vraagje over blotters

m+

Experimenterende gebruiker
hey, ik had een vrij specifiek vraagje over LSD, ik wil het namelyk al een tydje uitproberen, en kan er ook makkelyk aan geraken, MAAR
ik vroeg my af of je van die zegeltjes een tijd kon bijhouden, of of het zoals pillen eigelijk niet slecht wordt? (ik had eens gehoord dat zegeltjes na een tijd minder sterk worden, en als dat zo is dan moet ik daar natuurlek wel rekening mee houden als ik er koop...)

wat is overigens de prys voor 1 zegeltje doorgaans?
cheerz
m+

Mindless1985

Badass junkie
Beste is in een koelkast in aluminium folie, het kan wel kwalitatief achteruit gaan.

5 euro is een normale prijs.

Osi`

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
Beste is in een koelkast in aluminium folie, het kan wel kwalitatief achteruit gaan.

5 euro is een normale prijs.
tussen 5 a 10 euro kun je zeker zegeltjes vinden. Hangt mss van soort tot soort af hé :wink:

LSD kun je idd beter in aluminium folie bewaren (om wisselvalige temperaturen tegen te gaan, omdat LSD daar enorm gevoelig voor is en breekt de LSD dus af bij lichte temperatuursveranderingen) maar of die koelkast nodig is .. kvind het maar overbodig, maar het behoud uw LSD zeker op dezelfde temperatuur! Ikzelf bewaar het gewoon in mijn kamer en in mijn schuif.

flashkop

Bewuste gebruiker
Idd, men kartonnekes liggen bij mij ook overal verstopt, echt handig dat het zo klein is trouwens en uiteraard in zilverpapier...

Qocaïne

Badass junkie
Mijn LSD dan ook maar eens ergens anders opbergen als temperatuur wisselingen zulke inlvoed kunnen hebben :)

Aliminium folie... hmmm...

Osi`

Bewuste gebruiker
en vooral niet vochtig bewaren (tenzij ijskast, maar doe het zakje dan zeker enorm goe toe!) Gewoon droog en donker bewaren zonder al te veel temp verschuivingen! :grin:

in aliuminium folie uiteraard :wave:

flashkop

Bewuste gebruiker
Dotjes gaan niet zo snel tenonder omdat er binnenin de dot waar geen licht komt er minder/geen lsd wordt afgebroken, maar over die afbraak moet je je echt niet zo'n zorgen maken hoor...

psilocybine

Bewuste gebruiker
als je je papertrips in aluminiumfolie bewaard + in een zakje (goed gesloten) in een doosje , in de kast (he he :mrgreen: ) bewaard , hoelang blijven ze dan ong goed ?

Bovenaan