Vraagje

mama

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben 3,5 maand geleden moeder geworden, en heb toen ik zwanger werd dus moeten stoppen met drugs. Daarvoor gebruikte ik elk weekend, en het liep welleens heel erg uit de hand.
MIjn vriend en ik zijn nu ongeveer een jaar clean.
Maar we gaan dit jaar naar masters of hardcore. En dat is 9 uur lang.. dus als je nuchter bent niet vol te houden. Mijn vriend wil dus speed en XTC nemen. Waar ik dus fel op tegen ben omdat die klote zooi veel kapot heeft gemaakt en een verslaving zo weer begonnen is. En zoizo kunnen we het niet maken tegen over onze zoon. Of zit ik nou verkeerd?
Naja, mijn vraag is eigenlijk, ik ga er dus ook heen en ik kan geen 9uur volhouden, omdat ik heel snel moe word. Ik wil geen drugs gebruiken omdat ik er nu eindelijk naar al die jaren vanaf ben.Maar een aantal jaar terug heb ik van de smartshop van die capsules gehad waarvan je heel veel energie kreeg. Ik heb toen 2 nachten wakker gelegen zoveel energie dat ik had.
Maar nu weet ik niet meer welke dat zijn..want je hebt zoveel soorten en ik weet uit ervaring dat niet alles van de smartshop echt werkt..
Dus wie weet welke de goeie zijn? OF andere waar je echt veel energie van krijgt waarmee ik die 9uur door kom?
En nog een laatste vraag, ik slik betablokkers en antidepressivia. Als ik dat meng met die energie dingen kan dat toch geen kwaad?

Nou ik hoop dat iemand me verder kan helpen!

DAnOoNtje

Experimenterende gebruiker
Tsja, grote kans dat dat Efedra (Ma Huang) was, das leuk spul. Volgens mij is een (lichtere?) variant daarop nog steeds verkijgbaar om mormonenen blij te maken ofzo...
Anyway, als je dat niet kan vinden is er natuurlijk nog ginseng waar je langdurig energie van hebt en kola (noten) schijnt gebruikt te worden door Tukutukchauffeurs in Thailand om langer wakker te blijven (Dank u, Drugsbijbel). Ook is er nog guarana maar dat is een vorm van caffeine, net zoals taurine dus kan je net zo goed veel Red Bull gaan drinken.

Voor mij persoonlijk neem ik altijd als ik ga feesten wat pillen spirulina (een vorm van algen) in, bevat veel nuttige voedingsstoffen maar geeft bij inname ook extra energie. Meestal combineer ik hier een lichte dosis paddo's bij, 2 gedroogde paddo's in warm water. Geeft een leuke en actieve high, combineert goed me elkaar.
Alleen ik durf niks over masters of hardcore te zeggen, ik ben zo'n goa-hippie dus durf weinig over de sfeer te zeggen met een brain-high van paddo's daarzo.

Al deze spullen (behalve natuurlijk de paddo's) kan je ook vinden in reform-winkels, waar ze ook vetverbrandende shizzle verkopen die ook energie geven (wat wil je, vet verlies uiteindelijk door gewoon eens van je luie bank af te komen) maar daar weet iemand anders in het forum vast meer over :grin:

Succes en nog gefeliciteerd :wave:

mama

Newbie
Toendertijd heb ik gewoon een doosje capsules gekocht bij de smartshop.
En dat zou ik nu weer zo willen, is een stuk makkelijker en dichterbij voor mij.
Maar je hebt daar zoveel soorten. Werkt het allemaal wel of heb ik er niets aan? IK heb echt geen flauw idee meer welke het waren.
Want in de smartshop hebben ze : E-booster, Energy Hit, Final-E, Kryptonite , Stacker E, Supercaps Xtreme, supernova, Xtenzion II, till dawn, Yellow Subs Xtreme .

Iemand met een van die ervaring? Want ze beloven zoveel maar maken die pillen het wel waar?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou zeggen, ga naar een chinees kruiden winkeltje en haal daar Mu-Huang(Spreekt uit als: Mauw-Wang, Is Ephedra in zijn natuurlijke vorm), Hier veel van eten en eventueel daar nog ginseng of guarana bij nemen voor een extra kick. Dosering zou ik zo even niet uit me hoofd weten dus lees je daar eerst even goed over in. Om echt zeker te weten of iets niet bij je medicijnen werkt lees dan je bijsluiter van het medicijn heel goed door, kom je er nog niet uit ga dan naar je apotheker. Daar zal je alle info krijgen die je nodig hebt. En ze zullen je vast niet raar aankijken met die vragen, er zijn veel mensen die iets energie opwekkends gebruiken.

Maar persoonlijk denk ik niet dat het effect heeft op je medicijnen, misschien een klein beetje maar denk ik niet negatief. Als je gewoon koffie met caffeïne mag drinken, dan zullen deze middelen vrij weinig doen.

Smartshop zou ik niet heen gaan, veels te duur. Tenzij je geen zin hebt om je te informeren over middelen en je goed in te lezen voor je iets gebruikt. Ga dan wel naar de smartshop want ze geven je vaak wel goed advies en weten vrij veel over de middelen.

DAnOoNtje

Experimenterende gebruiker
DrippTone zei:
Ik zou zeggen, ga naar een chinees kruiden winkeltje en haal daar Mu-Huang(Spreekt uit als: Mauw-Wang, Is Ephedra in zijn natuurlijke vorm), Hier veel van eten en eventueel daar nog ginseng of guarana bij nemen voor een extra kick. Dosering zou ik zo even niet uit me hoofd weten dus lees je daar eerst even goed over in. Om echt zeker te weten of iets niet bij je medicijnen werkt lees dan je bijsluiter van het medicijn heel goed door, kom je er nog niet uit ga dan naar je apotheker. Daar zal je alle info krijgen die je nodig hebt. En ze zullen je vast niet raar aankijken met die vragen, er zijn veel mensen die iets energie opwekkends gebruiken.

Maar persoonlijk denk ik niet dat het effect heeft op je medicijnen, misschien een klein beetje maar denk ik niet negatief. Als je gewoon koffie met caffeïne mag drinken, dan zullen deze middelen vrij weinig doen.

Smartshop zou ik niet heen gaan, veels te duur. Tenzij je geen zin hebt om je te informeren over middelen en je goed in te lezen voor je iets gebruikt. Ga dan wel naar de smartshop want ze geven je vaak wel goed advies en weten vrij veel over de middelen.

mama zei:
Moker zei:
Dan zou ik gaan voor zoo7, daar ben je wel 10 uur zoet mee

En kan dat in combinatie met mijn anti depresivia+betablokkers?

Ik weet niet of jouw antidepresivia :confused: (damn, schrijf je dat zo?) de werking van efedra versterken, al met al moet dat niet al teveel risico met zich meedragen, e kans bestaat dat het versterkt word.

Beta-blokker is toch MAOI?

mama

Newbie
Nee liever niet, die man draaid me nek om als hij hoort dat ik ´drugs' wil gebruiken bij mijn medicijnen terwijl ik een depressie heb.
Maar het gaat me vooral om of jullie goede energy capsules weten die te halen zijn bij de smartshop/

Bovenaan