Vraagje

marten

Newbie
Hallo,

Ik ben een persoon werkzaam in de zorg. Laatst had ik een gesprek met een collega over een cliënt. Hij had korte nagels, behalve een van zijn pink.

Ik meende gehoord te hebben dat mensen dit doen om zo cocaïne te snuiven. Mijn vraag is: klopt dit?

(ik wil graag mijn gelijk halen :mrgreen: )

Bvd,

Marten

marten

Newbie
Bedankt voor je antwoord. Het hoeft uiteraard niet zo te zijn, maar ik meende het gehoord te hebben en ik kon geen redenen bedenken waarom iemand anders de pinknagel zou laten groeien.

Nog meer mensen die dit (her)kennen??

Drazzic

Bewuste gebruiker
marten zei:
Bedankt voor je antwoord. Het hoeft uiteraard niet zo te zijn, maar ik meende het gehoord te hebben en ik kon geen redenen bedenken waarom iemand anders de pinknagel zou laten groeien.

Nog meer mensen die dit (her)kennen??

Doen veel buitelanders, indo's enzo weet niet waarom maar komt uit die hoek dus wil niet zeggen dat ie gelijk aan de coke zit hoor! Weet niet is het een autochtoon? Zo niet dan denk ik dat het ook iets daar mee te maken heeft want veel indo's die ik ken hebben dat ook.

marten

Newbie
Het is inderdaad iemand die van buitenlndse afkomst is. Indonesiër weet ik niet zeker, ik vermoed zelf irak/iran.

Ontzettend bedankt voor je antwoord, ik ben er vrij zeker van dat ik het dus hoed gehoord heb en dus geen hersenspinsel in me omhooghaal... volgende vraag van deze chaoot is van wi heb ik het gehoord :openmouth: ?? Grapje

Nog meer mensen die dit (her)kennen of een aanvulling hebben??

Bovenaan