vraagje

berbe

Bewuste gebruiker
ik kan via via nu aan zegeltjes kome
maar wat ik wilde vrage is
bij paddos heb ik 2 keer niks van gevoeld
maar die paddos ware echt weg gegooid geld
dus mijn vraag, als ik niet gevoellig ben voor paddos
gaat dat bij lsd ook zo zijn dat ik gewoon niet gevoelig voor ben

of is dat iets totaal anders?
zo ja, leg eve kort uit:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dat dus, niet hoger gaan doseren of na een uur al bijnemen als je niets voelt. Het zou in principe kunnen aangezien het op dezelfde receptoren werkt maar ga daar maar niet vanuit. Als het niet werkt kan het ook dat je gewoon te nuchter bent, neem dan ff een warm bad om goed te ontspannen :wave:

cherr

Newbie
Je moet open staan voor het gevoel.
Maarja dat verschilt per persoon, heb ook wel eens met iemand paddo's gegeten en die voelde er totaal niks van, en ik was compleet van de map.

azgaza

Badass junkie
Ik ken zelf meerdere mensen die ongevoelig zijn voor paddo's en eigenlijk niemand die ongevoelig is voor LSD. Wel denk ik dat die mensen die ongevoelig lijken voor paddo's misschien toch chronisch een té lage dosis nemen voor wat ze eigenlijk nodig hebben.
Maar.. als je van paddo's niks voelt is LSD nog steeds best het proberen waard, want het zegt niet zo veel over elkaar.

berbe

Bewuste gebruiker
dus effect van paddos (wat andere mense ervaren dan)
is niet te vergelijke met effect van acid?

azgaza

Badass junkie
berbe zei:
dus effect van paddos (wat andere mense ervaren dan)
is niet te vergelijke met effect van acid?

Je kan het natuurlijk wel proberen te vergelijken, maar het voelt ongelovelijk anders, hoe het verschil precies is verschillen meningen over, en iedereen ervaart het toch anders, de enige dingen die bij iedereen opvallen zijn dat LSD ruim twee keer zo lang duurt (10-12 uur) en de visuals feller van kleur en detailvoller zijn, en over het algemeen wat meer, een ander opmerkelijkv erschil voor veel mensen is dat LSD helderder aanvoelt, maar er zijn een aantal enkelingen die vinden van niet en je weet nooit of je bij de massa of de uitzonderingen hoort vóór je het geprobeerd hebt.

Bovenaan