vragen i.v.m 1x keta

stuikeuh

Belezen gebruiker
Ok zaterdag is het zover ben vanplan om mne eerste keer keta te doen
ik heb daarom nog een paar vragen die wss al gesteld zijn maar ik vind ze in ieder geval niet.

-Wanneer voel je dat je in de k-hole zit?
-als ik 1 lijntje leg hoeveel gram ? of van de eerste keer de hoeveelheid van de k-hole of best in kleinere lijntjes?

Dat is het denk ik als je meer info hebt geef die gerust alvast bedankt voor de antwoorden die ik ga kijgen greetz den stuiker :)

J0rrit

Badass junkie
In de K-Hole raak je niet zomaar ongewild hoor, daar moet je wel echt ff voor door snuiven. Verder zou ik beginnen met een lijntje van ongeveer 50 mg, je kunt altijd bijpakken.

stuikeuh

Belezen gebruiker
ik vraag het maar eens voor de zekerheid 50 mg is 0.05 g of 0.5 g het is domme vraag maar ik wel het zeker zijn :)

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
het antwoord op deze brandende vraag is 0,05 g 0,5 g is een halve gram 500mg dus ik denk dat als je dat in 1 keer wegsnuift voor je eerste keer er een instant k-hole ofzo in je zit en je in het ziekenhuis wakker word. (Zelf nooit Keta gebruikt)

Spor

Wijs gebruiker
stuikeuh zei:
-Wanneer voel je dat je in de k-hole zit?

Als je met hyperspeed door de hyperspace vliegt, DAN zit je in de k-hole ! Nee geloof me, als je in the hole zit dan wéét je het :)

stuikeuh zei:
-als ik 1 lijntje leg hoeveel gram ? of van de eerste keer de hoeveelheid van de k-hole of best in kleinere lijntjes?

Ik zou zoals iemand hierboven ook vermeldde met weinig beginnen. Zelf vind ik 40mg per neusgat erg prettig.

stuikeuh zei:
ik vraag het maar eens voor de zekerheid 50 mg is 0.05 g of 0.5 g het is domme vraag maar ik wel het zeker zijn :)

1g = 1000mg dus 0,050 (laatste 0 voor de duidelijkheid)

KNIFTIGEKARELTJE zei:
een halve gram 500mg dus ik denk dat als je dat in 1 keer wegsnuift voor je eerste keer er een instant k-hole ofzo in je zit en je in het ziekenhuis wakker word. (Zelf nooit Keta gebruikt)

Nah, denk dat dat reeeeeeuze meevalt... Denk eigenlijk gewoon dat je op dezelfde plek wakker word :wink: Tenzei iemand er voor gezorgd heeft dat je in het ziekenhuis terecht komt natuurlijk...

Instant k-hole is er denk ik trouwens ook niet bij: in THEORIE kan je neus niet meer dan 50mg per keer opnemen... Nou blijkt dat in PRAKTIJK wel even anders te zijn, en neemt het wel meer op, maar denk dat 500mg erg overdone is, en dat je veel in je keel krijgt, en alles wat je doorslikt is zo goed als verpest. Daarbij word het heel langzaam opgenomen, ik merk het volle effect meestal pas na 15-20 minuten als ik snuif.

Tenslotte een tip: ik zou niet oraal voor the hole gaan ! Heb ik zelf onlangs geprobeerd en is erg onprettig... Neusspray daartegen is juist een aanrade :wink: (zie sig voor links over how to en tripreport)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja, altijd combineren! Met alcohol maak je het wat lichter, grappiger, en meer bizar. Met xtc wat vriendelijker. Zonder iets anders, en in grote dosissen kan keta ook hard en meedogenloos zijn... :P

Spor

Wijs gebruiker
Kaoutar zei:
Een tip: drink flink wat alcohol voor je je eerste lijntje neemt :P

TechNora zei:
Ja, altijd combineren!

Wat een adviezen :rolleyes:

Ik ben zeker voor alles door elkaar, doe het zelf ook altijd, maar zeker keta zou ik de eerste keer op zich doen... In ieder geval geen alcohol of andere harddrugs bij de eerste keer. Roken zou ik zeggen dat nog wel te doen is, maar hangt er natuurlijk ook vanaf wat je normaal van een joint voelt.

Zou het in ieder geval eerst een keer op zich proberen

crysis

Bewuste gebruiker
eerste paar keer keta voor mij was ik ook iedere keer aardig dronken.. wel niet heel veel gepakt maar goed..

nu laatst pas een keertje alleen keta gedaan (ofja maar 2 of 3 flessen bier van te voren).. en toen wel gelijk goed! zalig avondje

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
eyebeekaii zei:
Kaoutar zei:
Een tip: drink flink wat alcohol voor je je eerste lijntje neemt :P

TechNora zei:
Ja, altijd combineren!

Wat een adviezen :rolleyes:

Zou het in ieder geval eerst een keer op zich proberen

Okee, okeee, misschien heb je gelijk. Eens een keer keta opzich moet natuurlijk kunnen........... maar ik zeg die combi's niet om hardcore te adviseren,maar juist om de keta wat milder te stemmen, zodat hij niet in zal rammen op de gevoelige sensoren van de beginnende ketagebruiker!!!!!

PEACE MATE! :hearteyes:

Atropa

Bewuste gebruiker
*Checks in*

Je zult tusen de 200 tot 250 mg via de neusroute efficient moeten opsnuiven.

Maak 4 lijntjes van zeker 50 mg, snuif er 2 op elk neusgat van weg en wacht 10 minuten. In die tijd je neus wat uitspoelen voor herstel slijmbeursvliezen. Vervolgens snuif je vlak voordat het nog kan de andere 2 op en ga liggen op bed. Ontspan en geef je over aan het sterven. K is jou lerares, ze is goed voor je, maar staat wel boven je. Maar ze geeft je vrijwel altijd een warm onthaal en veiligheid.

Wees niet bang, Ket onderdrukt de ademhaling nauwelijks maar verdoofd wel ALLE pijn maar je hoeft niet bang te zijn voor een overdosis. Als operatie middel is 1 gram slikken geen uitzondering.

Een fatale dosis 'LD50' ligt op 4500 mg IM, dus je kunt nagaan dat out gaan van Ket geen gevaar vormt behalve uiteraard de veilige omgeving die er moet zijn.

Verwar outgaan van Ket niet met GHB knock outs.

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
KNIFTIGEKARELTJE zei:
het antwoord op deze brandende vraag is 0,05 g 0,5 g is een halve gram 500mg dus ik denk dat als je dat in 1 keer wegsnuift voor je eerste keer er een instant k-hole ofzo in je zit en je in het ziekenhuis wakker word. (Zelf nooit Keta gebruikt)
dat is wel duidenlijk

stuikeuh

Belezen gebruiker
yo merci voor de antwoorden ik laat miss wel eens weten hoe het was als ik het niet vergeet tenminste

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Versneden niet :openmouth: ,maar snap wel wat je bedoeld, idd kun je het t beste met een pasje fijnpletten en dan een beetje eroverheen schuren, zodat het wat fijner wordt.

Als je dat juist niet doet, geeft t trouwens ook wel een gaaf effect, hahah!

Spor

Wijs gebruiker
Versnijders dat zijn die mensen die we publiekelijk moeten verhangen jwt :grin:

Fijn malen zou ik ze echter wel, tenzei je die-hard bloedneuzenfan bent. Is een beetje alsof je dan glas snuift lijkt me (ik maal het altidj gewoon fijn maar vind het er van tevoren altijd uitzien als versplinterd glas, zo mooi shiney enzo)

Bovenaan