Vragen over GBL

Linkuei

Newbie
Hallo,

Als leek in de drugs vroeg ik mijzelf de volgende punten af...
Hoeveel is de inkoopprijs GBL boven de X Mililiter(groothandel)?
Hoeveel is de verkoopprijs GBL klein?
Per hoeveel ML wordt het verkocht in kapsule/flesje/ander vervoersmiddel?

Grtz Linkuei :xtc:

Lizz

Belezen gebruiker
Tja, als je kijkt waarvoor GBL is bestemd, maakt me die 3 % troep eigenlijk niet zo veel uit....

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Ik vroeg me eigenlijk af of GBL nog steeds te verkrijgen is in een gewone winkel in België/Nederland als particulier of moet je het via een webshop kopen als je het wilt hebben?

hoii,
kheb een vraagje :) ik ga dus dit weekend naar I (L) Techno en ik moet zondag in een potje plassen vr men ouders. ik heb vloeibare al dikwijls genomen en de rest ook maar wat ik me dus afvraag is of men vloeibare in je plas kan vinden? het is me dus gezegt dat het niet te vinden is in je plas, enkel in je bloed. kheb ook vrienden die in een instelling zaten en zei namen dus vloeibare en plaste negatief maar ik wil het hier even vragen zodat ik met een gerust hart kan gaan feesten...

vriendelijke groeten,

danscramelleke

Flugeltje

Wijs gebruiker
Normaal testen ze niet op ghb en al zeker niet je ouders met zo'n stripje.

En als ze het wel zouden kunnen, is de kans groot dat alle ghb verdwenen is.

Zo ben ik met ghb begonnen, toen ik van justitie jaren geleden regelmatig op controle moest. Nu kan ik er niet meer afblijven, kutpolitici

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
danscramellekes zei:
hoii,
kheb een vraagje :) ik ga dus dit weekend naar I (L) Techno en ik moet zondag in een potje plassen vr men ouders. ik heb vloeibare al dikwijls genomen en de rest ook maar wat ik me dus afvraag is of men vloeibare in je plas kan vinden? het is me dus gezegt dat het niet te vinden is in je plas, enkel in je bloed. kheb ook vrienden die in een instelling zaten en zei namen dus vloeibare en plaste negatief maar ik wil het hier even vragen zodat ik met een gerust hart kan gaan feesten...

vriendelijke groeten,

danscramelleke

GHB is een lichaams-eigen stof, er zit altijd een klein beetje GHB in je lichaam. Of je t nu gebruikt of niet. Na een uur of 5 is in principe zo goed als alle GHB uit je lichaam en is t dus niet meer aantoonbaar.

Bovenaan