Vragen over 2CB

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Hey allemaal :sunglasses:

Ik had ff een vraagje over 2CB.
Namelijk het volgende, Hoe slecht is het voor je?
En zijn er mensen die na veel gebruik last hebben van verslaving? ( zo ja lichamelijk/of gewoon in je kop)
Ik weet dat ik gewoon moet googele maar kben 3 sites tegengekomen die vermelde hier weinig over te weten. Dus dacht ik, dat weten de DF'ers wel.

Alvast bedankt :wave:

V

geox

Bewuste gebruiker
Nja, redelijk logisch, het is een namelijk een RC ( staat dus ook in het verkeerde subforum ).
Weinig over bekend dus, maar ik denk wel dat www.erowid.org je meer informatie kan geven..

TrippyShit

Badass junkie
Mr.Vanderkart zei:

En zijn er mensen die na veel gebruik last hebben van verslaving? ( zo ja lichamelijk/of gewoon in je kop)
Ik weet dat ik gewoon moet googele maar kben 3 sites tegengekomen die vermelde hier weinig over te weten. Dus dacht ik, dat weten de DF'ers wel.

V

Gezond zal het niet zijn, het is een gemisch goedje.. maar het is niet zo heel slecht voor je zover ik weer. Verslaving is er nauwelijks tot niet. Het is een tripmiddel en dat zijn ervaringen die de normale mens niet iedere dag wil meemaken.. gemiddeld paar keer per jaar.. dus dat zit wel goed.. Geniet van je tripje :beer:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat ik wel merk dat als je speed gebruikt hebt in de week dat je 2c* neemt het minder werkt. Dit merkte ik niet alleen maar ook 2 andere vrienden van me. Hieruit concludeer ik dat 2c toch eenzelfde receptor(en) gebruikt als speed. weet niet of je dan kan zeggen dat het schadelijk is, maar toch heb ik meer een kater/chemisch gevoel dan bij bijvoorbeeld lsd.

blaaah weet ook niet wat ik post, ben te gaar. :P

Hans

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Mr.Vanderkart zei:

V

Gezond zal het niet zijn, het is een gemisch goedje.. maar het is niet zo heel slecht voor je zover ik weer. Verslaving is er nauwelijks tot niet. Het is een tripmiddel en dat zijn ervaringen die de normale mens niet iedere dag wil meemaken.. gemiddeld paar keer per jaar.. dus dat zit wel goed.. Geniet van je tripje :beer:

Wat een belachelijke concludering. Dat dingen niet gezond zouden zijn omdat het een chemisch goedje is. Zuurstof he, dat is chemisch. Wanneer houdt het toch is op met die mensen die denken dat dingen uit de natuur wel goed voor je zijn en 'chemische' (correct gezegt: synthetiseert) slecht.

Bal0n

Badass junkie
Dumpy zei:
Wat ik wel merk dat als je speed gebruikt hebt in de week dat je 2c* neemt het minder werkt. Dit merkte ik niet alleen maar ook 2 andere vrienden van me. Hieruit concludeer ik dat 2c toch eenzelfde receptor(en) gebruikt als speed. weet niet of je dan kan zeggen dat het schadelijk is, maar toch heb ik meer een kater/chemisch gevoel dan bij bijvoorbeeld lsd.

blaaah weet ook niet wat ik post, ben te gaar. :P

Een deel is wel waar, ondanks dat je zo gaar bent :wink:. 2CB en speed, amphetamine, hebben eenzelfde backbone structuur, namelijk die van de phenethylamines. Het zal dus niet verwonderlijk zijn dat ze overlappende groepen van receptoren binden.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
alle drugs zijn slecht tenzij met mate genomen..

Water is ook slecht als je er heel veel van neemt...
Hier kan je natuurlijk niet echt iets mee, per drug is het verschillend hoe schadelijk het voor je is. Daar word om gevraagd, niet of drugs in t algemeen slecht zijn of niet..

Naja nevermind, te weinig geslapen beetje pest humeur. ik ga maar niet verder met reageren :P

buzzrider

Wijs gebruiker
offtopic naar de persoon boven mij: Fuck you!

ontopic: ik dacht altijd dat BC2 hetzelfde was als 2CB, maar uit enkele reacties kan ik opmaken dat BC2 hier niets mee te maken heeft. Wat zit er dan net in als er geen lsa's en guarana in zit?

Bovenaan