Marloes123
Newbie
Hallotjes,
Ik heb wat vraagjes over ketamine. Op defqon ga ik waarschijnlijk: vrijdag spacecake eten of alcohol drinken, zaterdag wil ik waarschijnlijk ketamime proberen en zondag xtc. Ketamine heb ik nog nooit gebruikt, ik heb wel ervaring met truffels, 2cb, xtc. Ik wil ketamine oraal innemen.
Als er mensen zijn met ervaringen ketamine in een festival setting, hoor ik graag hun ervaring .
Dankjewel,
Marloes
Ik heb wat vraagjes over ketamine. Op defqon ga ik waarschijnlijk: vrijdag spacecake eten of alcohol drinken, zaterdag wil ik waarschijnlijk ketamime proberen en zondag xtc. Ketamine heb ik nog nooit gebruikt, ik heb wel ervaring met truffels, 2cb, xtc. Ik wil ketamine oraal innemen.
- Ik heb veel tripreports gelezen, maar daarin word het meestal gesnoven. Is het effect anders, behalve werkingsduur.
- Is het eigenlijk wel wel verstandig om ketamine voor het eerst te proberen op defqon?
- Hoe werkt het met bijnemen oraal? Neem je dan even veel als je eerste keer of juist meer of minder? En hoelang is verstandig om te wachten?
Als er mensen zijn met ervaringen ketamine in een festival setting, hoor ik graag hun ervaring .
Dankjewel,
Marloes
Laatst bewerkt: