Vraagje

Sjpeezer

Newbie
Ik heb een vraagje.
Ik weet niet tot nisk van ketamine, maar vrienden van me hebben het wel eens gedaan, en ik wil het binnenkort ook een proberen.

Mijn vraag is: als de keta uitgwerkt is, is er dan nog iets te zien aan de gebruiker zoals bij mdma wel het geval is (enkele uren na gebruik)

Alvast bedankt!

Funky Monkey

Badass junkie
Nee, ketamine werkt inprinciepe ongeveer 1 uur afhankelijk van de dosis, hierna is het uitgewerkt, heb je geen kater en er is niet te zien dat je wat gebruikt hebt... alleen als je in een potje zou pissen uiteraard :beer:

honingolie

Bewuste gebruiker
je kan je nog wel wat loom en vermoeid voelen (tenminste dat is mijn ervaring).. Maar met de robot moves en vaag gedrag is het na een uurtje idd wel gedaan.. :grin:

Spor

Wijs gebruiker
Nou, mijn eerste keer heb ik nog laaaaang van nagespaced hoor ! was wel geteste goede ketamine, en ik snoof de eerste keer iets van 300mg, voor een k-hole willen gaan, maar zonder succes. Je ziet het inderdaad niet aan iemand, zowel tijdens het effect als erna. Tenzei je antuurlijk robot achtig gaat lopen enzo.

Ik zou trouwens zéker 2 uur rekenen voor de "echte" effecten !!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als je een tijd doorsnuift dan zie je er echt nog wel een tijd daarna lijp uit. Vaag schrikachtig uit je ogen kijken enzo. Vind ik zelf altijd erg vervelend, maar die effecten treden pas op als je een hele tijd doorsnuift, van 1 snuifje zul je idd niks meer zien na een uurtje of 2.

Have fun :)

TrippyShit

Badass junkie
of je krijgt uitslag enzo en je wordt paars en je krijgt puistjes en je rechterhand wordt zwart enzo dusdatdusdecactus

Spor

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
of je krijgt uitslag enzo en je wordt paars en je krijgt puistjes en je rechterhand wordt zwart enzo dusdatdusdecactus

Poe hei, hebben ze slechte ketamine bij jullie :wink:

Volgens mij heb jij teveel trippy shit gehad :wink:

Bovenaan