vraagje

ik heb wel eens gehoord van mensen dat ze een beetje coke op hun tong leggen en dat daardoor hun tong verdoofd aanvoelt ,nou zegge ze da dat een prettig gevoel is maaaar ga je er oowk van spacen of kan je beter gwoon een lijn neme ? iemand ervaring hiermee ? of is het gewoon gelul ??

Mr.jiho

Wijs gebruiker
achter iedere lijn lik ik vaak aan m'n bankkaart of aan de cd hoes/spiegel of wrijf de overgebleve coke aan m'n tandvlees, verdoofd idd en is wel een leuk gevoel

oke danke (niet nuchter zijn noemen we hier altijd space )

vanaavond ook eens proberen beetje coke op mn tandvlees :mrgreen:

nog een vraagje wat vinden jullie luek om te doen na een lekkere lijn ?
:wave:

Wortel

Bewuste gebruiker
topmanockie zei:
ik heb wel eens gehoord van mensen dat ze een beetje coke op hun tong leggen en dat daardoor hun tong verdoofd aanvoelt ,nou zegge ze da dat een prettig gevoel is maaaar ga je er oowk van spacen of kan je beter gwoon een lijn neme ? iemand ervaring hiermee ? of is het gewoon gelul ??
Je tong verdooft idd maar je gaat er niet van spacen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Flashing Moments zei:
zodra je coke je tong raakt begin je te hallicuneren en komen er allmeaal roze olifantjes om je heendansen
bij mij zagen die olifanten blauw
echt keihard getript
coke is het beste tripspul da ik ooit gehad heb :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

L-Mack

Experimenterende gebruiker
schranziewanzie zei:
Flashing Moments zei:
zodra je coke je tong raakt begin je te hallicuneren en komen er allmeaal roze olifantjes om je heendansen
bij mij zagen die olifanten blauw
echt keihard getript
coke is het beste tripspul da ik ooit gehad heb :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

:grin: :grin: :grin:
ja standaard hé van die olifantjes, dat heb je altijd als je coke op je tong legt

topmanockie zei:

Ik weet natuurlijk niet wat anderen ervaren. Maar een beetje coke op de tongleggen kan wel een wat verdoofd gevoel geven, maar ik kan niet zeggen, dat ik dat als bijzonder ervaar. Ik rook coke uit een pijpje, en dan krijg je ook een beetje verdoofd gevoel in de mond. En over het spacen van coke, heb ik nog nooit van gehoord. Maar iedereen ervaart de dingen anders.

HDA

Bewuste gebruiker
ik deed dat ook altijd, het restje dat op de spiegel blijft liggen of aan mijn mesje bleef hangen wreef ik dan om mijn tandvlees voor 't verdovend effect. Ik vond dat best aangenaam trouwens :P

Mac...

Badass junkie
Ik vind het verdovende sowieso het enige lekkere gevoel van die hele coke, maar om daar nou zo veel geld voor weg te leggen :tongueout:

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Ik vind het verdovende sowieso het enige lekkere gevoel van die hele coke, maar om daar nou zo veel geld voor weg te leggen :tongueout:
dat is een teken dat je nog net niet ver genoeg zat om de drug te apprecieren(wat goed is hé)
ben ook blij dak er vanaf ben nu :)

Mac...

Badass junkie
Weet je wat het is?
Ik heb echt wel een paar keer sos gehad en iedere keer mis ik gewoon de werking van wat pep wel heeft. Ik zal sos ook nooit kunnen appreciëren, omdat het voor mij gewoon te mild is. Ik zal er dus (gelukkig) ook nooit klaar voor zijn, denk ik. Ga sowieso geen geld uitgeven aan iets wat bji mij niet werkt, dus koop ook echt nooit meer een lijn sos.

De enige keer dat ik sos echt lekker vind is wanneer ik een beetje te veel pep heb gehad en flink pijn begin te krijgen aan mijn kaken. Dan helpt een lijntje sos wel enigszins om ff mijn spieren te ontspannen.

Bovenaan