Vraagje 6apb

Diablo69

Bewuste gebruiker
Hello medeleden. Op vakantie wil ik 6apb gaan proberen met m’n vriendin. Nu zie ik vooral de liquid variant voorbij te koop staan van 100mg. Maar met wat neem je dit in en hoe doseer je dit?
groetjes!

wapboy

Wijs gebruiker
Die liquid met 100 mg zou gewoon in 1x kunnen innemen persoonlijk vond ik het te weinig.
Gewoon beetje frisdrank erbij en achterover slaan dan nog ff naspoelen en daarna 2 uur wachten of gewoon wat gaan doen tot het begint te werken.
Bij eerste maal zou ik het eerst bij 100 laten,
Houd er wel rekening mee dat het 10 uur werkt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik houd zelf niet zo van vloeibare verpakkingen omdat je dan de dosis niet kan controleren. Daarom heb ik liever poeder op een weegschaal.

100 milligram 6-APB is niet heel veel. Voor een eerste keer is het een aardig probeersel, om even te kijken hoe je erop reageert. Maar verwacht er niet te veel van. Toen ik de eerste keer 100 milligram nam voelde ik nauwelijks wat (door alle wiet heen), hoewel ik wel wakker bleef de hele nacht. Tegenwoordig neem ik liever tussen de 150 - 200 milligram. Maar je kan beter niet beginnen met zo'n dosis.

Nihilist88

Badass junkie
Genoeg vendors die 6apb poeder, capsules en pillen verkopen. Zou nooit vr de liquid gaan. En is het HCL of Succinate? Want 100mg 6APB succinate is vrij pover. HCL vind ik 150mg bam vet potent en zelfs de 100mg HCL ging lekker lang door. Zit zelf aan mn 2 laatste HCL en nu vind ik vooral de succinate variant of het staat er niet bij. Vb: voor 150mg 6APB HCL zou ik 210mg 6APB succinate nodig hebben. Jup, that's just the theory.

Bovenaan