Waar het beste verstoppen?

Kmind

Belezen gebruiker
Waar kan ik speed het beste verstoppen?
This niet veel, 2grammetjes in een wietzakje.

DreamWeaver

Badass junkie
Goanaut zei:
Ergens diep onderin de vriezer? Dan blijft het wel goed..

Een van de laden van de vriezer eruit halen, en met tape op de achterkant of zijkant (hangt van je vriezer af) het zakje plakken. La er terug in, niemand die het ziet :)

Funky Monkey

Badass junkie
Ehh thuis leg ik het gewoon in vriezer en als het mee is en lekker van de feestsfeer wil genieten doe ik het in me portomonee :mrgreen: Die is een groot dolhof bij mij tenminste... weet ik gelijk wanneer ik genoeg heb gehad, dan kan ik het zelf niet meer vinden / deruit krijgen :P

let come

Belezen gebruiker
moet speed echt bewaard worden in diepvriezer eigenlijk?
stel als je het in zilverpapier legt in een kast op kamertemperatuur... gaat er dan veel van de kwaliteit af?

ik heb het nog niet liggen hier maar toch... toekomst... :)
en wij hebben geen diepvries met laadjes, wel zo een grote:

hier ook verstop-tricks? :wave:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Wehe zo'n diepvriezer hadden m'n ouders ook altijd. Naja sinds ik op mezelf woon hoef ik drugs voor niemand meer te verstoppen. =P

let come

Belezen gebruiker
eigenlijk hebben wij er 2 van die :openmouth:
iemand meer? :)

maja, woon dus nog bij ouders en verstoppen is dan van levensbelang

Bail

Experimenterende gebruiker
Speed kan je het beste droog, koel en donker bewaren. De freezer is vaak voorkeur, maar dan mag er beslist geen vocht bijkomen.
Speed lost op in vocht/water.

Na mijn ervaring kan je speed in poedervorm niet lang bewaren.
pasta-speed kan daarintegen weken bewaard worden in een donkere,koele, afgesloten plek.

Paste-pep in wietzakje stoppen -> wietzakje in wietzakje :wink:

Blijft perfect houdbaar.

erwin krol

Bewuste gebruiker
ok, serieus dan; in whatever verpakking je het gekocht hebt laten, diepvrieszakken kopen, twee van die zakken in elkaar doen, een zakje silica ( zit bij nieuwe schoenen, vochtabsorberend, is ook wel te koop als vochtvreternavulling) erbij en goed dichtknopen met zo min mogelijk lucht erbij. Lucht oxideert, licht luxeert dat proces, evenals vocht en warmte. Dus hoe minder vocht, warmte, licht en licht en lucht hoe langer welk product dan ook houdbaar blijft.
Vriesdrogen is the best!! En als je dat niet kan, dan zoals ik hierboven beschrijf :wink:

Bovenaan