vraagje medicijnen

twister

Newbie
Beste Drugsgebruikers,

even een vraagje ik gebruikte eerder af en toe speed heb nu een half jaar niet gedaan ben van plan dit weer een keer te gebruiken alleen ik gebruik nu andere medicijnen ik weet dat het niet verstandig is met medicijnen maar mijn vraag is het ook perse direct gevaarlijk / wisselwerking

ik gebruik de volgende medicijnen
spiriva respimat
alvesco
atimos
salbutamol
nifedipine cf 5 mg

Groeten,
tw

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Drugs.com geeft geen bekende interacties tussen:

amphetamine / dextroamphetamine
nifedipine
Alvesco (ciclesonide)
Spiriva Respimat (tiotropium)

echter atimos en salbutamol zijn in de database niet te vinden.

Verder zijn deze resultaten natuurlijk niet een garantie dat er geen interacties bestaan, combineren blijft een risico.

twister

Newbie
ja kan toch moeilijk naar me dokter gaan van he ik wil graag weer een keer speed gebruiken kan dit kwaad :grin:

Skirre

Bewuste gebruiker
twister zei:
ja kan toch moeilijk naar me dokter gaan van he ik wil graag weer een keer speed gebruiken kan dit kwaad :grin:

Waarom zou dit niet kunnen? :wink: Je hebt blijkbaar medicijnen op doktersrecept en je kan op internet geen informatie vinden over eventuele wisselwerkingen. Toch wil je weten wat de risicos zijn als je speed gebruikt en daarom dus naar hem (dokter of apotheker) gaat.

Fool

Badass junkie
twister zei:
Dat kun je eigenlijk perfect doen, vragen of jouw medicijnen éxtra risico opleveren dan normaal. :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kunt anders ook je vraag op drugsinfoteam.nl stellen. Misschien weten zij iets.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Op Drugsinfoteam.nl zullen ze waarschijnlijk ook zeggen dat je het aan je behandelend arts moet vragen. Die schrijft je de medicijnen voor dus die weet waarschijnlijk het meeste over wisselwerkingen.

Bovenaan