Waar te vinden..

stoner88

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen,

Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord, en ik vroeg me af of iemand weet waar ik daar terecht kan bij een shop? Straatnamen & huisnummers graag!

Alvast bedankt, en keep on smokin'

EDIT: Je mag me ook PMen, maar liever in deze topic. Alle info netjes op een rijtje!

stoner88

Ai, mooi. Hoe doe je dat? Zo'n soort filmpje waarbij die precies zoekt naar waar ik om vroeg?

cropp

Badass junkie
stoner88 zei:
Hallo iedereen,

Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord, en ik vroeg me af of iemand weet waar ik daar terecht kan bij een shop? Straatnamen & huisnummers graag!

EDIT: Je mag me ook PMen, maar liever in deze topic. Alle info netjes op een rijtje!
in DIT topic, niet deze topic...

stoner88

cropp zei:
stoner88 zei:
Hallo iedereen,

"..deze topic.." klinkt toch een stuk logischer, is het echt dit topic? Wat een mierenneuker ben je trouwens

cropp

Badass junkie
stoner88 zei:
cropp zei:
stoner88 zei:
Hallo iedereen,

"..deze topic.." klinkt toch een stuk logischer, is het echt dit topic? Wat een mierenneuker ben je trouwens
valt wel mee, ik vind het gewoon leuk om de kutzak uit te hangen in zulke dingen, en om nog een keer te mieren te neuken, jij bent ook wel heel erg snel met je oordeel...

stoner88

cropp zei:
valt wel mee, ik vind het gewoon leuk om de kutzak uit te hangen in zulke dingen, en om nog een keer te mieren te neuken, jij bent ook wel heel erg snel met je oordeel...

Dat spijt me dan. Ik kan gewoon niet tegen die zogenaamde nederlandicussen. Of is het Nederlandici? Of Neerlandici?

Bovenaan