• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Vreemde ervaring XTC

OldskoolStoner

Experimenterende gebruiker
Whatsuuuup DFers,

Enkele nachten geleden een vreemde ervaring gehad met bruine hartjes.
Het ging als volgt: ikzelf en 2 van m'n roommates hadden na lang zoeken toch nog 3 pillen kunnen kopen. We waren al even aan het feesten en we hebben pas om 1 uur de pillen genomen.

We bevonden ons op dat moment in een club in Sydney, Australië. Heel vette club met 3 verdiepen met verschillende muziekgenres en bars. Na een uur wachten voelden we nog niks. Nog een uur verder wisten we genoeg; we zijn opgelicht. Na even zoeken vind ik de kerel van wie we ze gekocht hebben terug aan de bar. Ik ga naar hem toe en zeg: The pills you sold me are very bad. No effect at all. Hierop zegt hij: just wait, they take a while to kick in...

4 uur na inname zijn we het beu, en alledrie erg moe. We besluiten naar ons hostel te wandelen. Tijdens deze wandeling van ongeveer 20 minuten voel ik dat ik meer energie heb, ik kan niet stoppen met glimlachen en ik praat aan een stuk door. Eens we op onze kamer aankomen, ligt een van onze roommates te slapen op de grond. Ik struikel over zijn been en krijg de slappe lach.

Het is ondertussen half zes in de ochtend, en ik lig in m'n bed. Slapen lukt niet en ik merk dat ik de kaakjes heb. Ik kijk naar m'n roommate en zeg WTF? Hij lacht en steekt z'n duim op. Wel we zijn dat toch niet opgelicht, maar moe en high van de x tegelijkertijd is vrij klote. Ik heb dus besloten om niet te slapen en er gewoon van te genieten. Hostel verkent, met mensen gepraat die vroeg op waren en tempel run gespeeld op m'n iPad. Als ik naar het wc ging zagen m'n pupillen er enorm uit.

Anyway, het was een vreemde ervaring; pillen die na 4 uur inkicken. Iemand hier ervaring mee?

Greets

harry123

Bewuste gebruiker
Denk niet dat dat xtc was :P. Wat het is weet ik niet, de kans op een RC is er wel, maar welke dat moet zijn...

walnootje

Belezen gebruiker
mandragora zei:
Misschien PMA? Omdat dit ook een langere inwerktijd heeft...

Lijkt mij eigenlijk ook waarschijnlijk... Met name omdat het 3x zo lang duurt als XTC voordat het inslaat. Hebben jullie beide maar één pilletje gehad? 100mg zou namelijk al een gevaarlijke dosis zijn met deze drugs (ongeveer 2 pillen over wat ik terug lees). Maar iedereen is anders en ook elke pil is anders, ik zou het eerlijk gezegd niet weten, het kan van alles zijn.

Jammer dat je in Australië geen anonieme testservice testservice hebt...

OldskoolStoner

Experimenterende gebruiker
Ja we hebben alledrie 1 pil genomen. De derde maat, die niet op onze kamer sliep, maar een verdiep lager, was veel vroeger naar zijn kamer gegaan. De volgende ochtend vertelde hij ons dat hij al even lag te slapen, toen hij opeens wakker werd en high was.
Het effect was ook anders dan mijn vorige ervaringen met x, het had meer iets speed-achtig, maar dan toch nog anders... :confused:

Realities

Belezen gebruiker
Best onverstandig, van een volkomen wildvreemde te kopen in Australie

PMA is levensgevaarlijk!!
Het duurt heel lang voor het inwerkt, waardoor je geneigd bent om bij te nemen en je lichaamstemperatuur heel hoog kan gaan oplopen met risico op oververhitting etc.

Wel verstandig dat jullie niets bijnamen en gewacht hebben!

Bovenaan