waar gaat het nou om?

michielxboxer

Belezen gebruiker
Hallo, ik ben nieuw op dit forum
:wave: Groet aan iedereen

Ik heb een vraagje, al de shit (voornamenlijk wiet) van mij komt van een coffeeshop. Nou wil ik eind maart volgend jaar zelf gaan kweken.
Nou heb ik er al wat over gelezen e.t.c. maar wat ik nou wil weten:
Als de plant gaat bloeien, waar zit dan precies het gedeeldte van de plant waar we uiteindelijk onze wiet uit halen?!

Heeft iemand hier een plaatje van?

alvast bedankt,
michiel

Bal0n

Badass junkie

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Dan heb ik ook nog een vraagje,
Als je planten gaat kweken kunnen het vrouwelijke of mannelijke planten worden, maar hoe herken je nou het verschil? want heb gehoord dat als je een mannelijke plant naast een vrouwelijke zet dat de vrouwelijke ook mannelijk wordt..en dat moet niet gebeuren natuurlijk :P

Bal0n

Badass junkie
Haha, de vrouwelijke wordt mannelijk :rolleyes:. Wat men er waarschijnlijk mee bedoelde, is dat de vrouwelijke plant geen toppen meer gaat maken, maar zaden, en je er dus niets aan heb :wink:.

Het verschil is te herkennen aan kleine witte sprietjes/haartjes op plekken waar takken van de stam splitsen. Dat zijn vrouwelijke :)

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Haha, de vrouwelijke wordt mannelijk :rolleyes:. Wat men er waarschijnlijk mee bedoelde, is dat de vrouwelijke plant geen toppen meer gaat maken, maar zaden, en je er dus niets aan heb :wink:.

Het verschil is te herkennen aan kleine witte sprietjes/haartjes op plekken waar takken van de stam splitsen. Dat zijn vrouwelijke :)

haha sorry maar dat is mij verteld wist niet dat het zo'n domme opmerking zouw zijn :flushed: :P . ach jah dankjewel iig, week dat ook weer ej .

Bovenaan