ook gewoon uit pure interesse. Ook om te weten als ik een tripje koop om te weten wat ik er kan van verwachten.

Alvast bedankt

bengt

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
juist van dit soort sites gaan de producenten slecht of nep blotters op de markt gooien ...

Je kan de site hooguit gebruiken om te kijken of je wel een bestaand print hebt oftwel een bestaande blotter..

Zwarte trip bestaan namelijk niet ...

Maar waardes verschillen nietalleen per vel maar ook per producent.

:hearteyes:

Testen is je enige houvast en zelds daar schort het zwaar aan.De test zal altijd lager uitwijzen .... nooit hoger.

Stonie

voorbeeldje/:

Het afgebeelde Hartjes komt in sterktes tussen de 0-400 mics ...Ik heb ze zelf laten testen.
Er zijn zelfs Hartjes op de markt met vergif op ....

Dus wees goed bedacht als je meer dan 10 trips gaat kopen.
Wie is die persoon, kan ik aanspraak maken ?
Dealers op feessies zie je zelden terug ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Bengt zei:
yo

Maar testen lukt voor mij nu eenmaal niet en ik zou graag de verschillende waarden willen weten.

Testen lukt altijd je legt het niet goed uit:

Je bent te haastig en hebt geen geduld.Je woont niet naast een testcentra dus moet je riezen en het duurt 3 weken.

Groet

Stonie

Bengt

Bewuste gebruiker
Dus ik kan als Belg een trip op sturen die zij dan testen?

Of moet je effectief uit Nederland komen?

DreamWeaver

Badass junkie
Bij acid is het devies nog altijd: Groot inkopen en testen! LSD is zijn geld en tijd waard, neem geen risico's en weet waar je mee bezig bent.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
lysergine25 zei:
De eerste uitslag is binnen:

Ik ga er nog een paar weg brengen want het is me te laag !!
Misschien dat er een hoger gemiddelde uitkomt. Ik moet even naar een gratis punt hiervoor.

122 mics ..... :cry:

Ik kan er ook keihard over gaan liegen tegen iedereen dat zou me een hoop kopzorgen schelen.

Maar goed sinds ik een uitslag heb gehad die totaal nergens op sloeg ben ik van de mening dat de test centras hun werk soms fout afleveren. 1 test zou je kunnen misleiden, daarom kies ik er vanaf nu voor meerdere tests te doen om dit soort teleurstellingen te voorkomen.

Want zelfs van 1 dezelfde vel verschillen de uitslagen nog sterk.
Hetgeen met het verdampen en het drogen te maken heeft.
LSD testen is de lastigste uit het pakket, waardes vervliegen terwijl je erover praat.

Stonie

Tijdloos zei:
ik heb hier ook een maya laten testen 175 mics kwam eruit.
Ik verwacht ,morgen een tweede uitslag.
Wel een aardig verschil ertussen.
Stelletje prutsers daar? :wave:

Ik verwacht volgende week een nieuwe uitslag. Maar ga er maar vanuit dat ze 175 mics zijn.
Better safe then sorry :wave:

azgaza

Badass junkie
Testen of gewoon in je mond stoppen en zien of er genoeg effect is. De meeste blotters die ik heb gehad zijn wel goed geweest; zeer goed zelfs en ervarenere mensen die ze ook hadden waren het er daarmee eens.. maar dat is een questie van geluk.
Mocht ik de volgende keer wat minder sterks treffen.. dan neem ik gewoon meer. Feit blijft dat het toch niet zo veel uit maakt hoeveel ug er nou precies op zit? Als je er maar lekker van tript met veel mooie goede visuals, en al sje daar twee zegels voor nodig hebt dan moet dat maar toch?

Boedha

Newbie
Boedha trips

Tot mijn verbazing heb ik laatst Boedha trips aangeboden gekregen, voor een prijs van € 1 per zegel! Inhoudt 150 mic.

Met meerdere personen een fantastiche trip mogen beleven.

Dit zijn tot prijzen waar je alleen maar van kan gaan trippen!!??

azgaza

Badass junkie
Re: Boedha trips

Boedha zei:
Tot mijn verbazing heb ik laatst Boedha trips aangeboden gekregen, voor een prijs van € 1 per zegel! Inhoudt 150 mic.

1 euro per zegel?! Jezus. Dat is spotgoedkoop ja, en als je er van tript zal er iniedergeval echt iets op zitten.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Re: Boedha trips

azgaza zei:
Boedha zei:

1 euro per zegel?! Jezus. Dat is spotgoedkoop ja, en als je er van tript zal er iniedergeval echt iets op zitten.

lolz, waarschijnlijk zat die dealer zelf suuuperhard onder lsd :tongueout:

Bovenaan