Maar wat vind een vrouw nu lekkerder... met de brede tong erover, of met het puntje van de tong alles daar aftasten??
loadrunner zei:Maar wat vind een vrouw nu lekkerder... met de brede tong erover, of met het puntje van de tong alles daar aftasten??
loadrunner zei:Maar wat vind een vrouw nu lekkerder... met de brede tong erover, of met het puntje van de tong alles daar aftasten??

bef dat mensstevenkeuh zei:Wat ik me al een hele tijd afvraag is...
Waarom zijn vrouwen zo gesloten als het gaat over zelfbevrediging.
Het kan zijn dat dit enkel is bij de vrouwen die ik ken maar ik ondervind dat vrouwen niet zo makkelijk kunnen babbelen over zelfbevrediging.
Wanneer ik mijn eigen vriendin vraag of ze het lekker vind en dergelijke blijft ze steenvast beweren 'ik doe dat niet'.
Ik vind dit erg moeilijk te geloven.
Ik heb eerder ook ondervonden dan dit bij andere vrouwen ook zo is...
Is dit nu iets dat het vrouwelijke geslacht enkel met hetzelfde geslacht deelt ? is het nog steeeeedz zo'n taboe ?
Wij als mannen zijn naar mijn mening veel 'opener'
Ik zelf schaam me niet als ik het over zelfbevrediging praat of dergelijke hoor!
wat denken jullie hier nu van ?
Wromtraxe zei:bef dat mensstevenkeuh zei:Wat ik me al een hele tijd afvraag is...
Waarom zijn vrouwen zo gesloten als het gaat over zelfbevrediging.
Het kan zijn dat dit enkel is bij de vrouwen die ik ken maar ik ondervind dat vrouwen niet zo makkelijk kunnen babbelen over zelfbevrediging.
Wanneer ik mijn eigen vriendin vraag of ze het lekker vind en dergelijke blijft ze steenvast beweren 'ik doe dat niet'.
Ik vind dit erg moeilijk te geloven.
Ik heb eerder ook ondervonden dan dit bij andere vrouwen ook zo is...
Is dit nu iets dat het vrouwelijke geslacht enkel met hetzelfde geslacht deelt ? is het nog steeeeedz zo'n taboe ?
Wij als mannen zijn naar mijn mening veel 'opener'
Ik zelf schaam me niet als ik het over zelfbevrediging praat of dergelijke hoor!
wat denken jullie hier nu van ?

vode zei:Iedereen masturbeert of heeft het iig al wel eens geprobeert, dus het ontkennen gelooft toch niemandIk moet wel eerlijk zeggen dat ik na 7 jaar masturberen het een beetje beu ben geworden en het amper zelf doe en het laat doen door een bedpartner
![]()
Sarai zei:mannen hebben echter wel minder sex dan vrouwen.
Mannen doen het gemiddeld 101 keer per jaar, vrouwen 106 keer![]()
Sarai zei:Er is onderzoek naar gedaan, en 72% van de vrouwen mastrubeert minimaal 1 x per maand..
De mannen daarintegen doen het bijna allemaal.
namelijk: 89% van de mannen "speelt" minimaal 1 x per maand met zichzelf
dat is 9 op de 10![]()
mannen hebben echter wel minder sex dan vrouwen.
Mannen doen het gemiddeld 101 keer per jaar, vrouwen 106 keer![]()
Vrouwen denken per dag ongeveer 30 keer aan sex, mannen 180 keer![]()
Allemaal zeer nuttige info uit de bar-o-weter![]()

Vrouwen kunnen net zo zijn hoor. Ik ken wel een paar nymfomanes....Extisi zei:Ik dacht juist dat mannen 24/7 aan sex dachten en dus ook vaak mastruberen.![]()
Drientje zei:Vrouwen kunnen net zo zijn hoor. Ik ken wel een paar nymfomanes....Extisi zei:Ik dacht juist dat mannen 24/7 aan sex dachten en dus ook vaak mastruberen.![]()
hier , heb je de nr en een foto van een dameWakkoe zei:Drientje zei:Vrouwen kunnen net zo zijn hoor. Ik ken wel een paar nymfomanes....Extisi zei:Ik dacht juist dat mannen 24/7 aan sex dachten en dus ook vaak mastruberen.![]()
Heb je fotos en telefoonnummers?
![]()

Lauu zei:
Drientje zei:Ha die heb ik maar die doen het toch echt niet. En nee, ik gebruik ook geen vingertjes, hoe ik het wel doe hou ik voor me, noem het maar eigen uitvinding met klaarkom garantie.caatje zei:Drientje zei:Bestaan er serieus vrouwen die niet mastuberen? Of die ontkennen dat ze er ooit met hun vingers in de buurt zijn geweest? Ow die missen een hele hoop! Hoe kun je ooit aan je partner vertelen wat je lekker vind?
Mijn eerste vriendje wist niet waar mijn clitoris zich bevond, als ik het zelf niet had geweten, hoe kon ik het dan aan hem vertellen? Volgens mij zijn er een hele hoop vrouwen die liegen over waar hun vingertjes komen....
Nou ik geniet met volle teugen van mezelf en ben ook niet de beroerdste omdat te delen! Ook in een relatie want een orgasme komt bij mij niet bepaald vanzelf, handjes zijn er om te helpen!![]()
Gos Drientje, jij bent ook HET model voorbeeld voor de natie. Wel een ouderwetse want tegenwoordig hebben ze van die staven/staafjes van hard EN zacht materiaal die voor een paar batterijen die dat ouderwetse vingergeklooi van je overnemen. :P
Nu ontstaat bij mij de vraag: Is het dan nog wel masturbatie of heet het dan zelfbevrediging? Of is het allebei hetzelfde? Pfff
Wat een verschrikkelijk woord eigenlijk. Spreek het eens langzaam en met aandacht uit..m a s t u r b a t i e

Dit topic heet VROUWEN en bevrediging.proton zei:ik schaam me er niet voor hoor.
JA, ik ruk, trek, fap, spank the money, enkele keren per week, heb wel eens een dag met meerdere keren![]()
Sinds mijn 11e ongeveer, dus kan wel een tankautootje vullen onderhand....![]()
Schijnt dat je dan ook minder kans hebt op prostaatkanker, dus ook nog gezond![]()
tja, als je alleen bent dan moet je wat heh? Hoewel ik tijdens mijn relatie wel iets minder fapte... :P
IETSje minder heh?![]()
Moet je eens doen met een cockring om.... alsof er een kanon afgaat... hahaha!![]()
Drientje zei:Dit topic heet VROUWEN en bevrediging.proton zei:ik schaam me er niet voor hoor.
JA, ik ruk, trek, fap, spank the money, enkele keren per week, heb wel eens een dag met meerdere keren![]()
Sinds mijn 11e ongeveer, dus kan wel een tankautootje vullen onderhand....![]()
Schijnt dat je dan ook minder kans hebt op prostaatkanker, dus ook nog gezond![]()
tja, als je alleen bent dan moet je wat heh? Hoewel ik tijdens mijn relatie wel iets minder fapte... :P
IETSje minder heh?![]()
Moet je eens doen met een cockring om.... alsof er een kanon afgaat... hahaha!![]()