vraagje

Leola

Experimenterende gebruiker
Ah! Ik kan het regelen, zo maar ineens krijg ik het toch maar mooi aangeboden terwijl ik er niet eens hard op zoek ben gegaan ernaar (ik las hoe moeilijk dat kan zijn J). Maar goed, heb veel gelezen over de effecten en zo maar heb nu toch nog een klein vraagje wat wellicht naïef klinkt maar wist het niet zeker:

Hoe lang kun je LSD bewaren, en als je het bewaart, verliest het dan iets in zijn werking?

Mijn tweede vraag was hoe duur het gemiddeld kost maar las dat al.

Thnx voor de respons!

DreamWeaver

Badass junkie
Bewaren gaat redelijk lang, als je het goed doet. Niet blootstellen aan zonlicht (aluminiumfolie eroverheen oid) en bij de rest van je dope in de vriezert pleuren (luchtdicht in een gripzakje) :)

Dissonant

Bewuste gebruiker
Iedereen zegt altijd luchtdicht dit luchdicht dat maar daar heb je toch een vacuummachine voor nodig? Een gewoon gripzakje is niet luchtdicht, dus je kan het ook niet vacuum trekken..

Of bedoelen jullie gewoon alle lucht eruit duwen en dan sluiten..?

DreamWeaver

Badass junkie
Dissonant zei:
Iedereen zegt altijd luchtdicht dit luchdicht dat maar daar heb je toch een vacuummachine voor nodig? Een gewoon gripzakje is niet luchtdicht, dus je kan het ook niet vacuum trekken..

Of bedoelen jullie gewoon alle lucht eruit duwen en dan sluiten..?

Luchtverplaatsing is wat je tegengaat. Het is niet de bedoeling dat je acid verdampt en vervolgens wegwaait natuurlijk :stoned:

Wacky

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Bewaren gaat redelijk lang, als je het goed doet. Niet blootstellen aan zonlicht (aluminiumfolie eroverheen oid) en bij de rest van je dope in de vriezert pleuren (luchtdicht in een gripzakje) :)

Is de vriezer goed voor alle drugs ?
(MDMA, Keta, Speed, Coke)

DreamWeaver

Badass junkie
Wacky zei:
DreamWeaver zei:

Is de vriezer goed voor alle drugs ?
(MDMA, Keta, Speed, Coke)

Ik dacht van wel. Correct me if I'm wrong. Tipje, plak het aan de binnenkant van je vriezer met tape (dus achter de laden bijvoorbeeld). Ik woon voornamelijk thuis dus kan niet zomaar 10 gram tussen de kipnuggets flikkeren :stoned:

azgaza

Badass junkie
Je kan het bewaren in aluminium folie in een leeg wietzakje waar je de lucht uitknijpt en dan op een plek waar de temperatuur niet wisselt. Kamer temperatuur kan je het ook maanden op bewaern als het maar niet wisselt, dus constsant 20 graden kan ook, maar niet 20-30-15-35 ofzo, dan gaat het echt heel snel verloren. Dus de koelkast is wat dat betreft veiliger voor je LSD.

Leola

Aah bedankt!

Ik woon iig nog wel thuis dus zal de ductape truc wel even onthouden, ik zou niet graag de reacties zien van mijn ouders als ze opeens LSD in de vrieser zouden vinden :)
Ga zondag voor 100 euro halen (muha!) niet allemaaal voor mij maar wel een deeltje :grin:
Zal wel een tripreportje plaatsen na gebruik!

Wacky

Badass junkie
Ik heb het nu mooi allemaal in een sigarendoosje in de koelkast staan. Zo'n houten doosje (waar ik ook nog wat toiletpapier in heb gedaan) leek me beter tegen het vocht.

Leola

Ow en nu nog een vraagje:

Welke soorten LSD zijn er allemaal? Las er een paar hier op het forum maar zijn dat de enige of zijn er meerdere soorten.

Bedankt alvast!

azgaza

Badass junkie
Leola zei:
Ow en nu nog een vraagje:

Welke soorten LSD zijn er allemaal? Las er een paar hier op het forum maar zijn dat de enige of zijn er meerdere soorten.

Bedankt alvast!

LSD is gewoon LSD. Er zijn geen 'soorten' LSD, het is een stofje, en dat heeft die werking. Het is dus gewoon altijd dezelfde LSD. Het enige verschil is dus hoeveel lsd er op een zegeltje zit.

Bail

zorgen dat je het vloeibaar koopt? vaak word je toch hard genaait met die papertrips.

azgaza

Badass junkie
Ik heb zelf echt alleen nog maar goede zegels gehad; geeneen onder de 150 ug, en een aantal daarvan getest door de mensen van wie ik ze kocht (overkocht of kreeg op feestjes).. maar als ze weinig ug bevatten dan neem je er toch gewoon meerdere?

Leola

oke thanx :), nee aangezien ik een paar namen las dacht ik dat..
Maar ja zondag die lsd ophalen!

CyberMonkey

Als je het uit de diepvries haalt, laat het dan eerst een half uurtje acclimatiseren in het zakje. Haal het dus niet uit het zakje en laat dan vocht erop condenseren, want vocht is nogal slecht voor LSD, naar het schijnt.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ja hoe zit het dan met LSD als je het weer uit de vriezer haalt? Aangezien temperatuurschommelingen niet fijn zijn. Ik woon op mezelf en had tot voor kort nog geen vriezer, van de week hebben m'n ouders er een voor me gekocht voor m'n verjaardag. Maar als je een stel LSD zegels er in bewaart, en je haalt het zakje af en toe eruit omdat je wat wil gebruiken.. dan heb je toch ook flinke temperatuurverschillen?

Leola

Goanaut zei:
Ja hoe zit het dan met LSD als je het weer uit de vriezer haalt? Aangezien temperatuurschommelingen niet fijn zijn. Ik woon op mezelf en had tot voor kort nog geen vriezer, van de week hebben m'n ouders er een voor me gekocht voor m'n verjaardag. Maar als je een stel LSD zegels er in bewaart, en je haalt het zakje af en toe eruit omdat je wat wil gebruiken.. dan heb je toch ook flinke temperatuurverschillen?

Same question as well..

Maar goed los van het dat, so it begins! Ik moet zeggen dat ik weinig verwachtte van de LSD, dat ik me afvroeg of we het uberhaupt kregen! Maar hebben het! 15 zegels,, dus wel duur maar goed. Nu nog wachten op een leeg huis en goede omstandigheden :)

DreamWeaver

Badass junkie
Je zou de tempratuurschommeling kunnen beperken door je gripzakje (dat al in alu folie zit) vanuit de vriezer in de koelkast te leggen. Om het daarna pas ergens anders neer te pleuren en zo dus de tempchange wat geleidelijker maken. Iemand een idee of deze simpele redenering ook werkt in de praktijk?

azgaza

Badass junkie
Weet iemand hoelang je LSD kan bewaren in zilverfolie in een leegwietzakje gewoon in een la?

Jeller

Badass junkie
2 van de 3 maanden zat die zelfs gewoon in mijn portefeuille, dus er waren wss wel lichte temperatuurschommelingen waar die trip

de laatste maand heb ik hem in mijn lade bewaard wel

azgaza

Badass junkie
Jeller zei:
2 van de 3 maanden zat die zelfs gewoon in mijn portefeuille, dus er waren wss wel lichte temperatuurschommelingen waar die trip

de laatste maand heb ik hem in mijn lade bewaard wel

Oke dan moet het goed komen met mijn zegels. Sowieso zijn ze wel lekker sterk dus als ze íets zwakker worden zal het nog niet veel uitmaken (hoffman millenium).

Aldous

Belezen gebruiker
Waarom heeft iedereen het toch over temperatuur schommelingen? Als de temperatuur laag is dan wordt je lsd heel langzaam afgebroken en bij hoge tempertuur sneller. Dus in de koelkast of vriezer bewaren, niet omdat je daar geen tempertuurschommelingen heb, maar gewoon omdat het daar lekker koud is.

Bovenaan