Vraag

toooz

Belezen gebruiker
Welke vormen van speed heb je,
pasta...ook poeder?

en kan je pasta omvormen tot een verharde,drooge struktuur?

of poeder, verharden tot blokje struktuur ?

Robdebob

Bewuste gebruiker
Verse pep is meestal een pasta. Door dit eventjes te laten drogen krijg je een mooi wit poedertje, gewoon even een lampje erboven en ondertussen een beetje kappen met een mesje/pasje.
Poeder verharden lijkt me lastiger, denk dat je daar een pers voor nodig hebt.

Ohja, ik moet net zoals de anderen zeggen dat je de zoekfunctie moet gebruiken. Mij boeit het geen reet, maar sommigen vinden het schandalig dat mensen nieuwe topics openen voor "domme" vragen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
goede pasta is een beetje nattig en word gewoon kalk, keihard als je de bonk zo te drogen legt.
Dat het uitelkaar valt als poeder is een onzuiver teken, als je het uitsmeert en het wordt een kalkplak die je later opbreekt en fijnhakt das de echte shit.

:hearteyes:

Dat kan volgens mij 2 dingen betekenen.. of hij ligt er al een tijdje.. of er is iets teveel sulfaat ontstaan bij het produceren van de amfetamine, en dat zie je dan.. maar dat is geen ramp ofzo, het zal alleen wat extra stinken en vies smaken.

toooz

Belezen gebruiker
met wat worden grote hoeveelheden speed zoal gemengt?

trouwens, de zoek functie op deze site is echt kloote

Het meest met caffeine. Maar vind ik persoonlijk nergens op slaan. Speed is al goedkoop genoeg en dealers zouden al genoeg winst moeten maken op hun goedkope inkoopsprijs. En wat caffeine erbij komt de speed totaal niet ten goede.

toooz

Belezen gebruiker
en wanneer de pasta vorm is veranderd in droge poeder kan ik die dan terug in de ijskast leggen zodat hij terug vers wordt?

Dan nog. Je connecties moeten wel heel beroerd zijn wil je geen goeie winst op je speed kunnen maken. Sowieso kan je het verdubbelen. En als je dat niet genoeg vindt ben je in my opinion een geldwolf. En bovendien eentje die zich op lange termijn in de vingers snijdt. Dealers met zuivere pep worden meer gewaardeerd. Maar dit is uiteraard allemaal hypothetisch, niemand hier dealt.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Speed (werkzame stof: amfetamine) wordt geextraheerd uit de Spergularius Amfetamina, dit kruid groeit onder andere in dichtbeboste streken in gematigde klimaten. Vooral in landen als Polen en Wit-Rusland is deze plant makkelijk te vinden, vandaar de explosieve groei in transport en smokkel vanuit deze landen naar West-Europa.

Vaak wordt deze plant verward met een andere soort die vaak wordt gebruikt om thee van te zetten, vanwege zijn vermeende krachtige werking op het cognitief vermogen. Men vermoed dat mensen er wijs van worden! Deze plant heet:Spergularius Googlofylum

Bovenaan