Vraagje

Paardenstaart

Experimenterende gebruiker
Goedemiddag,

Vraag me de afgelopen dagen echt af bij welke lichamelijke klachten dat ik weet dat ik moet stoppen/ minderen met speed.

Nogmaals slaap en eet ik gewoon.
Maar maak mezelf steeds gek om elk ding.
nu heb k bv an de rechterkant van mn borst een raar drukkend gevoel, mn nek voelt soms raar en voel mn hart kloppen. Soms pijn rechts of achter in mn hoofd.

Moet ik me zorgen maken?
Ben niet depri ik wil niet dood ofzo.

Heb nog geen geld om zo een weegschaaltje te kopen.

Stoppen is het beste ja dat snap ik maar daar kies ik nu nog niet voor. Niet slim, weet ik.
Hoop dat jullie me kunnen helpen

• Haha
Waarderingen: N3K0

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Goedemiddag,

Vraag me de afgelopen dagen echt af bij welke lichamelijke klachten dat ik weet dat ik moet stoppen/ minderen met speed.
Met de klachten die je hieronder beschrijft 👇
Maar maak mezelf steeds gek om elk ding.
nu heb k bv an de rechterkant van mn borst een raar drukkend gevoel, mn nek voelt soms raar en voel mn hart kloppen. Soms pijn rechts of achter in mn hoofd.

Heb nog geen geld om zo een weegschaaltje te kopen.
Als je een paar x geen speed koopt heb je meteen geld voor een weegschaaltje.
Hoop dat jullie me kunnen helpen
Op welke manier dan presies?

Ulixes

Wijs gebruiker
Dit zijn zeker klachten die je serieus moet nemen als ik kijk na de doseringen speed die je neemt. Deze klachten kunnen gevaarlijk zijn.

Geen geld voor een weegschaaltje maar wel voor drugs?🤷🏻‍♀️
Best scheef inderdaad. Sla een gram speed over en koop een weegschaal. Zet je gezondheid eens op 1 in plaats van de drugs. Klinkt misschien hard, maar je vraagt om hulp. En dan vervolgens wil je hetgeen dat helpt niet horen 😅

OtherShore

Badass junkie
Dat zijn op zich normale klachten bij speedgebruik, vooral als je gevoelig bent voor angst of spanning. Speed werkt angst en spanning ook nog eens in de hand, dus dat is waarschijnlijk een probleem op dit moment.

Elke dag speed gebruiken, of paar keer per week, is altijd teveel (met uitzondering van een medische dosis amfetamine misschien). Dus ik kan met zekerheid zeggen dat je teveel gebruikt 😉

Als stoppen nu geen optie is, minderen dan misschien wel? Naast gezond eten en genoeg slapen is momenten van rust en ontspanning inbouwen in je dag ook belangrijk.

En wie geeft je speed? Ban die lui uit je leven!

Paardenstaart

Dat zijn op zich normale klachten bij speedgebruik, vooral als je gevoelig bent voor angst of spanning. Speed werkt angst en spanning ook nog eens in de hand, dus dat is waarschijnlijk een probleem op dit moment.

Elke dag speed gebruiken, of paar keer per week, is altijd teveel (met uitzondering van een medische dosis amfetamine misschien). Dus ik kan met zekerheid zeggen dat je teveel gebruikt 😉

Als stoppen nu geen optie is, minderen dan misschien wel? Naast gezond eten en genoeg slapen is momenten van rust en ontspanning inbouwen in je dag ook belangrijk.

En wie geeft je speed? Ban die lui uit je leven!
Blijkbaar ben ik er idd gevoelig voor. Voor mij heeft het ergens op dit moment gewoon veel voordelen maar als ik constant ben aan het voelen hoe snel mijn hart gaat, dat vind ik niet fijn.

En ik denk dan ook als ik sommige verhalen van mensen lees die het elke dag doen van
hoezo zie ik weinig over dit soort klachten? Ik doe het nu ook sinds afgelopen vrijdag (alleen gister niet) En ik ben soms gwn heel bang.
Ik wil gewoon dat ik me goed voel erdoor ipv dit. Dus ik wil gewoon (misschien een beetje autistisch) precies weten wanneer ik me druk moet te maken. Nu kan niemand mij dat precies vertellen natuurlijk.

Mijn wil om te stoppen is niet groot genoeg denk ik, met momenten wel maar het kan erg omslaan. Ik ben eerder bang dat ik een hartstilstand krijg dan dat ik bad ga.

Ik weet het niet maar het is me allemaal niet meer helder.

Ik ben zelf heel erg in de war denk dat dat te merken is en de eenige mensen die mij op dit moment raad kunnen geven zijn jullie

Torchic

Badass junkie
hoezo zie ik weinig over dit soort klachten? Ik doe het nu ook sinds afgelopen vrijdag (alleen gister niet) En ik ben soms gwn heel bang.
Ik had onder andere deze klachten ook heel erg tijdens mijn 3-MMC verslaving. Constant angstig, steken op m’n borstkas, snelle ademhaling, bang om een hartstilstand te krijgen (zelfs meerdere keren daardoor naar het ziekenhuis gemoeten), duizelig, paniekerig. En geloof me, deze klachten worden alsmaar erger als je doorgaat met gebruiken.

Voor mij heeft het ergens op dit moment gewoon veel voordelen
En heel eerlijk, je verslavende stem zegt dat er veel voordelen zijn maar kijk hoe het nu met je gaat? Dat weegt toch niet op tegen de “voordelen”?

Paardenstaart

En geloof me, deze klachten worden alsmaar erger als je doorgaat met gebruiken.
Dat geloof ik, alleen zegt mijn hoofd dan toch weer. Het is niet altijd zo bla bla. Voor mij is oprecht het grootste verschil nu dat ik niet dood wil, heb een jaar geleden ook veel keta gebruikt en er ging elke dag meer dan een gram doorheen, het boeide mij niks want voelde me vet depri en stresste niet.
Wil gewoon zo graag positieve dingen eruit halen ofzo.. Ik begrijp mezelf soms ook niet helemaal.
En heel eerlijk, je verslavende stem zegt dat er veel voordelen zijn maar kijk hoe het nu met je gaat? Dat weegt toch niet op tegen de “voordelen”?
Nou ja ik ben dus na een jaar te stoppen met drugs gebruiken flink aangekomen. ( Ja ik weet dat ik weer bij kom als ik stop maar dat is echt een grote motivatie voor mij om te gebruiken , ik vind het belangerijk dat ik een platte buik heb .. ieder zo zijn ding )

Maar zo is het idd gwn niet leuk ik wil gewoon kunnen genieten en dat lukt niet maar dan gaat mijn hoofd meteen denken wat ik dan kan gebruiken.

Heb nu ook een piep in mijn oren en de drang om dingen over hartstilstand/ hersenbloeding op te gaan zoeken maar dat zal me niet helpen.

N3K0

Badass junkie
Gewoon stoppen en niet telkens ja maar zus of ja maar zo.

Je bent alleen maar meer ellende aant creëren voor jezelf.

Je kan ook gaan sporten en anders eten en dergelijke om een gezond lichaam en geest te behouden.

Laatst bewerkt:

Lemmy

Badass junkie
Probeer er mee te stoppen. Ik moet je niet gaan commanderen wat je moet doen met je leven, maar...

Succes en veel sterkte.

Bovenaan