Vraagje wiet

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Hallo zoals de meeste van jullie wel hebben gelezen. Heb ik van n tijd terug hartkloppingen gehad door gebruik wat echt 7 tot 8 uur duurde. In totaal 3 keer Maar dat kwam doordat ik had ge ruikt en goed ook. Snachts niet geslapen volgende dag wel en die morgen erna had ik me ingespant.en kreeg il er last van. En een keer door medicatie dat duurde ook uurenlang n dag omgeveer. Maar ik heb altijd geblowd en toen ik stopte met medicatie en ging blowen kreeg ik ook n een keer n dag lang hartkloppingen. mischien dat dat kwam doordat ik net was gestopt met medicatie en begon met blowen? en mijn vraag was of er sommige zijn die ook zoiets hebben gehad. En gewoon weer blowde naar die tijd. Zou dat kunnen of niet.? Want heb ook hyperventilatie gehad 3 keer maar geen last meer van gehad gelukkig. want heb zin in een blowtje maar wat is verstandigheid?

heidi

Newbie
Ik heb precies hetzelfde gehad, de eerste drie keer dat ik ging blowen had ik urenlang last van een extreem hoge hartslag. Ik vond het eng en riskant dus ben ik er toen een hele tijd mee gestopt, twee jaar later wilde ik het weer een keer proberen en heb het toen heel rustig aangedaan ookal merkte ik wel dat mijn hartslag een klein beetje omhoog ging. Het was op dat moment te doen.

Mijn advies voor jou is eerlijkgezegd om te stoppen met blowen als je hier last van krijgt, je wilt geen gezeik op je hart en dat is ook precies de reden dat ik na mijn laatste keer blowen ben gestopt.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Ik heb precies hetzelfde gehad, de eerste drie keer dat ik ging blowen had ik urenlang last van een extreem hoge hartslag. Ik vond het eng en riskant dus ben ik er toen een hele tijd mee gestopt, twee jaar later wilde ik het weer een keer proberen en heb het toen heel rustig aangedaan ookal merkte ik wel dat mijn hartslag een klein beetje omhoog ging. Het was op dat moment te doen.

Mijn advies voor jou is eerlijkgezegd om te stoppen met blowen als je hier last van krijgt, je wilt geen gezeik op je hart en dat is ook precies de reden dat ik na mijn laatste keer blowen ben gestopt.
Jaa dat is ook zo weetje die angst. Dat is kut omdat ik steeds denk van dat hartkloppingen kwaad kunnen. Drm durf k t niet meer egt foktop dat

PaddoKweker

Belezen gebruiker
Mijn ervaring is doordat je angstig begint te worden dit juist hartkloppingen stimuleert!
Door rustig te blijven en je er bewust van te zijn dat er nog nooit iemand is overleden aan blowen nemen de kloppingen meestal snel af en kan je weer genieten van je high of stoned zijn.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Jaa dat snap ik maar k heb hyperventilatie enz gehad. En smoken. Lokt het juist uit en k heb egt uuurenlange hartkloppingen gehad een keer door oververmoeidheid/en harddrugsgebruik en nog 1keer door medicatie en later nog 1 keer doordat ik met alles was gestopt een joint probeerde . wat ik hier ook al op heb gezet tussen min topics . En in mijn ogen is dat echt gevaarlijk dus denk dat ik t niet meer doe.

Laatst bewerkt:

Martinus

Wijs gebruiker
In mijn idee word je door wiet je meer bewust van je lichaam. Je voelt je organen meer. Ik kan me hart ook voelen kloppen op wiet, mijn longen voelen bewegen in mn borst en de sensatie van lucht die door mn longen stroom is ook versterkt.

Mijn sensatie van temperatuur veranderd en mijn zintuigen voelen intenser. En op hele hoge dosis worden mn gedachten zo intens dat de tijd wel langzaam lijk te gaan.

Ik heb er nooit iets negatiefs van gemaakt en ervaar het dus als iets fijns.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
In mijn idee word je door wiet je meer bewust van je lichaam. Je voelt je organen meer. Ik kan me hart ook voelen kloppen op wiet, mijn longen voelen bewegen in mn borst en de sensatie van lucht die door mn longen stroom is ook versterkt.

Mijn sensatie van temperatuur veranderd en mijn zintuigen voelen intenser. En op hele hoge dosis worden mn gedachten zo intens dat de tijd wel langzaam lijk te gaan.

Ik heb er nooit iets negatiefs van gemaakt en ervaar het dus als iets fijns.
Jaa dat had k 10.jaar lang nix aan de hand totdat ik door ander spul en oververmoeidheid hartkloppingen kreeg. En medicatie kreeg. Sindsdien k da mee ben gestopt kan ik nergents meer tegen

Martinus

Wijs gebruiker
Nee, ik beduul de benzo. Ik moet er zelf eens een proberen. Ben nieuwschierig na hoe het voel omdat zo veel mensen er blijkbaar aan zitten.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Ik moest ze nemen maar k had t liefst niks genomen. Ben er verslaafd aan geraakt geen pretje maar je wkrd er wel heel rustig van je voelt je dan wel heel lekker enzv datwel

Martinus

Wijs gebruiker
Dat heb ik met wiet altijd. Heerlijk rustig.

En vaak denk ik dan. Jemig wat ben ik altijd onrustig als ik nuchter ben. Zonder het dan ook door te hebben 🤣

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Nee k kreeg benzoss voor n versnelde hartslag. En k smookte altijd. Maar toen ik met alles n tijd was gestopt en na die tijd ook met benzine kon ik er niet meer tegen

Martinus

Wijs gebruiker
Wel alpart hoe het elkaar zo kan beinvloeden. Ik gebruik geen drugs op dagelijkse basis dus bij mezelf zie ik dat niet zo. Ik had een keer een beetje salvia gerookt en toen voelde ik mijn hart echt bonsen niet normaal. Scheet er wel een beetje van in mn broek. Ik had niet eens genoeg genomen om echt effect te voelen.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Wel alpart hoe het elkaar zo kan beinvloeden. Ik gebruik geen drugs op dagelijkse basis dus bij mezelf zie ik dat niet zo. Ik had een keer een beetje salvia gerookt en toen voelde ik mijn hart echt bonsen niet normaal. Scheet er wel een beetje van in mn broek. Ik had niet eens genoeg genomen om echt effect te voelen.
Jaa egthe hoelang had je dat dan heel eventjes of?

Martinus

Wijs gebruiker
Het was vrij kort. Onder een minuut. En ik weet ook niet wat ik er van moet maken. Ik vind salvia ook een beetje eng spul en misschien was ik daardoor iets te gespannen. Misschien dat ik het ooit nog eens probeer. Maar ik heb nog zat andere psychedelica waar ik op het moment liever mee experimenteer

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Het was vrij kort. Onder een minuut. En ik weet ook niet wat ik er van moet maken. Ik vind salvia ook een beetje eng spul en misschien was ik daardoor iets te gespannen. Misschien dat ik het ooit nog eens probeer. Maar ik heb nog zat andere psychedelica waar ik op het moment liever mee experimenteer
Ooh das niks eigelijk te vergelijken met de rest haha jaa experimiteren kan wel als.je ma weet wat

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Toch maar eens weer een paar trekjes van n kleine joint gerookt
en geen last van hartkloppingen, alleen hartslag ietsjes sneller. ma kan ook zijn omdat ik erop let. En damm wa is dat fijn en rasr 3 of 4 trekjes en ik voel m al .😂

Bovenaan