waar smaakt lsd naar

achteruitkoprol123

Experimenterende gebruiker
haii ik heb op dit moment 1p-lsd op mn tong alleen ik proef niks, hoort t zo? want ik lees wel eens dat t bitter smaakt enzo

HappyMind

Badass junkie
Ik vind het ook geen smaak hebben. Hoogstens een beetje goor om een stukje papier in je mond te hebben dat zo langzaam aan verpulverd 😂

Fijne trip gewenst!

achteruitkoprol123

Ik vind het ook geen smaak hebben. Hoogstens een beetje goor om een stukje papier in je mond te hebben dat zo langzaam aan verpulverd 😂

Fijne trip gewenst!
dankjewel!! ja t is niet het fijnste gevoel om een stukje nat papier te hebben hahaha maar ik hou jullie geupdate kwa inwerking ect! als ik t niet vergeet

HappyMind

Badass junkie
dankjewel!! ja t is niet het fijnste gevoel om een stukje nat papier te hebben hahaha maar ik hou jullie geupdate kwa inwerking ect! als ik t niet vergeet
Hoe veel ug heb je genomen? Je kan de zegel doorslikken na 15/20 min. En doe vooral waar je zin in hebt zou ik zeggen. Bv straks een lekkere wandeling in de natuur als je je daar comfortabel bij voelt :)

achteruitkoprol123

Hoe veel ug heb je genomen? Je kan de zegel doorslikken na 15/20 min. En doe vooral waar je zin in hebt zou ik zeggen. Bv straks een lekkere wandeling in de natuur als je je daar comfortabel bij voelt :)
150 volgens de vendor, ik heb m ingenomen om 11:48 dit is overigens mn 1e x een tripmiddel nemen

HappyMind

Badass junkie
eigenlijk wel goed, het is heel raar maar wel prima. de visuels zijn wel hefitg want ik zie alleen maar gezichten wat soms beetje eng is
Gelukkig! Trippen is ook wel iets heel bijzonders. Mocht het vervelend zijn dan kan even switchen qua ruimte soms helpen. Of een ander muziekje opzetten oid. Wellicht even op je balkon of in de tuin zitten als je die hebt.

Ik pak soms ook wel eens een leeg papier en ga daar op zitten tekenen met gekleurde viltstiften. Ook grappig om te zien wat daar dan uiteindelijk uitkomt haha

achteruitkoprol123

Hoe kijk je achteraf op deze trip terug @achteruitkoprol123? 150 ug is een best stevige dosis voor een eerste keer (en in je eentje, als ik het goed begrijp).
ik vond het eigenlijk niet heel bijzonder ofzo t enige wat ik merkte was dat ik niet scherp kon kijken door de visuals, en zo heftig waren die visuals ook niet.. tenmisnte niet zoals hoe mensen t beschreven dat je een tv als schilderij ziet ect. maar dat was t eigenlijk wel

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
ik vond het eigenlijk niet heel bijzonder ofzo t enige wat ik merkte was dat ik niet scherp kon kijken door de visuals, en zo heftig waren die visuals ook niet.. tenmisnte niet zoals hoe mensen t beschreven dat je een tv als schilderij ziet ect. maar dat was t eigenlijk wel

Oh, wat jammer zeg. Klinkt niet alsof je de volledige potentie van LSD hebt ervaren. Een goede LSD-trip gaat veel verder/dieper dan indrukwekkende visuals (die in jouw geval dan zelfs niet eens indrukwekkend waren, helaas). Tip, maar doe hiermee wat je wil: schrijf dit middel nu niet meteen helemaal af. Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat het niet “jouw ding” is - vieze uitdrukking - maar LSD heeft zoveel bijzonders in zich dat ik geneigd ben van mening te zijn dat iedereen die er in geïnteresseerd is het minimaal meer dan één kans zou moeten geven.

Mijn eigen eerste ervaring met LSD was een overwegend negatieve, inmiddels ben ik talloze overwegend positieve en/of therapeutische trips verder en kan ik niet anders dan dit legendarische stofje enorm waarderen. Als ik er ééntje mocht houden, en moést, echt MOEST kiezen tussen alle middelen waar ik mee geëxperimenteerd heb (dit zijn er echt wel wat, en er zitten meerdere parels tussen…), toch LSD. Het is het meest compleet. Bijna alles zit verborgen in dit molecuul. Jawel, er spreekt een liefhebber hier, maar ook ik heb zeker niet altijd in dezelfde mate prijs.

Dat complete “alles” komt namelijk lang niet altijd tot uiting, er is sprake van een enorm breed spectrum van effecten. Het laat zich dus niet altijd van alle (meest) positieve kanten zien, en laat zich al helemáál niet daartoe forceren. Geduld en daarnaast respect voor de wisselende uitwerking zijn een schone zaak. Set en setting maken veel uit, zeer veel zelfs, maar de ‘randomness’-component is ook nooit te onderschatten. Zoals het geval is bij alle psychedelische middelen.

Bovenaan