Vraagje over sos bewaren.

Hallo ik heb een vraagje

Ik heb vanavond een gram sos gehaald die ik volgende week zaterdag pas wil gebruiken.
Toen mijn dealer dat hoorde zei hij dat als ik het zo lang zou bewaren het effect minder zou worden. Hij zei dat ik het koel moest bewaren.
Moet ik me hier wat van aantrekken?
woon nog thuis dus koelkast of diepvries is geen optie.
Kan ik mijn sos een weekje bewaren op een droge plek? (sealtje in een wietzakje, zakje in een blikje).

edit: ik heb 2 grote brokken gekregen, dus geen poeder...

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Die coke is waarschijnlijk al maanden onderweg naar hier, dus een paar weken meer gaat niets uitmaken denk ik. Net zoals alles dat bewaard moet worden: "donker & fris".

riddick

Experimenterende gebruiker
ik heb gelezen in de topics: in een zakje in diepvries, maar zou dat niet echt aanraden denk ik, ik heb nog speed verkocht en als je deze in diepvries bewaard word deze klamp (vochtig) bij speed maakt dit niet zoveel uit omdat je het ook als pasta meestal koopt, maar bij coke denk ik niet dat het zo een gewenst effeckt geeft, als ik coke gebruik en het is wat vochtig op de plek word het 1 brij, en vind persoonlijk niet dat het dan nog deftig is, je mag nog een luchtdicht zakje hebben, condentie krijg je zoiezo een beetje, al is het maar van uit de diepvries halen naar kamer temp., krijg je vocht in het zakje

mijn raad, wel wat ervaring mee, gewoon papiertje of potje om in te bewaren en niet teveel mee prutsen of in je handen nemen, op een weekje of 2 word je coke heus niet slecht, sommige dealers hebben het wel al een tijdje op vooraad liggen :grin:

riddick

Experimenterende gebruiker
ow, juist nog iets heel belangrijks dat ik heb ontdekt: plaats nooit een gewicht op je sos (dat het ergens onder ligt of er iets opstaat) heb de mijne eens tussen een paar boeken in envelopje bewaard al was het niet zo lang, totaal verneukt :grin: echt klotig om te ontdekken als je een lijntje wil leggen :wink:

Bovenaan